Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
Możesz mieć jeden za dużo, nie miałeś czasem gaźnika/kolektora chłodzonego wodą?
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Miałem gaźnik chłodzony cieczą ale bardziej mi chodzi o wąski przewód co idzie do boku chłodnicy - w 1.6 jest pociągnięty z zbiorniczka wyrównawczego, a widzę foty, jak jest pociągnięty ten wąski przewód pod trójnik z czujnikami przy głowicy i tego nie za bardzo ogarniam.
Przy pompie wody mam rozgałęzienie i jeden grubszy idzie w blok, a cieńszy idzie na bok i nie wiem z czym to połączyć - do tego nagrzewnicę też nie za bardzo ogarniam ale wydaje mi się, że coś musi być tu połączone i chyba będę musiał pokupować przewody wody
Przy pompie wody mam rozgałęzienie i jeden grubszy idzie w blok, a cieńszy idzie na bok i nie wiem z czym to połączyć - do tego nagrzewnicę też nie za bardzo ogarniam ale wydaje mi się, że coś musi być tu połączone i chyba będę musiał pokupować przewody wody
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Jeden wąski od pompy do narzewnicy i jeden wąski od bloku
Ten cięńki z bloku idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Przy chłodnicy zaślep.
Ten cięńki z bloku idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Przy chłodnicy zaślep.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, czytaj uważnie
Bez ogarniętego chłodziwa nie ma co palić, do tego czekam jeszcze na komplet pasków i oleje, po wymianie wszystkiego dopiero mogę kręcić korbą
Bez ogarniętego chłodziwa nie ma co palić, do tego czekam jeszcze na komplet pasków i oleje, po wymianie wszystkiego dopiero mogę kręcić korbą
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Na chwilę można odpalać ;D
No i trzeba mi specjalizację wybrać i nie wiem co...
- technologia maszyn
- obrabiarki i urządzenia technologiczne
- eksploatacja maszyn i urządzeń
- maszyny i urządzenia przemysłu chemicznego i spożywczego
No i trzeba mi specjalizację wybrać i nie wiem co...
- technologia maszyn
- obrabiarki i urządzenia technologiczne
- eksploatacja maszyn i urządzeń
- maszyny i urządzenia przemysłu chemicznego i spożywczego
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
No można ale po co odpalać na chwilę :p
Na jakim jesteś barto125 kierunku?
Ja bym wybrał maszyny przemysłu chem/spoż ale to tylko moje zdanie bo zainteresowania zupełnie inne i specjalizację z deczka inną bym wybierał
Na jakim jesteś barto125 kierunku?
Ja bym wybrał maszyny przemysłu chem/spoż ale to tylko moje zdanie bo zainteresowania zupełnie inne i specjalizację z deczka inną bym wybierał
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
mechanika i budowa maszyn
ja tak między 2 a 3 myślę
ja tak między 2 a 3 myślę
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
3ka może być ciekawa ale zastanawiam się co po tym można robić
Ja byłem na transporcie rok i jakbym został to bym spedycję wybrał ale po studiach i tak pewnie bym nie robił w "wyuczonym" zawodzie tylko za fajere bym poszedł
Ja byłem na transporcie rok i jakbym został to bym spedycję wybrał ale po studiach i tak pewnie bym nie robił w "wyuczonym" zawodzie tylko za fajere bym poszedł
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
też o tym myślałem abyś wybrał 2 albo 3barto125 pisze:mechanika i budowa maszyn
ja tak między 2 a 3 myślę
Kącik posiadaczy MK2
po 3 naprawiać delikatnie młotkiem ;D
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
A mocno nie można? :p
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
Się pracuje panie kolego
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość