Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Widziałem fotki kiedy Tomku planujesz jechać? Ułęż? To może i ja się wybiorę bolidem siostry
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Jak toto się prowadzi, poza tym że zajebiscie? Pewnie jak gokart. 18tki wejdą na hamulce?
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
PrzyjemnieJJacek pisze:Jak toto się prowadzi, poza tym że zajebiscie? Pewnie jak gokart.
Układ kierowniczy przekazuje mnóstwo informacji, kiera żyje swoim życiem i gada jak najęta.
W trybie cruising ma zadziwiająco komfortowe zawieszenie. Silnik ładnie ciągnie od niskich obrotów, fajnie ułożony moment obrotowy, nie musisz deptać żeby jechać dynamicznie.
Przy dociśnięciu gazu autko jakby napinało mięśnie, silnik z grzecznego zmienia się w kopiącego w plecy zwierzaka.
W trybie sportowym zawias jest znacząco twardszy i kiera ma zmniejszone wspomaganie - auto jedzie jak gokart.
W zakręcie - niestety - zachęca do jazdy na granicy przyczepności W pewnym momencie auto jakby się łamało i wklejało w łuk zakrętu - ponoć jest to zaleta auta z centralnym silnikiem.
Bardzo łatwe do kontrolowania, chętnie zarzuca dupeńką w uroczy sposób, zachęca właściwie cały czas do energicznego operowania gazem.
Dźwięk to osobna liga. W końcu 10cm za plecami pracuje 3.4 litrowy bokser. Przy przekroczeniu 5500 rpm zmienia się z chropawego barytonu i ryczy pełnym, przepitym gardłem Joe Cockera.
Owszem, zdarzyło się docisnąć tak, że młodzieniec w BMW musiał odpuścić w zakręcie Nie byłbym sobą, gdybym tego nie sprawdził
BTW: fotki z mycia brudasa:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 473&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak, spokojnie. Nie ma wielkich hebli, bo nie ma wielkiej masy i 600 koniJJacek pisze:18tki wejdą na hamulce?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Dopiero dziś znalazłem ten temat . I co tu napisać....
Wiadomo inna bajka niż np. stare mk2. Tu raczej wiele zrobić się nie da, a na pewno nie za grosze jak w starszych autkach, a jednak po cichu marzę o takim wnętrzu w skórze, czerwonym też nie pogardzę
Furka bardzo ładna, i choć jeśli chodzi o auta sportowe to preferuję inną markę z grupy VAG to jednak autka ma w sobie urok i musi się nim fajnie śmigać.
Gratki
Wiadomo inna bajka niż np. stare mk2. Tu raczej wiele zrobić się nie da, a na pewno nie za grosze jak w starszych autkach, a jednak po cichu marzę o takim wnętrzu w skórze, czerwonym też nie pogardzę
Furka bardzo ładna, i choć jeśli chodzi o auta sportowe to preferuję inną markę z grupy VAG to jednak autka ma w sobie urok i musi się nim fajnie śmigać.
Gratki
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Fakt. Inna bajka, ale również fajna. Tym bardziej, że rocznik 2006 jest coraz tańszytirsone pisze:Wiadomo inna bajka niż np. stare mk2. Tu raczej wiele zrobić się nie da, a na pewno nie za grosze jak w starszych autkach
W takim aucie robienie czegokolwiek - w sensie tuningu - to moim zdaniem niezbyt dobry pomysł. Stają się niesprzedawalne. Zabawa polega na utrzymaniu serii jak najdłużej.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości