wymiana uszczelniacza półosi prawej

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
b00ster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 20:18
Lokalizacja: WWA

wymiana uszczelniacza półosi prawej

Post autor: b00ster » sob maja 10, 2014 15:56

Witam, ktoś może mi powiedzieć czy przy wymianie uszczelniacza półosi prawej trzeba wyciągać ją całą czy wystarczy wykręcić te 6 śrub od skrzyni?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

wymiana uszczelniacza półosi prawej

Post autor: bioly05011 » sob maja 10, 2014 17:53

jeśli to od pasażera to nie trzeba wyjmowąć


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wymiana uszczelniacza półosi prawej

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 11, 2014 06:38

b00ster pisze: czy przy wymianie uszczelniacza półosi prawej trzeba wyciągać ją całą czy wystarczy wykręcić te 6 śrub od skrzyni?
Samo odkręcenie 6 śrub może nie rozwiązać sprawy,ponieważ nie zawsze półoś chce się na tyle odsunąć,żeby wyjąć zabierak (flanszę) i trzeba dodatkowo zrzucić zwrotnicę ze sworznia wahacza,żeby odsunąć ją na bok wraz z półosią na tyle,aby udało się wyjąć go.
b00ster, nic nie piszesz jaki silnik i skrzynia,a to by nieco rozjaśniło sytuację :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
b00ster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 20:18
Lokalizacja: WWA

wymiana uszczelniacza półosi prawej

Post autor: b00ster » ndz maja 11, 2014 12:37

1.9TDI 110Ps skrzynia 5 gang :pub:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wymiana uszczelniacza półosi prawej

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 11, 2014 13:02

b00ster pisze:1.9TDI 110Ps skrzynia 5 gang
O widzisz,tak lepiej :-)
Musisz zrobić tak jak pisałem wcześniej:
Michał_1977 pisze: zrzucić zwrotnicę ze sworznia wahacza,żeby odsunąć ją na bok wraz z półosią
Gdy to zrobisz,uzyskasz wystarczająco miejsca,żeby odkręcić i wyjąć zabierak.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości