[mk2] Golf GTD kopci na bialo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr sie 23, 2006 11:09
- Lokalizacja: grudziądz
witam wszystkich
"dołączyłem" do szacownego grona posiadaczy VW kupując w ostatnim czasie III 1,9 TD.
Jest pewien problem. W czasie odpalenia kopci on na niebiesko. Ponadto ma on turbinę po regenerecji, znajomy powiedział mi iż po jej regeneracji zawsze będzie brał olej ale on po przejechaniu 300 km muszę dolać 1,5 l. Mimo iż mój zakres wiedzy technicznej jest baaaardzo wąski to coś mi tu nie gra. pomóżcie.
"dołączyłem" do szacownego grona posiadaczy VW kupując w ostatnim czasie III 1,9 TD.
Jest pewien problem. W czasie odpalenia kopci on na niebiesko. Ponadto ma on turbinę po regenerecji, znajomy powiedział mi iż po jej regeneracji zawsze będzie brał olej ale on po przejechaniu 300 km muszę dolać 1,5 l. Mimo iż mój zakres wiedzy technicznej jest baaaardzo wąski to coś mi tu nie gra. pomóżcie.
tak, po opakowaniu
no wlasnie o to chodzi ze nie bo ojciec przyniosl z roboty i nie wiem co to za olej ale i tak juz wymiana niedlugo wiec wleje jakiegos Castrol'a lub Mobil1 krzysztof-78, na moje oko to pierscienie lub uszczelniacze.barca90 pisze:a nie wiesz jaki masz olej w silniku?
[ Dodano: Pią Wrz 08, 2006 16:39 ]
Aha i czy to prawda ze kazdy desel jak jest zimny zakopci na bialo??
nie wiem czy w dieslach jest tak samo ale mialem podobna sytuacje z moim 1.8 RP
bral duzo olej,nawet bardzo.straszyli mnie wymiana pierscieni albo uszczelniaczy,a problem
tkwil w uszczelce pod glowica,po wymianie ani jednego dymku ; )
bral duzo olej,nawet bardzo.straszyli mnie wymiana pierscieni albo uszczelniaczy,a problem
tkwil w uszczelce pod glowica,po wymianie ani jednego dymku ; )
[center][img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Jeżeli kopci na biało w zimę to normalne. gniochu, a ubywa ci płyn chłodniczy?? bo jeżeli tak to siada uszczelka pod głowicą.
krzysztof-78 sprawdz ciśnienie na garach. Bo jeżeli jest słabę to na bank masz wywalone pierścienie, a jeżeli nie to może gumki na zaworach!! Co do turba to po co regenerować jeżeli i tak będzie brało olej ??? Coś, ktoś tu kłamie!! Ja mam turbo po regeneracji i nie bierze, może jakiś wybryk ale nie sądza . W drugim aucie turbo bierze trochę oleju ale nie kopci na niebiesko. Objaw niebieskiego dymku może występować przy źle ustawionym zapłonie. Ale u ciebie bierze olej litrami czyli sprawdz ciśnienie.
krzysztof-78 sprawdz ciśnienie na garach. Bo jeżeli jest słabę to na bank masz wywalone pierścienie, a jeżeli nie to może gumki na zaworach!! Co do turba to po co regenerować jeżeli i tak będzie brało olej ??? Coś, ktoś tu kłamie!! Ja mam turbo po regeneracji i nie bierze, może jakiś wybryk ale nie sądza . W drugim aucie turbo bierze trochę oleju ale nie kopci na niebiesko. Objaw niebieskiego dymku może występować przy źle ustawionym zapłonie. Ale u ciebie bierze olej litrami czyli sprawdz ciśnienie.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
noooooo napewno nie gra. Nie chcę Cie martwić ale dużo kasy wyjdzie na naprawę. 1,5 l oleju na 300 km to baaardzo dużo. Pierścienie do wymiany. A jak gładzie cylindrów są zjechane to remont silnika by sie przydał.krzysztof-78 pisze:po przejechaniu 300 km muszę dolać 1,5 l. Mimo iż mój zakres wiedzy technicznej jest baaaardzo wąski to coś mi tu nie gra. pomóżcie.
Jeżeli uszczelniacze to będzie dymił na zimnym silniku przy odpalaniu. Jeżeli jednak dymi cały czas to pierścienie są do wymiany bo olej przedostaje sie cały czas do spalania. A znam parę osób które wymieniały tylko uszczelniacze czy też same pierścienie i póżniej znowu rozbierali motorek by go naprawić. Jeżeli bieże 1,5 oleju na 300 km to silnik już jest mocno dojechany. To na 10 000 km (od wymiany do wymiany) spali 45 litrów oleju. Czyż nie za dużo?????? To ciekawe jaki ten silnik i te wszystkie bebechy razem z turbiną będą miały wygląd? Jednym słowem masakra. I niech mi ktoś nie mówi że to jakieś gumki na zaworach.vw_vandal pisze:barca90, ubywanie takiej ilości nie równa się remontowi. Kilka razy spotkałem się, że gumki na zaworach siedziały i silnik brał tyle oleju.
mój pasek tez ma za...... o z AAZ kopa i bez ICka, jak mu depnę to kopci jak z KAMAZA;-)DjAdamski pisze:ALE KOPA TO MA ZAJEB...
niebawem i ja zajrzę do siebie do tez i umnie podobne ma zachowanie dym jak zapalam taki białawo-szary ale to trwa 1-2 sekund
ale jak mu dam buta ostrego to zakopci na czarno-siwo
więc może uszczelniacze, ale stwierdzę to jak obadam a później zajrzę tu i ówdzie ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości