Z 60-70 stopni miał temperaturę, lipne trochę te logi wyszły, łożysko na tyle się wysypało, wiec z bezpieczeństwa wyjechałem tylko wokół garażu.
Po naprawie zrobię je ponownie z większą prędkością. Myślałem, że może coś tu wyjdzie, wówczas przekazałbym mechanikowi jakąś sugestię - co z tą pompą robić.
Impulsator pompy wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Impulsator pompy wtryskowej
mechanikowi ? jakiemu ? żeby gorzej ci nie zrobił i za cene z kosmosu. poszukaj na forum kogos kto ci to ogarnie .ja mechanikowi to nawet żarówki bym nie dał wymienić
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
- Bartek__11111
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz sty 12, 2014 22:20
- Lokalizacja: Lębork
Impulsator pompy wtryskowej
Witam posiadam Golfa III z silnikiem 1.9 D z roku 1995 pompa z elektryką.
Chodzi mi o zawór N108 u dołu pompy miałem urwany kabelek przylutowałem go i chciałem sprawdzić napięcie za pomocą żaróweczki i nic tak jakby nie było napięcia w tych przewodach pomocy wie może ktoś co może być nie tak? https://www.google.pl/search?newwindow=" onclick="window.open(this.href);return false; ... B320%3B240 dokładnie ten zawór
Chodzi mi o zawór N108 u dołu pompy miałem urwany kabelek przylutowałem go i chciałem sprawdzić napięcie za pomocą żaróweczki i nic tak jakby nie było napięcia w tych przewodach pomocy wie może ktoś co może być nie tak? https://www.google.pl/search?newwindow=" onclick="window.open(this.href);return false; ... B320%3B240 dokładnie ten zawór
- Quintus
- Użytkownik
- Posty: 345
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
- Lokalizacja: Kolno
- Auto: Dodge Durango SLT
Re: Impulsator pompy wtryskowej
Kąt wtrysku poprawiony. Logi po regulacji i na ciepłym silniku.-V.A.G- pisze:kąt wtrysku z deka za niski ,a w bloku 004 dziwne te wskazania coś masz ,robiłeś to na ciepłym silniku i BS ?
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 004,009 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zlogowałem 4 dynamicznie.
Przy okazji przepływomierz pogorszył się znacznie. Czy to możliwe, że przez niskie wskazania LMM turbo pompuje tak mało? Jeszcze całkiem niedawno pomimo niesprawnej przepłwyki wskazania 11 były przyzwoite.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości