Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
Tak więc jak pisałem zrobiłem próbę olejową, ale przed nią tym razem sam sprawdziłem sprężanie normalnie no i jak się nie myliłem ten "mechanik" który mi je sprawdzał wcześniej to kretyn bo wyszło tak:
1: 11 ( mechanikowi wyszło 11 )
2: 12 ( mechanikowi wyszło 10,5 )
3: 12 ( mechanikowi wyszło w granicach 7 )
4: 4 ( mechanikowi wyszło 2 )
W próbie olejowej wyszło:
1: 13
2: 14
3: 14
4: 7
Więc rozebrałem silnik, wyciągnąłem tłoki no i na 4 jeden pierścień ( środkowy ) był pęknięty. Założyłem we wszystkie dziury nowe pierścionki, większość uszczelek zmieniłem na nowe no i Golfik wreszcie normalnie pracuje
1: 11 ( mechanikowi wyszło 11 )
2: 12 ( mechanikowi wyszło 10,5 )
3: 12 ( mechanikowi wyszło w granicach 7 )
4: 4 ( mechanikowi wyszło 2 )
W próbie olejowej wyszło:
1: 13
2: 14
3: 14
4: 7
Więc rozebrałem silnik, wyciągnąłem tłoki no i na 4 jeden pierścień ( środkowy ) był pęknięty. Założyłem we wszystkie dziury nowe pierścionki, większość uszczelek zmieniłem na nowe no i Golfik wreszcie normalnie pracuje
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
Ile Ci to zajęło i jakie koszty ? Sam robiłeś ?
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
To znaczy że coś jest z tym cylindrem na 4,ale gaz trzymałeś do dechy?
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
no przeca napisał, że już problemu nie ma, więc jak widać znalazł przyczynę i ją wyelminowałWięc rozebrałem silnik, wyciągnąłem tłoki no i na 4 jeden pierścień ( środkowy ) był pęknięty. Założyłem we wszystkie dziury nowe pierścionki, większość uszczelek zmieniłem na nowe no i Golfik wreszcie normalnie pracuje
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
Robiłem wszystko sam zeszło mi coś koło 7 godzin, ale można było zrobić to szybciej bo się przyznam, że się opieprzałem teraz ceny: pierścienie 180zł, uszczelka pod głowicę 70zł, uszczelka pod miskę olejową 20zł, uszczelka na klawiaturę 16zł i olej mobil 10W40 z filtrem 95zł. Golfik teraz to aż chce jechać, śmiga aż miło a blok czy nie ma rys to sprawdzałem może z 40min świeciłem, macałem, czyściłem no i rys brak także powinien trochę pojeździć głowice wyczyściłem tak, że się świeciła jak nówka
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
głowice to powinieneś oddać do planowania jednak
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
Jak nie poszła uszczelka pod głowicą to znaczy była ok a robił tylko pierścienie.Hubi14 pisze:głowice to powinieneś oddać do planowania jednak
Gaźnik cały w oleju, silnik pracuje jakby na 3 tłoki.
no tak, ale tłoki się górą wyjmuje czyli głowica była ściągana, więc wypadałoby splanować, chyba, że da radę wyciągnąć od dołu to wtedy wiadomo nie potrzeba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości