SILNIK: 1.8 G60 ---> swap 1.8T
MOC: 160 ---> ok 230
MODY POD MASKA:Swap 1.8T AGU, Turbo k03s, wtryski 360cc, tip, Downpipe 3" + reszta wydechu 2,5" na jednej przelotowej puszcze.
ZAWIESZENIE:Wszystko piaskowane i malowane proszkowo, gwint KW V2 z regulacją twardości.
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: 16" 3SDM 4x9j
NADWOZIE: seria
WNETRZE: Oryginalna skórzana tapicerka.
Dwie fotki podglądowe jak auto wygląda na dzień dzisiejszy




23.08.2013
Front ogarnięty.

16.09.2013
Koło na jakim będzie się toczyć Corek to 3SDM 0.05 16' 4x9j.


13.11.2013

16.11.2013

5.12.2013


9.12.2013
Doszły wtryski 360cc.

Większa chłodnica


Podkład



24.12.2013


5.01.2014

10.01.2014

11.01.2014

24.01.2014

28.01.2014


31.01.2014
Suspension Part 2 - Yellow

I kolejne graty


23.02.2014
Komora skończona




Opony naciągnięte.
Toyo

Conti

Nowy korektor

I kółko


07.03.2014
IC już jest


10.03.2014
Sanie złożone


12.03.2014
Gwint

Tak było po zakupie.

Tak jest teraz.


Spód na dzień dzisiejszy.



19.03.2014
Wpadł TIP + materiał na wydech.


25.03.2014


7.04.2014
Wydech ogarnięty.



10.04.2014
Spód skończony w 100%

I zarys komory. Wszystko brudne ale cały detailing dopiero po powrocie z elektryki i strojenia.
