1/2 fis problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
Wyczytałem na forum audi że wystarczy tylko kable jakieś dwa pociągnąć do liczników z consumption i właśnie czujnika temp. zew i da rade zaadaptować tego fisa go AGU , to prawda ?
1/2 fis problem
częsciowo tak - dla czujnika 1 kabel do licznika i 1 do masy (czujnik ma 2 piny). Co do konsumpcji to zależy od rocznika - czy masz licznik z can czy nieApfelnektar pisze:ko kable jakieś dwa pociągnąć do liczników z consumption i właśnie czujnika temp. zew i da rade zaadaptować tego fisa go AGU , to prawda ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
Naczy liczniki mam 1/2 fis i wyczytałem gdzieś że jak obrotomierz śmiga to jest can , bo tylko właśnie spalania nie ma , bo czujnik temp był wymontowany i dlatego nie było skazania a tak to reszta średnia prędkość , dystans itp działa .
1/2 fis problem
Apfelnektar, jak masz 1/2 fis to licznik z can. Skoro obrotomierz działa to po can powinno być spalanie.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
No właśnie tak myślałem dlatego chciałem te kable pociągnąć bo może wcześniej mfa było i ktoś tego nie zrobił albo kabel odczepiony .
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
A więc wyciągnąłem liczniki widniał napis z 920 więc CAN , jak i również było napisane VDO II , ale dyndał sobie tam kabelek taki pomarańczowy nie wiem do czego on jest wsadzić się go nie dało a wtyczka wyglądała na jednorazową , pomógłby mi ktoś jak go zamontować ? albo do czego on jest ? Dziękuję za wszelką pomoc , pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
Mam następny problem , ostatnio prawie stanąłem w mieście bo nie zaświeciła się rezerwa minęło czerwony prostokąt i nic , szczęście że w porę się zorientowałem i pojechałem na stację benzynową ale dużo nie brakowało żeby mi stanął w polu
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
Wczoraj podłączając się vagiem do cane gateway normalnie sie polaczyl czyli rozumiem mam can to dlaczego nie pokazuje mi spalania na fisie ?
1/2 fis problem
CAN GATEWAY łączysz się , dlatego, bo masz licznik 920. Co do spalania to widocznie Twój ECU nie wysyła tej informacji cyfrowo(CAN) do licznika tylko analogowo - kabelkiem (pin 32 zielona wtyczka) do licznika 919 z MFA. Edytuj posty zamiast pisać jednego pod drugim.
Ostatnio zmieniony ndz lip 13, 2014 09:13 przez kamil1555, łącznie zmieniany 1 raz.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
Licznik 920 pobiera to informacją z ECU poprzez CAN, więc ten kabelek jest zbędny. Używa się go tylko w licznikach 919 z MFA. Nie wiem, dlaczego u Ciebie jest tak, że licznik 920 działa, w sensie obrotomierz i cała reszta oprócz spalania, ale słyszałem takie przypadki, więc jedyne co można zaproponować to poszukać taki sterownik silnika co to obsługuje i najlepiej, aby wtyczkę miał tą samą co masz teraz, bo wymiana na sterownik 012(pełny CAN) wymaga przelutowania sporej ilości kabli, a jak gdzieś coś nie będzie łączyło to możesz mieć "cyrk" w czasie jazdy.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt kwie 29, 2011 21:14
1/2 fis problem
O widzisz i już mam jakieś informacje do przodu , widziałem sterownik ale o innym oznaczeniu do 1.8t agu Z 2000r i takowy chciałem zakupić ,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=525643" onclick="window.open(this.href);return false;
W tym temacie miał seryjnie 1/2 fis 99 r , rozbierałem sterownik i mam z 98r :O a auto z 03.09.1999r
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=525643" onclick="window.open(this.href);return false;
W tym temacie miał seryjnie 1/2 fis 99 r , rozbierałem sterownik i mam z 98r :O a auto z 03.09.1999r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 82 gości