Witam
Mam problem z moim Golfem 1,6 16V AZD 2001r.
Zaczęło sie od falowania obrotów,wiem przepustnica najczęściej i tak zrobiłem,pożyczyłem
środek do czyszczenia przepustnic i gaźników i spryskałem,wyczyściła się aż się świeci.
Falowania nie ma już ale za to po jeżdżeniu gdy silnik jest ciepły gaszę,i następnie pierwsze odpalenie
jest dziwne,odpala od razu ale obroty idą nawet do 1600 i od razu spadają do 600-800 zależy czy auto rozgrzane do 90 stopni.
Następnie zgaszenie i odpalenie już obroty góra do 800-1000 ale musi kręcić ok 2 może 3 razy.
I tak myślę znowu muszę oddawać auto do czyszczenia i adaptacji przepustnicy? Oczywiście kolejne 150zl nie moje..
Błędów na silniku nie ma, w przepustnicy nie wiem nie umiem sprawdzić(Może bardziej nie wiem jak).
Jakieś pomysły,może rozwiązania które też u was robiliście...
Dzięki za ewentualne odp.
Wysokie obroty podczas zapalania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wysokie obroty podczas zapalania
kolego jesli nie ma na kompie bledow to sobie w porzadne swiece z kablami zainwesuj akurat w granicach 150-200 wyjdzie. I nie czysc przepustnicy zadnymi specyfikami w spray-u bo ja zje.....esz. wystarczy szmatka nasaczana w benzyna.
Sprawdz na VAGu jaka masz temperature czy sie pokrywa z rzeczywista. Moj SR mial taka przypadlosc ze jak sie rozgrzal do ok. 60 stopni. najczesciej jzda do pobliskiego sklepu konczyla sie dlugim kreceniem. , dodam ze na zimnym i na goracym bylo bez problemow. wymiana czujnika temperatury okazala sie sukcesem. nie polecam zamiennikow za 20 pln bo one czesta bardziej zaklamuja niz te co sa zje.....ne
Sprawdz na VAGu jaka masz temperature czy sie pokrywa z rzeczywista. Moj SR mial taka przypadlosc ze jak sie rozgrzal do ok. 60 stopni. najczesciej jzda do pobliskiego sklepu konczyla sie dlugim kreceniem. , dodam ze na zimnym i na goracym bylo bez problemow. wymiana czujnika temperatury okazala sie sukcesem. nie polecam zamiennikow za 20 pln bo one czesta bardziej zaklamuja niz te co sa zje.....ne
Wysokie obroty podczas zapalania
Świece wymienione ok.15tys.,kabli u mnie nie ma,cewka nad każdą świecą i mam nowe(nie dawno po kolei mi wszystkie padły),
przepustnice mam elektroniczną i nie mogę jej ruszyć żeby nie przestawić silniczka krokowego w niej. Temp. dobra,czujnik wymieniony na org. z aso w związku
z usterką wcześniejszą. Przyznam że z dnia na dzień coś się poprawiło,nie wiem czy to mogło mieć coś wspólnego ale plastikowy wąż z serwa do kolektora popękał
z obu stron zaworu na nim i uszczelniłem na razie termo-kurczem,już zamówiłem oryginał,na allegro był akurat w dobrej cenie.
Będę monitorował i napisze czy dalej mam problemy...
przepustnice mam elektroniczną i nie mogę jej ruszyć żeby nie przestawić silniczka krokowego w niej. Temp. dobra,czujnik wymieniony na org. z aso w związku
z usterką wcześniejszą. Przyznam że z dnia na dzień coś się poprawiło,nie wiem czy to mogło mieć coś wspólnego ale plastikowy wąż z serwa do kolektora popękał
z obu stron zaworu na nim i uszczelniłem na razie termo-kurczem,już zamówiłem oryginał,na allegro był akurat w dobrej cenie.
Będę monitorował i napisze czy dalej mam problemy...
Wysokie obroty podczas zapalania
jest to mozliwe poniewaz gdy go w swoim silniku odpiolem obroty natychmiast spadly. Wiec wymień go i zobaczymy
Wysokie obroty podczas zapalania
Jeżeli na tyle był pęknięty że zasysał tamtędy lewe powietrze to na bank przez to się będą z mieszanką jaja robić. Problem mógł być przez to.
Wysokie obroty podczas zapalania
Powiem tak,nie kupiłem go jeszcze
Naprawiłem poprzez samo-wulkanizującą się gumę(szkota) i na tym jeszcze termokurcz z klejem i nie do ruszenia
A od czasu tego jak naprawiłem nie mam już problemu,wiec sądzę że dostawało lewego powietrza w kolektorze ssącym poprzez pęknięcie rurki przy zaworku od strony idącej do kolektora.
Pozdro
Naprawiłem poprzez samo-wulkanizującą się gumę(szkota) i na tym jeszcze termokurcz z klejem i nie do ruszenia
A od czasu tego jak naprawiłem nie mam już problemu,wiec sądzę że dostawało lewego powietrza w kolektorze ssącym poprzez pęknięcie rurki przy zaworku od strony idącej do kolektora.
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości