Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								gniochu							
- ZADYMIAKA
  
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » śr wrz 06, 2006 23:16
			
			
			
			
			Witka! Co moze byc prezyczyna kopcenia na bialo silnika TD z IC??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Egon PŃ							
- Użytkownik
  
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
- Lokalizacja: Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Egon PŃ » czw wrz 07, 2006 01:35
			
			
			
			
			Dostawanie sie powietrza do paliwa. U brachola tak było. Wystarczylo obciac koncowki wezykow przy filtrze paliwa.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 barca90
- Ma gadane
  
- Posty: 242
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
- Lokalizacja: Beskidy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barca90 » czw wrz 07, 2006 08:28
			
			
			
			
			Kiedy kopci? Czy tylko przy odpaleniu czy cały czas? Ubywa płynu chłodniczego? Ubywa oleju?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
- ZADYMIAKA
  
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 14:03
			
			
			
			
			barca90, Wczoraj zauwazylem ze jak lekko mu przygazowalem to puscil pare razy biala chmure pozniej juz czarna ale odcien bialego dymu tez byl, oleju ubywa, plynu chlodniczego raczej nie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 barca90
- Ma gadane
  
- Posty: 242
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
- Lokalizacja: Beskidy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barca90 » czw wrz 07, 2006 14:20
			
			
			
			
			gniochu pisze: oleju ubywa
 ile go ubywa? chyba uszczelniacze trzeba będzie wymienić albo gorsza wersja  - pierścienie
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
- ZADYMIAKA
  
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 14:35
			
			
			
			
			barca90, no nie wiem nie liczylem ale troche..... a jako koszt wymiany? orientujesz sie??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 barca90
- Ma gadane
  
- Posty: 242
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
- Lokalizacja: Beskidy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barca90 » czw wrz 07, 2006 15:18
			
			
			
			
			Ile dolewasz od wymiany do wymiany powiedzmy około 10 000 km. Jak litr na 10 000. to bym sie nie przejmował. Jak wiecej to kopcenie może być spowodowane pobieraniem oleju.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Egon PŃ							
- Użytkownik
  
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
- Lokalizacja: Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Egon PŃ » czw wrz 07, 2006 18:08
			
			
			
			
			Sprawdzenie samemu jakości wezykow paliwowych nic nie kosztuje. Radził bym Ci to sprawdzić. Wyczysc tą przezroczystą rurke przed pompą i sprawdz czy nie pojawiają się tam pecherzyki powietrza.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
- ZADYMIAKA
  
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 22:02
			
			
			
			
			A czy moze byc uciekanie oleju spowodowane jakoscia oleju?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 barca90
- Ma gadane
  
- Posty: 242
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
- Lokalizacja: Beskidy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barca90 » pt wrz 08, 2006 09:25
			
			
			
			
			gniochu pisze:A czy moze byc uciekanie oleju spowodowane jakoscia oleju?
 Jeżeli autko ma przejechane 200 - 300 tyś km i wlejesz do niego syntetyka to na 99,9% będzie ci go ubywało.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gniochu							
- ZADYMIAKA
  
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gniochu » pt wrz 08, 2006 11:11
			
			
			
			
			a mozna jakos odroznic na oko syntetyk od mineralnego??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Cinek							
- _
  
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cinek » pt wrz 08, 2006 12:49
			
			
			
			
			tak, po opakowaniu 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 greg
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: greg » pt wrz 08, 2006 14:20
			
			
			
			
			gniochu pisze:a mozna jakos odroznic na oko syntetyk od mineralnego??
zimny olej syntetyk jest jednak rzadszy... poza tym raczej ciężko...
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 barca90
- Ma gadane
  
- Posty: 242
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
- Lokalizacja: Beskidy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barca90 » pt wrz 08, 2006 15:17
			
			
			
			
			gniochu pisze:a mozna jakos odroznic na oko syntetyk od mineralnego??
 a nie wiesz jaki masz olej w silniku? jak nie wiesz to go zmień wlej jakiś półsyntetyk albo mineralny
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości