Kojarzę sytuację, dlatego zamiast 1000zł na 107j, wolę wydać 400zł na 988(która ma pozakładane świeże plomby) i mieć własnoręcznie zbudowana pompę, chociaz z takiej 107j fala by się może przydała.Fahoo pisze:juz tu jeden sprzedawał 107j a w srodku zwykła 10 była.....
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
osobiscie szedł bym w graty z "renówki"+ korekta kąta w mapie zeby to banglało
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Dziękuję kolego Fahoo za naświetlenie sprawy
a co do pompy 107j ostatnio szukaliśmy obok naszego śmietnika i nie było nic
jakąkolwiek dostać jest ciężko a co dopiero dobrą to już sztuka
a co do pompy 107j ostatnio szukaliśmy obok naszego śmietnika i nie było nic
jakąkolwiek dostać jest ciężko a co dopiero dobrą to już sztuka
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
ja właśnie już jakiś czas jeżdżę na takiej hybrydzie.Fahoo pisze:osobiscie szedł bym w graty z "renówki"+ korekta kąta w mapie zeby to banglało
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Fahoo, z hamulcami chodziło mi tylko o to że ABS będzie nieco wcześniej ingerował w tył, sytuacja analogiczna jakbyś wyjął z tłu auta wszystko co zbędne, bedzie działać, nie bedzie błędów, za to będzie tył mocniej hamował co opóźni moment zadziałania układu na przedniej osi ponieważ będzie mocniej dociskana do podłoża a to pozwoli na hamowanie z większą siłą a to z kolei, przełoży się na krótszą drogę hamowania. czysta fizyka, ruchu pojazdów samochodowych się kłania, jedyny minus że w sytuacjach awaryjnego hamowania, auto może nieco myszkować,
przekodowanie, ECU spowoduje że tył będzie słabiej hamował, więc zabieg założenia tylko tylnych hamulców tylko nieznacznie poprawi sytuację jeśli chodzi o fadding, natomiast na drogę hamowania przełoży się to w stopniu bardzo znikomym...
a nastawy ABS'u dla mniejszych zacisków, przy zastosowanych większych zaciskahc spowoduje że cały cykl hamowania i odpuszczania, koła będzie przebiegał szybciej.
przetestowane więc wiem co mówię.
a testowane dokładnie na passacie B5
przekodowanie, ECU spowoduje że tył będzie słabiej hamował, więc zabieg założenia tylko tylnych hamulców tylko nieznacznie poprawi sytuację jeśli chodzi o fadding, natomiast na drogę hamowania przełoży się to w stopniu bardzo znikomym...
a nastawy ABS'u dla mniejszych zacisków, przy zastosowanych większych zaciskahc spowoduje że cały cykl hamowania i odpuszczania, koła będzie przebiegał szybciej.
przetestowane więc wiem co mówię.
a testowane dokładnie na passacie B5
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
o myszkowanie mi nie chodzi ale o bardziej ekstremalne warunki pogody
w zimę na lodzie myszkowanie może zakończyć się efektownym spinem czego chciał bym uniknąć
kolego arwam nie czytasz uważnie
heble z przodu nie są seryjne były 280x22 a jest 288x25 i poprawa jest spora
mimo twardego zawiasu, tulei s3 auto nurkuje jak głupie
a czy nie ma kodowania na tylną oś??
czy to nie ma znaczenia?
bo różnica między 232x9 a 256x22 jest
w zimę na lodzie myszkowanie może zakończyć się efektownym spinem czego chciał bym uniknąć
kolego arwam nie czytasz uważnie
heble z przodu nie są seryjne były 280x22 a jest 288x25 i poprawa jest spora
mimo twardego zawiasu, tulei s3 auto nurkuje jak głupie
a czy nie ma kodowania na tylną oś??
czy to nie ma znaczenia?
bo różnica między 232x9 a 256x22 jest
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
jaro860929, jeśli masz już przednie heble większe to zakładając tylne zachowasz te proporcje które były w ori aucie.
a wracając do tego zdania:
mam na myśle delikatną tendencję do niewielkich zmian toru jazdy a nie o zarzucanie,
zarzucałoby Ci gdybyś miał wyłączony ABS, i brak korektora w układzie hamulcowym tylnej osi.
skoro Ty masz przód wiekszy nic tył nawet już po planowanej zmienia to nie masz się co martwić.
ja miałem cztery tarcze o tej samej średnicy i póki miałem sprawny korektor nic się niepokojącego nie działo.
zresztą, zrobisz jak chcesz. ja bym zakładał i na innych się nie oglądał. swoje doświadczenia już mam. i powiem tak że powrót z setupu 4x280mm na specyfikację fabryczną boli i to bardzo. z ponowna zmiana była wymuszona zmianą rozstawu śrub mocujących koła...
a wracając do tego zdania:
jaro860929 pisze:o myszkowanie mi nie chodzi ale o bardziej ekstremalne warunki pogody
w zimę na lodzie myszkowanie może zakończyć się efektownym spinem czego chciał bym uniknąć
mam na myśle delikatną tendencję do niewielkich zmian toru jazdy a nie o zarzucanie,
zarzucałoby Ci gdybyś miał wyłączony ABS, i brak korektora w układzie hamulcowym tylnej osi.
skoro Ty masz przód wiekszy nic tył nawet już po planowanej zmienia to nie masz się co martwić.
ja miałem cztery tarcze o tej samej średnicy i póki miałem sprawny korektor nic się niepokojącego nie działo.
zresztą, zrobisz jak chcesz. ja bym zakładał i na innych się nie oglądał. swoje doświadczenia już mam. i powiem tak że powrót z setupu 4x280mm na specyfikację fabryczną boli i to bardzo. z ponowna zmiana była wymuszona zmianą rozstawu śrub mocujących koła...
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
A czy mógłby mi ktoś ciut jaśniej powiedzieć co i z czym w sprawie tych pomp z reni ? Jakiś konkretniejszy numer tej pompy lub w jakim samochodzie była ona montowana ?
Pozdrawiam Tomasz
Pozdrawiam Tomasz
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
0 460 414 988 renault bodajże 1,9
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Troche odświeżam jak w koncu wyglada sprawa z wskazaniem predkosci? Mam skrzynie 5b zakladami 6b podpinam wtyke i normalnie pokazuje predkosc i nie przeklamuje? Auto to audi a3 tdi 97r
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Troche odświeżam jak w koncu wyglada sprawa z wskazaniem predkosci? Mam skrzynie 5b zakladami 6b podpinam wtyke i normalnie pokazuje predkosc i nie przeklamuje? Auto to audi a3 tdi 97r
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Wydaje mi się że wszystko powinno być ok. Ale na 100% nie mogę potwierdzić ponieważ robiłem taki zabieg w fabi i mam prędkość sczytywaną z ABS i musiałem licznik zmienić. Ponieważ nie miałem wejścia w skrzyni na impulsator.
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
najlepiej to zorietowac sie co za skryznie sie kupuje 6 biegowa. byly wersje z impulsatorem na niej i bez tego elementu. Pierwsze PD z 6biegowymi mialy wlasnie z impulsatorem. Pozniej przeszli na zczytywanie z absu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Mam skrzynie z rocznika 99 oznaczenie drw i ma impilsator. Teraz nie wien czy wystarczy podpiac wtyke i bedzie pokazywal predkosc czy trzeba cos jeszcze robic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości