Czyszczenie nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Czyszczenie nastawnika

Post autor: bzdzioch1 » pn sie 05, 2013 16:31

vaga posiadam podczas szarpania rsw szaleje na zimnym silniku szarpie na 1, 2 i 3biegu jak się zagrzeje szarpanie ustaje trochę lecz pozostaje na 4 i 5 biegu zmiana dawki nic nie zmienia mam końcówki wtrysków afn ale na starych było to samo. odłączam impulsator i cisza myślę nad ciachnięciem kabla prędkości bo zaczyna mnie to drażnić już. dodam że wolne obroty idealne 903rpm



Noxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: śr lut 16, 2011 12:53
Lokalizacja: Terespol/Warszawa

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Noxi » pn sie 05, 2013 16:55

ją bym posprawdzał rsw przy zgaszonym silniku. Myślałem o sprawdzeniu połączeń od wtrysku sterującego w dał, ale jeśli w komputerze nie ma żadnych błędów to nie mam pojęcia czy warto



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Czyszczenie nastawnika

Post autor: bzdzioch1 » pn sie 05, 2013 19:41

rsw na zgaszonym wynosi 760 wiec jest ok chyba. sterujący cewkę ma ok i nie ma objawów świadczących o jego uszkodzeniu.



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Czyszczenie nastawnika

Post autor: bzdzioch1 » wt sie 20, 2013 18:42

witam panowie sory za post pod postem. zmagam sie z szarpaniem nadal dzis podmieniłem nastawnik na inny nadal to samo ale nastawnik pochodzi z reni musiałem tylko prze lutować wtykę i pozostawiłem rsw jakie było ustawione wiec 0.680 po zapłonie oraz zmieniłem n109 postanowiłem że mu sie przyjże bo kiedys przy odpalaniu wszedł mi na obroty , jedna strona tłoczka była mocno przytarta wiec zmieniłem na inny poskładałem wszystko odpaliłem chodzi równo wszystko cacy dawka 3,0 wiec próba kopa ma ale batory okrutny za mną zmniejszyłem dawkę na 4.2 mmniej kopci ale i tak chmura dodam ze mam końcówki wtrysków od afn. ale problemem kopcenia będzie spowodowany tym że turbo wolno wstaje. bardziej mnie drażni szarpanie na wszystkich biegach przy 1200rpm 1,2 i 3 bieg 1400rpm 4i5 bieg podczas szarpania napięcie i dawka skacze. log 011 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek16.89_137138.html" onclick="window.open(this.href);return false; panowie pomóżcie już pomysłów nie mam. pozdrawiam


odłączyłem dziś sygnał prędkości do ecu bo po odpięciu impulstora niby nie szarpało ale niestety szarpie mniej ale szarpie masakra jakaś z tym samochodem :panna:



kamda89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 15:44

Czyszczenie nastawnika

Post autor: kamda89 » śr kwie 09, 2014 19:19

Witam, ma ktoś może wymiary śrubki serwisowej od nastawnika ( taj trójkątnej) chciałbym ją zmienić na zwykłą...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: JABcok20 » śr kwie 09, 2014 22:38

BMW tdsy miały takie śrubki na zwykłe torxy... o ile dobrze pamietam...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Czyszczenie nastawnika

Post autor: bzdzioch1 » czw kwie 10, 2014 07:20

JABcok20 pisze:BMW tdsy miały takie śrubki na zwykłe torxy... o ile dobrze pamietam...



Kolega pyta o rozmiar owej śruby a ty podajesz mu skąd ma ja wykręcić.. :panna:



Noxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: śr lut 16, 2011 12:53
Lokalizacja: Terespol/Warszawa

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Noxi » czw kwie 10, 2014 18:58

I dobrze, stronę wcześniej były wymiary.
Jak robić burdel, to wszyscy:D
Extra:))



kamda89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 15:44

Czyszczenie nastawnika

Post autor: kamda89 » czw kwie 10, 2014 21:13

Racja, nie doczytałem, przepraszam za zbędne pytanie i robienie bałaganu...



crazzydaniel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt wrz 23, 2014 19:19

Czyszczenie nastawnika

Post autor: crazzydaniel » wt wrz 23, 2014 23:07

Witam mam podobny problem i czeka mnie regeneracja nastawnika i chcialbym sie dowiedziec czy lepiej zregenerowac czy kupic inny uzywany?
I czy nastawnik do afn-a bedzie z 1z?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Adamm » śr wrz 24, 2014 09:44

mozna smialo regenerowac, i tak bedzie pasowal chyba ze wezmiesz od audi80 to bedzie roznica w kablu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

crazzydaniel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt wrz 23, 2014 19:19

Czyszczenie nastawnika

Post autor: crazzydaniel » śr wrz 24, 2014 23:13

Ok dzieki:-)mam nadzieje ze mechanik sie nie pomylił



crazzydaniel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt wrz 23, 2014 19:19

Czyszczenie nastawnika

Post autor: crazzydaniel » śr wrz 24, 2014 23:15

Ok dzieki:-)mam nadzieje ze mechanik sie nie pomylił



crazzydaniel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt wrz 23, 2014 19:19

Czyszczenie nastawnika

Post autor: crazzydaniel » śr wrz 24, 2014 23:15

Ok dzieki:-)mam nadzieje ze mechanik sie nie pomylił



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 222 gości