Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
To i ja wrzuce wykresik, zmieniowe: cały rozrząd, zrobiona glowica, stożek pipercrossa, wydech kolektor Świątka+ reszta wg własnego pomyslu ale na rurach 55mm
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
2.8 VR6 po kapitalnym remoncie. Przepustnica po portingu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Taki efekt modyfikacji silnika vr6-jedyne modyfikacje to dołożony kompresor reszta seria -nawet wydech z katalizatorem
Całość wystrojone na oryginalnym ecu Bosch Motronic 3.81.
Całość wystrojone na oryginalnym ecu Bosch Motronic 3.81.
Strojony Chiptuning -FAP-DPF -Hamownia obciążeniowa 4x4-Lubelskie
Facebook/Prochip -www.prochip.com.pl
Facebook/Prochip -www.prochip.com.pl
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2014 19:16 przez Rapcio, łącznie zmieniany 1 raz.
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
2.8 AAA 340tys. km nalotu. Nowy rozrząd, nowe popychacze, przepustnica po portingu na wzór 2.9, wkładka filtra K&N, pompa paliwa audi A8 4.2, wydech przelotowy na 2 tłumikach, średnica całości 60mm (2.35")
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Najsłabsze vr6 w dziejach ludzkości silnik seria wymieniony rozrząd świeczki kable tuning stożek
Uploaded with ImageShack.us
pomysły na dniach sprawdzę ile na cylindrach siedzi przepływka podmieniana na inna było tylko gorzej
1 pomiar 105km
Uploaded with ImageShack.us
pomysły na dniach sprawdzę ile na cylindrach siedzi przepływka podmieniana na inna było tylko gorzej
1 pomiar 105km
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
moze nie chodzi na wszystkie gary..
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Chciałbym się także pochwalić moim dzisiejszym wynikiem z hamowni
silnik seria wycięty kat skrzynia z v5
silnik seria wycięty kat skrzynia z v5
Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;
Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;
Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Witam
Dziś byłem na hamowni moim VW Golf 4 GTI po swapie na 2.8 24v BDE 2002r przebieg 174tys km. Napęd przedni, skrzynia VR5 EBS. Wynik 192KM i 256Nm . Paliwo z stacji Bliskiej 95PB. Auto ma układ wydechowy z 1.8T (jest trochę węższy od ori 2.8 ) i pompe paliwa z 1.8T. Po swapie zmieniłem tylko olej z filtrem. Swiece i cewki nie mam pojęcia z jakim przebiegiem. Rozrząd również nie sprawdzany.[youtube][/youtube]
Poniżej wykres:
Dziś byłem na hamowni moim VW Golf 4 GTI po swapie na 2.8 24v BDE 2002r przebieg 174tys km. Napęd przedni, skrzynia VR5 EBS. Wynik 192KM i 256Nm . Paliwo z stacji Bliskiej 95PB. Auto ma układ wydechowy z 1.8T (jest trochę węższy od ori 2.8 ) i pompe paliwa z 1.8T. Po swapie zmieniłem tylko olej z filtrem. Swiece i cewki nie mam pojęcia z jakim przebiegiem. Rozrząd również nie sprawdzany.[youtube][/youtube]
Poniżej wykres:
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn mar 19, 2012 21:55
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Cześć wszystkim.
Ostatnio udało się podstroić Golfine, więc postanowiłem pochwalić się wynikiem.
Jest to mk4 z 2,8 VR6 o oznaczeniu BDE. Cztery lata temu tuż po zakupie auto w pełnej serii pokazalo 205KM/263Nm.
Teraz na tej samej hamowni, samochód po kompletnym wydechu 2,5' od kolektora i filtrem k&n. Pierwszy pomiar przed strojeniem, drugi po
Ostatnio udało się podstroić Golfine, więc postanowiłem pochwalić się wynikiem.
Jest to mk4 z 2,8 VR6 o oznaczeniu BDE. Cztery lata temu tuż po zakupie auto w pełnej serii pokazalo 205KM/263Nm.
Teraz na tej samej hamowni, samochód po kompletnym wydechu 2,5' od kolektora i filtrem k&n. Pierwszy pomiar przed strojeniem, drugi po
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Wynik konkretny jak na 2.8 i teraz mam dylemat czy dłubać swoje BDE czy swapować na R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn mar 19, 2012 21:55
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Czekam, az trafi sie jakies r32 na drodze (ciezko spotkac) albo audi s3, wtedy powiem jak kreski przekladaja sie na asfalt. Ale generalnie czuc duza roznice wzgledem serii. Apropo swapa na 3.2 - kwestia kasy ile wyniesie przerzutka i ozenienie ze skrzynia i reszta. W moim przypadku te dodatkowe 38KM i 48Nm kosztowalo 4,5k pln (wydech, dolot, soft, nowe swiece). W programie sa wyłaczone tylne sondy a auto jezdzi na Pb98. No ale wiadomo ze po swapie na r32 i takich samych modach mozna liczyc na 270-280KM a wiec jeszcze konkretniej Tak czy siak, jezeli ktos nie planuje od razu turbo to polecam porzezbic VR-a w n/a - ja jestem zadowolony
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Kolektor wydechowe są z R32 czy ori 2.8 ? Masz stożek czy wkładke ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn mar 19, 2012 21:55
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości