ANALIZA WYKRESU TDI 1Z

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pvdzi23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt mar 09, 2012 19:22
Lokalizacja: Świdnica

ANALIZA WYKRESU TDI 1Z

Post autor: pvdzi23 » pn kwie 28, 2014 23:40

Witam . Chciałbym uzyskać wasze fachowe zdanie na temat mojego wykresu . Jest to silnik 1Z plus 0.216 program w ECU PROJECT reszta seria . Martwi mnie to falowanie momentu i mocy , moim zdaniem trochę niski moment oraz dołek widoczny na wykresie od około 2100rpm do 2600rpm .Czy są to powody do zmartwień ? Będe bardzo wdzięczny za wasze sugestie w tym temacie . PozdrawiamObrazek
Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2014 15:36 przez pvdzi23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

ANALIZA WYKRESU

Post autor: stefano189 » wt kwie 29, 2014 02:14

1Z to stary " kibel " i jest trochę podzespołów które mogą niedomagać.

Można auto porządnie zlogować, looknąć jak pompuje turbo, jaki kąt wtrysku, co pokazuje przepływka, jakie ciśnienie wew. w pompie.

W sumie to można tak do rana wymieniać. Poza tym jak na ten silnik i jego wiek, to i tak ładne kreski wyszły. Jak chcesz więcej,to bez porządnej diagnostyki się nie obejdzie.

Temat logowania podwieszony w dziale diagnostyka. :okej:


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

pvdzi23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt mar 09, 2012 19:22
Lokalizacja: Świdnica

ANALIZA WYKRESU

Post autor: pvdzi23 » wt kwie 29, 2014 15:26

Dzięki za odpowiedź . Może wpływ miało też to , że 4 razy w krótkim czasie był hamowany . I icek nie dał rady . Chciałem przeanalizować wykres bo czesto widziałem 1Z z momentem 300 i wiecej z tych samych modów . Dodam że był kat i ori kolektor z egr. Teraz mam wymiane rozrządu popychaczy oleju filtrów itp. Jak to ogarne to prawdopodobnie wybiore się na pomiar na tą samą hamownie . Bede miał porównanie . Zobaczymy co dało wycięcie kata zaslepienie egr i kolektor awx :okej: . O ile w ogóle coś dało :D Chciałbym też zrobić logi ale niestety nie znam nikogo w pobliżu kto by to ogarnął .



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

ANALIZA WYKRESU TDI 1Z

Post autor: spawacz » śr kwie 30, 2014 21:05

mysle ze musisz dociag na WG zwiekszyc i bedzie ok.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

pvdzi23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt mar 09, 2012 19:22
Lokalizacja: Świdnica

ANALIZA WYKRESU TDI 1Z

Post autor: pvdzi23 » czw maja 01, 2014 00:36

Mozesz jasniej ? Zwiekszyc doladowanie ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 18 gości