Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: Apsik » śr kwie 30, 2014 17:22

Moja przygoda z 2 sprężynkowcami to była tragedia. Albo korpusy były w tak słabym stanie albo jakieś fatum nad nimi wisiało.
Korpusy od SB i końcówki 261 załatwiły sprawę. Setup nawet połamał wał od TDI :)

Niestety od dłuższego czasu w TD nie siedzę więc tez tematu bardziej nie przerabiałem, a wychodzę też z założenia, że jak coś działa to raczej nie warto ruszać :)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: bartek18150 » czw maja 01, 2014 10:43

Cisnienie dwusprezynkowcow wynosi 155-210 bar
Na recznym prubniku bedzie ciezko to ustawic, bardzo szybki ruch dzwignia powinien na chwile pokazac drugie otwarcie, o ile prubnik sprawny i z duza sekcją.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: Michał_1977 » czw maja 01, 2014 20:05

bartek18150, taki próbnik mam do dyspozycji :?
ObrazekObrazek
bartek18150 pisze:bardzo szybki ruch dzwignia powinien na chwile pokazac drugie otwarcie
Tylko jak mam to rozumieć? Możesz trochę tak na chłopski rozum wyjaśnić? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: marcinas1983 » czw maja 01, 2014 20:07

Michał_1977, a napisz mi jedno... lepiej pylą końcówki od SBeka ( mgiełka zamiast strugi ) niż te od merca które ustawiłeś na 175 barów??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: Michał_1977 » czw maja 01, 2014 20:49

marcinas1983 pisze:lepiej pylą końcówki od SBeka ( mgiełka zamiast strugi ) niż te od merca które ustawiłeś na 175 barów??
Heh,zacznijmy od tego,że Merce nie były ustawione na 175 barów,tylko 155-160 w porywach :hmm:
SBki z całą pewnością pylą szerzej,ale teraz mam przed oczyma te które mam w oprawach dwu sprężynowych i....na 240 barów :panna: Nie pamiętam jak pyliły SBki które ustawiałem kiedyś,bo to dawno było :helm:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kaczek77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn gru 10, 2012 17:46
Lokalizacja: Podkarpacie RKL

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: kaczek77 » pn maja 05, 2014 09:20

I wiadomo coś więcej w temacie?
Były już jakieś testy?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p6390175" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: Michał_1977 » wt maja 06, 2014 17:34

kaczek77 pisze:I wiadomo coś więcej w temacie?
Były już jakieś testy?
Na razie nic nie robiłem,bo czasu mi brakuje,ale spokojnie,jak tylko to ogarnę,to napiszę :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: arwam » czw maja 08, 2014 22:46

Apsik pisze:Korpusy od SB i końcówki 261 załatwiły sprawę. Setup nawet połamał wał od TDI :)

ja też miałem taki przypadek :pub:
z pięciu podpór cztery wyrwane i złamany wał :)
parę razy próbowałem się bawić z dwuspręzynówkami, efekt zawsze taki sam, cichsza i kulturalniejsza praca silnika, ale znacznie mniej mocy szczególnie w wyższych obrotach, więc do TD ja jużnie będę się bawił z dwusprężynówkami.
dwuspreżynówki nadają się tylko i wyłącznie do auta które ma służyć jako dupowóz i mało palić, co do spalania około 0,5-1l oszczędności w porówaniu do sprawnych jednosprężnywych przy takiej samej konfiguracji.

elaboratów nie będzie, poematów, też, padły konkretne argumenty, wypowiedziała się nie tylko jedna osoba która jeździła na dwusprężynowych wtryskiwaczach.
a jak ktoś dalej nie dowierza, to proponuję do tej samej konfiguracji po pomiarze mocy na dwusprężynówkach, niczego nie dotykać tylko zmienić wtryskiwacze, i ponownie dokonać pomiaru, trochę się co poniektórzy zdziwią co się biędzie działo w obrotach powyżej 3700rpm
nie bez powodu pompy do wtrysków dwusprężynowych miały dodatkowy zaworek, albo sterowanie N-108

pozdrawiam, :pub:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: Michał_1977 » sob maja 10, 2014 08:06

Prace nad tym pomysłem zostają przesunięte w czasie z powodu braku czasu na zabawę.
Temat zamknę,żeby się bajzel nie robił. W razie W piszcie pw do mnie :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: Michał_1977 » czw lis 05, 2015 17:57

Witajcie Tjunery TeDe :bigok:
Jak co rok,temat wtrysków wraca do mnie jak bumerang.
Jednosprężynowe SB,tłuką się już w silniku,jakby stado młotków tańcowało pod maską,dlatego też odkopałem trupa.
Zakupiłem komplet nowych rozpylaczy-standardowo 274 (SB)- i włożyłem do dwusprężynowych korpusów z AAZ. Niestety,po wrzuceniu każdego na próbnik " onclick="window.open(this.href);return false; wtryskiwacze nie pylą,tylko sikają :panna:
Myślałem już,że może końcówki które kupiłem na allegro są do doopy,bo tanie http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-bosc ... 70056.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale włożyłem jedną z nich do korpusu jednosprężynowego i pyli bezbłędnie. Dwusprężynowiec z końcówką 308 (AAZ),też idealnie pyli...
Co jest? Co skopałem?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: Q_mac » czw lis 05, 2015 21:24

Myśle, że nic nie skopałeś. Dobrze byłoby znaleźć jakieś noty obu końcówek i porównać. Ja wnioskuje, że końcówką 274 zwyczajnie nie pasuje i nie będzie prawidłowo pracować w takiej obudowie. Być może da się to jakoś "naciagnac" ale to nie będzie to. Coś jak kombinowanie z wtryskami od Marca.. Spróbuj wsadzić na próbę kpl z AAZ i zobacz jak auto hula. Odczułem zmianę na +. Jak stwierdzisz, że paliwa jest mniej-Twoja pompa chyba ma jeszcze trochę zapasu :satan:



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: piotrekgal » czw lis 05, 2015 22:04

Michał_1977 pisze:Witajcie Tjunery TeDe :bigok:
Jak co rok,temat wtrysków wraca do mnie jak bumerang.
Jednosprężynowe SB,tłuką się już w silniku,jakby stado młotków tańcowało pod maską,dlatego też odkopałem trupa.
Zakupiłem komplet nowych rozpylaczy-standardowo 274 (SB)- i włożyłem do dwusprężynowych korpusów z AAZ. Niestety,po wrzuceniu każdego na próbnik " onclick="window.open(this.href);return false; wtryskiwacze nie pylą,tylko sikają :panna:
Myślałem już,że może końcówki które kupiłem na allegro są do doopy,bo tanie http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-bosc ... 70056.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale włożyłem jedną z nich do korpusu jednosprężynowego i pyli bezbłędnie. Dwusprężynowiec z końcówką 308 (AAZ),też idealnie pyli...
Co jest? Co skopałem?
Moje rozpylacze SB ogolnie maja juz jakies 6000km na tych korpusach, SB, ostatnio owszem rozregulowalo sie cisnienie i bylo trzeba je poprawic, ale pyla bardzo dobrze, pracuja tez cicho, rowno, szukaj przyczyny gdzies.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: marcinas1983 » czw lis 05, 2015 22:16

Michał_1977, na ile ustawiasz ciśnienie 2 sprężynowca z końcówką SB?? Może trzeba zapodać wyższe i zobaczyć czy przestanie sikać a zacznie pylić??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Rozpylacze SB w korpusach AAZ? Zyski,czy straty?

Post autor: piotrekgal » czw lis 05, 2015 22:29

U mnie na 150 barow na maszynie i nie sika nic.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości