Wygląda na to, że masz pompę paliwa we włoskim zamienniku (oryginalna jest pierburga, zawalcowywana a nie skręcana na 6 śrubek).
Po tym co zaznaczyłeś, jeżeli nie jest to spływające paliwo z nieszczelnie założonego węża górnego (i spływa w dół), to cieknie spod membrany - albo pękła, albo śrubki się poluzowały. Trochę gimnastyki, odpowiedni śrubokręt i z czuciem spróbuj dokręcić pokrywę pompy (6 małych śrubek) o dosłownie 1/6-1/12 obrotu. Te włoskie pompy czasem tak mają, po 2 miesiącach od założenia też dokręcałem i do dzisiaj jest oki. Jak to nie pomoże, albo jest tak, że już paliwo dostaje się do oleju (przez pękniętą membranę i popychacz pompy paliwa) to pompa do wymiany, bo do włoszczyzny nie widziałem zapasowej membrany - pompa ok. 50-60 zł "włoszczyzna", pierburg 10 razy tyle

.