Vw Golf 3 kombi, 1.8 AAM, problem z uruchamianiem silnika.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TDI.SUBARU
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob maja 22, 2010 16:50
Lokalizacja: Łódź

Vw Golf 3 kombi, 1.8 AAM, problem z uruchamianiem silnika.

Post autor: TDI.SUBARU » ndz kwie 13, 2014 21:21

Witam!
Był problem z uruchamianiem silnika, który na co dzień "pali na dotyk". Jako, że został rozwiązany, opisuję sytuację, która miała miejsce w okresie, kiedy w dzień temperatura była dodatnia, ale w nocy były ujemne temperatury.
Jakiś czas temu, po zatankowaniu auta do pełna na 1 ze stacji popularnej sieci zaczęły się "cyrki" z uruchamianiem silnika. Sprawdzone zostały świece zapłonowe(więc i przewody wysokiego napięcia oraz aparat zapłonowy) oraz filtr powietrza. Wszystko było ok pod maską. Do baku trafiło jeszcze 0,5l denaturatu, ale bez pożądanego efektu. Okazało się, że w filtrze paliwa, za pompą paliwa, za zbiornikiem, bezpośrednio pod płytą podłogową, zebrała się woda. Dlatego przy ujemnych temperaturach, zwłaszcza przy gruncie, był problem z uruchamianiem. Ale filtr został wymieniony, paliwo spuszczone, przecedzone, zbiornik dokładnie wyczyszczony. Paliwo trafiło z powrotem do zbiornika. Po kilku próbach uruchomienia silnika, "zaskoczył". Ale to nie koniec. Problemy są dalej, jeżeli auto stoi z kufrem(a więc i zbiornikiem) "w górze". Tak, jakby był gdzieś "zalewany" w normalnej pozycji lub w ogóle paliwa nie dostawał, a to by się cofało.
1.8 AAM, 75KM.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2014 21:25 przez TDI.SUBARU, łącznie zmieniany 2 razy.


Staram się używać poprawnej polszczyzny.

TDI.SUBARU
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob maja 22, 2010 16:50
Lokalizacja: Łódź

Vw Golf 3 kombi, 1.8 AAM, problem z uruchamianiem silnika.

Post autor: TDI.SUBARU » ndz kwie 13, 2014 21:22

Auto 24.03 trafiło do mechanika.
Po wymianie kompletu przewodów wysokiego napięcia(jednak nie były ok) i uszkodzonej cewki wysokiego napięcia auto z powrotem pali "na dotyk".
Pompa pracuje jak należy, wszystko jest ok.
Mam nadzieję, że temat przyda się jeszcze komuś w przyszłości. Mój problem rozwiązany.
Pozdrawiam!


Staram się używać poprawnej polszczyzny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości