[b3 passat] układ zasilania silnika powietrzem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[b3 passat] układ zasilania silnika powietrzem
czy ktos mógłby mnie uszczęśliwić fotką spod maski lub zrzutem z ETKI
(być może w mk3 TD jest podobnie, alechcę zerknąć na te jeśli ktoś ma jeszcze kompletne
jak układają się "plastiki" zasilania powietrzem, chodzi mi o te co są przed filtrem powietrza z jego obudową włącznie
bo kupiłem z uszkodzoną teraz mam drugie ale ni cholery jakoś mi coś te plastki nie pasują
niby proste ale nie wiem gdzie co się montuje a najbardziej ten "plastk" co jest przy chłodnicy
thx za pomoc.
(być może w mk3 TD jest podobnie, alechcę zerknąć na te jeśli ktoś ma jeszcze kompletne
jak układają się "plastiki" zasilania powietrzem, chodzi mi o te co są przed filtrem powietrza z jego obudową włącznie
bo kupiłem z uszkodzoną teraz mam drugie ale ni cholery jakoś mi coś te plastki nie pasują
niby proste ale nie wiem gdzie co się montuje a najbardziej ten "plastk" co jest przy chłodnicy
thx za pomoc.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
o dokładnie o to , teraz juz widzę , dzięki !Gitner pisze:Moze to ci pomoze
[url=http://img488.imageshack.us/img488/1148/filtran7.th.jpg]Obrazek[/URL]
Pozdro
Gitner
tylko mam chyba jeszcze jakieś braki bo ten "plastik" nr 13 gdzie sie wkłada w pas przedni ???
a do niczego mi nie pasuje u mnie
czy coś jest jeszcze przed tym 13 ?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wg rysunku nie. Rure powinienes nalozyc na ten kolnierz z obudowy filtra i spiac spinka.RobertP pisze:czy coś jest jeszcze przed tym 13 ?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
ok, ale mam jakieś stare połamane co były i pasują ze sobąGitner pisze:Wg rysunku nie. Rure powinienes nalozyc na ten kolnierz z obudowy filtra i spiac spinka.RobertP pisze:czy coś jest jeszcze przed tym 13 ?
Pozdro
Gitner
te co mam to wychdzące kolanko z obudowy filtra (tak jak w ETCE)
poźniej jest odcienk przejście z kolanaka na prostokąt (tak jak w ETCE)
i jeszcze jedno to co nie wiem gdzie umieścić prostokąt z "kawałkiem" jakiejś "gruchy"" tego nie ma w ETCE
heh , to teraz łapie, zrobie fotke wieczorem po pracyGobo90 pisze:tak powinien być taki plastik który się wkłada pod atrapę to jest taki chwytak powietrza z pod znaczka vw i on wychodzi i na to nakładasz rurę nr 13Gitner pisze:czy coś jest jeszcze przed tym 13 ?
i prosiłbym o potwierdzenie czy to to ...
chyba że ktoś ma fotke lub zrzut z ETKA tego chwytaka powietrza bo nie wiem jako to sie nazywa ale sie domyślam że to to co napisał Gobo90
Jak masz passata B3 jak widze z tematu posta to ja bym na Twoim miejscu nie laczyl tej plastikowej rury do chwytaka pod atrapa. Juz pisalem o tym kiedys. Ten chwytak ma dalej zmieszona srednice kanalu i efekt jest taki ze zamiast byc lepiej ze niby pobierze przez chwytak zimne powietrze, jest niestety gorzej bo poprostu turbina ma go za malo.
U mnie jest tak ze jak podlaczylem ten chwytak do puszka fitra ta plastikowa rura to auto mialo przy przyspieszaniu odczuwalnie gorszego laga niz jak pozostawilem puszke filtra bez tej rury.
Ja aktualnie mam zrobione tak:
1. Zdjalem atrape, wywalilem zupelnie ten plastikowy chwytak z pod atrapy.
2. Ta plastikowa rure od puszki filtra skierowalem pod atrape tak ze sobie zaciaga zimne powietrze z przodu auta. Nie jest to narazie idealne rozwiazanie ale planuje zmienic gril z normalnym duzym otworem a wtedy bedzie dobrze.
Zeszta przejedz sie z rura i bez rury -sam poczujesz roznice
PS. Wywal tez tlumik ssania z puszki
Pozdrawiam
U mnie jest tak ze jak podlaczylem ten chwytak do puszka fitra ta plastikowa rura to auto mialo przy przyspieszaniu odczuwalnie gorszego laga niz jak pozostawilem puszke filtra bez tej rury.
Ja aktualnie mam zrobione tak:
1. Zdjalem atrape, wywalilem zupelnie ten plastikowy chwytak z pod atrapy.
2. Ta plastikowa rure od puszki filtra skierowalem pod atrape tak ze sobie zaciaga zimne powietrze z przodu auta. Nie jest to narazie idealne rozwiazanie ale planuje zmienic gril z normalnym duzym otworem a wtedy bedzie dobrze.
Zeszta przejedz sie z rura i bez rury -sam poczujesz roznice
PS. Wywal tez tlumik ssania z puszki
Pozdrawiam
dzięki za info spróbujęatomic pisze:Jak masz passata B3 jak widze z tematu posta to ja bym na Twoim miejscu nie laczyl tej plastikowej rury do chwytaka pod atrapa. Juz pisalem o tym kiedys. Ten chwytak ma dalej zmieszona srednice kanalu i efekt jest taki ze zamiast byc lepiej ze niby pobierze przez chwytak zimne powietrze, jest niestety gorzej bo poprostu turbina ma go za malo.
U mnie jest tak ze jak podlaczylem ten chwytak do puszka fitra ta plastikowa rura to auto mialo przy przyspieszaniu odczuwalnie gorszego laga niz jak pozostawilem puszke filtra bez tej rury.
Ja aktualnie mam zrobione tak:
1. Zdjalem atrape, wywalilem zupelnie ten plastikowy chwytak z pod atrapy.
2. Ta plastikowa rure od puszki filtra skierowalem pod atrape tak ze sobie zaciaga zimne powietrze z przodu auta. Nie jest to narazie idealne rozwiazanie ale planuje zmienic gril z normalnym duzym otworem a wtedy bedzie dobrze.
Zeszta przejedz sie z rura i bez rury -sam poczujesz roznice
PS. Wywal tez tlumik ssania z puszki
Pozdrawiam
jeszcze pytano do Ciebie atomic gdzie jest ten "tlumik ssania z puszki" w ETKU nie widać
już widocznie w dojczach sie pozbyli tej rurkiatomic pisze:Dokladnie tak -puszka w sensie obudowa filtra powietrza. Jak nie masz tego lumika (takiej lejkowatej rurki w srodku) to widac ktos wczesniej sie jej pozbyl -i dobrze:)
Pozdrowki
a to ten połamany plastikowy chwytak (ten z lewej co powinien być pod atrapą - teraz już wiem, atomik dzięki + ! )
a tutaj widać od przodu mocowanie chyba na spinkach czy jakoś tak od znaczka VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości