Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » sob kwie 12, 2014 20:20

No mam dylemat dzisiaj znalazłem niezła budę naprawdę za 1750zł silnik lalka wszytsko paragony są na sprzegło itp... NIc nie sprawany bez szpachli widać progi podłoga zdrowa.. SIlnik 1.3 na pełnym wtrysku... Tylko zawieszenie lipne to chyba pójdzie z mojej budy... Bo chciałem wspawać tył ale nie ma do czego... Szapchli wiecej niż tej blachy maskara...

Co radzicie rozebrac mójego golfa i na części i zrobnić z 2 jednego i po sprzedawać części silnik benzyniaka ?

Troszkę pytania z innej półki... Ale nie wiem co robić... Oglądałem dziisaj budy samochody w tych samych cenach to katastrofa z blachą...


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: jozeph32 » sob kwie 12, 2014 22:07

Jeżeli buda jest w naprawdę dobrym stanie to bym robił tak jak mówisz. Bo ulep to jednak ulep po jakimś czasie i tak wyjdzie rdza


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » ndz kwie 13, 2014 01:06

Czyli można za ryzykować ? Na kanale prześwietliłem ją od a do z i o dziwo na tylim pasie brak korozji... Jedynie tam gdzieś otarty jest na klapie od bagażnika... Ale to pikuś.... Bo z mojego już nic nie będzie. Ogólnie samochód jest zadbany bo baba jeździła... Wszystko na czas wymienione tam jeszcze tylko końcówki do wymiany i amor ale to z swojego przerzucę jak będę silnik zmieniał...
Od piątku próbowałem wszczepiać tył... Ale nie ma do czego... Na szrocie od ciołem pas do kielichów nadmiar blachy.... Aa u mnie to można ciąć do siedzeń bo tam nic nie było robione... Prawe nad kole na łaczeniu w bagażniku jest tyle drutu z migomatu wygląda jak jeż :D hah aa szpachli ? Ooo boże próbowałem chewtować z drutem czy bez i to nie idzie boo blacha jest tak z szlifowana jak kartka z papieru aa na walone szpachli co daje z 1,5mm.. Więc na złom buda... Nawet tył wejdzie i będzie się trzymał o dziowo.... To mam próg cały prawy do wymiany i dziurę na kielichu z przodu co ostanio za uważyłem.... Więc złom


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » czw cze 19, 2014 14:05

Panowie... Nie wiem ale teraz oleju mi żłopie na 100 km 0,5l :D haha turbo dużo przepuszcza...
Ale odłożyłem już 1500 i myślę, że remont zrobię..
Planuję głowicę z 1.9 TD aaz
nowe zawory, uszczelniacze, popychacze, planowanie, sprwawdzenie szczelności, metal uszczelka
turbo z 2,5 TDS
I teraz jazda...
odrazu za pierś-cieniować chcę... Ale nie wiem czy na tulejach jest duża zmiana... Bo nie uśmiecha mi sie walić nowe tuleje i tłoki...
Czy jak za pierś cieniuje będzie ok ? Bo samych pierścieni nie wymieniałem.... Tylko komplet... Czytałem na forum, że nie powinno być problemu..
Sinik od pala na ciepłym jak i na zimnym ze strzała...
Ale chciałbym go zremontować puki mam pieniądz..
Co widze wał nie ma bicia mocnego może z 0,1mm może i to koło pasowe.

Co sądzicie o Tym ? Jedni powiedzą, żeby się w koszta nie pchać drugi motor ale nie wiadomo na co popadniesz....


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: KamilP » pt cze 20, 2014 01:34

Nie pamiętam jak było i nie chce mi się wszystkiego czytać, ale skoro ładnie pali to ciśnienie na cylindrach sprawdzałeś? Bo być może chcesz się pchać w koszty które są niepotrzebne, a nowe części to raczej nie jest ta sama wytrzymałość co stare dobre (po starej dobrej nauce tworzenia części i maszyn :P ) Bo z tego co pamiętam to turbo masz do wymiany/regeneracji



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » pt cze 20, 2014 13:15

nie sprawdzałem ciśnienia bo nie mam jak i czym.. A jechać do mechaniora i dawać 40 czy ile tam za 1 cylinder to mi się nie opłaca bo mogę mieć pierścienie za te pieniądze... Tak mi sie wydaje, że mogę mieć pękniętą głowicę, ze tak olej wali... Bo k14 nie ma podłużnego luzu tylko poprzeczny... Ale ta turbina już idzie na śmieci... Teraz odkładam pieniądze i kupuję głowicę z 1.9 aaz i turbinę TD04 i myślę jak będę miał tłoki na stole by od razu za pierś cieniował.. Wiem, że tee zamienniki nie są takie jak seryjne części..


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: KamilP » pt cze 20, 2014 15:19

Ale chłopie kombinujesz :) Takie jest moje zdanie ;) i 4 dychy za jeden cylinder.. Gdzie się tak cenią? ;) Bo chyba za wszystkie tyle biorą jak już.. Kup najpierw turbo i zobacz co dalej. Głowicę sobie na razie odpuść, przynajmniej ja bym tak zrobił :) A może też masz uszczelniacze zaworowe wyrobione, ale silnik jak pali ładnie to ja bym go na razie nie ruszał. Ale bez sprawdzenia kompresji to raczej takie gdybanie.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Q_mac » ndz cze 22, 2014 13:44

Zdejmij czapke, wyjmij tłoki i oceń pierścienie. Mi też palił od strzała, a na 3 garze miał resztkę jednego kompresyjnego pierścienia i brak reszty (zdarte do zera). Badanie kompresji nie da 100% pewności sprawności pierścieni, mogą być zapieczone pierścienie olejowe i tego nie wykaże. Silnik był kiedykolwiek przegrzany?



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » ndz cze 22, 2014 14:01

Za moich czasów nie... Ale poprzedni właściciel na pewno przegrzał... Bo głowica była spawana, uszczelka moze z dwa razy dmuchnięta... I kiedyś w zimie palił mi jak smok temperatury roboczej nie mógł złapać... Wina leżała po stronie termostatu aa tak się wydumali, żeby nie wymieniać uszczelki to porobili dziury w termostacie jak by można było powiedzieć cały czas był otwarty... Wali olej z odmy można powiedzieć dymek, pisałem czytałem każdy pisał, pierścienie i tez mi sie wydaje.. Uczelnia cze wymieniałem w marcu ale nic to nie pomogło.. Turbina jest też wywalona na maxa... Puki mam pieniądze chciałbym to coś zrobić.. Bo nie mam zamiaru lać oleju spalonego aby miał smarowanie... Ale parę razy wymieniałem olej ściekał do końca nowym zalałem po 100km jest czarny i przepracowany... Zapomniałem w marcu zobaczyć jak wyglądają panewki i to by było wszystko jasne...
Bo robić pełną generalkę to z 2 tys szarpnie mnie ale silnik na ziher... Ale wiadome pierścienie tłoki, tuleje nie są takie jak niemiec montował... A kupić drugi silnik to też mogę się na dziać na bubu.. W Tym tyg po ganiam po mechaniorach niech mi sprawdzą komprechę. A silnik ma na bank 500 tylko jest na liczniku 2 :D A silnik chodzi twardo jak ciągnik.

Podliczyć na remont
Tuleja 4x 25zł
uczelka pod głowicę metal 100
panewki 50
pierścienie 120
tłoki pewnie stare jak nie po nad palane
uszczelniacze 25
głowica aaz 300
uszczelka pod miskę pokrywę 30+20
turbo td04 300
szklanki z 150
planowanie sprawdzenie z 80 po znajomości (może nowe zawory) 100
rozrząd+ pompa wody z 150
IC 150 duży ( rury itp z 100)

i za pewne jeszcze z 200-300 na jakieś tam bo wiecznie jeszcze coś będzie do wymiany... '

Razem by wchodziło
1975 moja wypłata


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: KamilP » ndz cze 22, 2014 14:47

Developers pisze:A silnik chodzi twardo jak ciągnik.
W tym przypadku sporo od kąta wtrysku i wtryskiwaczy zależy.
Developers pisze:Wali olej z odmy można powiedzieć dymek, pisałem czytałem każdy pisał, pierścienie i tez mi sie wydaje..
Aa to o tym nie wiedziałem
Developers pisze: Ale parę razy wymieniałem olej ściekał do końca nowym zalałem po 100km jest czarny i przepracowany...
To jest raczej normalne w dieslu ;) Nieraz o tym czytałem i też tak mam :)
Developers pisze:Razem by wchodziło
1975 moja wypłata
Uaaa.. :?

Ale jak i tak planujesz czapkę zdjąć to fakt, wyjąć tłoki i sprawdzić to już nie dużo roboty..



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » pt cze 27, 2014 04:44

Więc byłem u magików, nawet mi nie sprawdzali ciśnienia... mówili do pierś cieniowania lub drugi silnik. Ale to dziwne bo pali ze strzała.... Muszę drugi samochód do roboty skombinować i zacznę przygodę po 10 :)


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Re: Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: KamilP » pt cze 27, 2014 09:57

Ciekawe na jakiej podstawie to stwierdzili ;)



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » pt cze 27, 2014 15:08

Po odmie bo wali olej...
I coś tak na kręcili, że powiedziałem spadam...
Gadali tak..
Młody oddaj go na szrot... Mówię przejjeżdzi jeszcze wasze szroty... Nerwa mi zruszyli
I tak opowiadali... Ze w dieslach trudno sprawdzić kompresje bo olej może robić pod ciśnienie jak pierścienie poszły po czym, będzie palił na ciepłym czy na zimnym...
I, że jak będą pierścionki po nacinane to nie pierścieniować tylko na złom silnik bo nie od pali potem... Aa sobie żądali za kąprechę 70zł za wszystko... Powiedziałem to sobie sam sprawdzę... zrzucę czapkę zobaczę jaki stan pierścieni za pierścieniuje i tyle... Jak będzie duża różnica na tulejach to nie wiem.... Oby tego nie było... Za te piądze kupię uszczelkę czy pierścienie... Niech spadają magiki...


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Remont ? 1.6 czy szukać sprawnego 1.9 do MK II

Post autor: Developers » sob lip 05, 2014 08:36

Nie wiem co zrobiłem...
Kupiłem 1.6 TD kompletny silnik JR za 500zł... Pompa w bardzo dobrym stanie nie cofa paliwa, Silnik od strzała pali bez podgrzewania nawet świec, co za uważyłem, że uszczelka pod głowicą była robiona, zrzuciłem stopki, z wałka popychaczy zaworów, bialutkie, czyli nie przegrzany górą, jeszcze od kręcę miskę i zobaczę panewki w jakim stanie, turbo k24 minimalny luz poprzeczny. Chyba oddam do regeneracji ? Czy lepiej k14 ? Bo nie miałem jeszcze k24 i nie wiem na co ją stać. A silnik po rozbieram po sprawdzam z remontuję na stole, Jak będzie git dopiero przerzucę... Aa swój zajadę :)


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości