Wymiana tulei wahacza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Wymiana tulei wahacza
Witam. Mam do wymiany tuleję w mk4 z przodu (lewa). Biorąc pod uwagę ceny z allegro to: ceny tulei zaczynają się od 30-40zł a za 80zł można kupić cały, nowy wahacz. Co myślicie o takim wahaczu? Wiadomo oprócz głównej tulei są tam jeszcze dwie inne. Zastanawia mnie tylko jakość wykonania takiego wahacza...
Wymiana tulei wahacza
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Wymiana tulei wahacza
No wiadomo, można też taki wahacz kupić np. z TRW za ponad 200zł ale wtedy już mi się to tak nie kalkuluje.
Jakąś konkretną firmę tego typu części polecacie? Wiem, że powinno się najlepiej wymienić całe zawieszenie z przodu (tzn. tuleje, sworznie, łączniki itp.) po obu stronach ale oglądałem auto od spodu i wszystko wygląda na całkiem w porządku. Jedynie ta tuleja w lewym wahaczu zaczęła wyskakiwać z gumy.
Jakąś konkretną firmę tego typu części polecacie? Wiem, że powinno się najlepiej wymienić całe zawieszenie z przodu (tzn. tuleje, sworznie, łączniki itp.) po obu stronach ale oglądałem auto od spodu i wszystko wygląda na całkiem w porządku. Jedynie ta tuleja w lewym wahaczu zaczęła wyskakiwać z gumy.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Wymiana tulei wahacza
jak kupisz zamiennik wachacza z tulejami licz sie że za rok ponowna wymiana dwóch tulei.
Z doświadczenia wole kupić najdroższe tuleje i wprasować i mieć święty spokój na lata (zależy kto ile jeździ, i na jakich drogach się porusza)
Z doświadczenia wole kupić najdroższe tuleje i wprasować i mieć święty spokój na lata (zależy kto ile jeździ, i na jakich drogach się porusza)
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Wymiana tulei wahacza
Zdecydowanie jak już drzeć wahacz to wymienić obie tuleje i to z obu stron - sworznie mogłyby zostać bo je da się wymienić w 15 minut z podnośnika.
Lemforder?
Lemforder?
-
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
Re: Wymiana tulei wahacza
Witam!
Panowie mam pytanie odnosnie mojego MK IV. Podczas powolnej jazdy na nierownosciach slychac dosc glosne pukanie. Co to moze byc? Dodam ze mam zalozone nowe amory, i wszystko co na nich jest, oraz laczniki stabilizatora. Na wachaczach mam poliuretan, ale czy moze on dawac jakies stuki? Koncowki drazka jak zlapie to moge przechylic w lewo badz prawo, ale nic poza tym, Nie wiem jak sworzen, ale chyba jest jeszcze ori, a auto ma 215 przelotu? Nie chce znowu pchac sie w koszty, wiec pytanie co to moze byc? Jak stuka wybity sworzen?
Panowie mam pytanie odnosnie mojego MK IV. Podczas powolnej jazdy na nierownosciach slychac dosc glosne pukanie. Co to moze byc? Dodam ze mam zalozone nowe amory, i wszystko co na nich jest, oraz laczniki stabilizatora. Na wachaczach mam poliuretan, ale czy moze on dawac jakies stuki? Koncowki drazka jak zlapie to moge przechylic w lewo badz prawo, ale nic poza tym, Nie wiem jak sworzen, ale chyba jest jeszcze ori, a auto ma 215 przelotu? Nie chce znowu pchac sie w koszty, wiec pytanie co to moze byc? Jak stuka wybity sworzen?
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Wymiana tulei wahacza
sworzen sutka na nie równościach. Ja mam na latane 220 tkm i wszystko oryginalne w bdb stanie
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
- tomcio06750
- Użytkownik
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
- Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój
Wymiana tulei wahacza
sworzeń bądź drążek i jego końcówka a co jeszcze gorsze to listwa maglownicy może być wybita
-
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
Re: Wymiana tulei wahacza
Podnioslem auto i mam jak nic lewa koncowke wybita.Ma lekki luz. Graty juz zamowilem. Bedzie lemforder, bo ori powala cena. Do tego wymieniam sworznie bo jeszcze fabryczne, a jedna robota. Pozniej zbieznosc. Koncowki zmienialem 50 kkm temu.Zalozone TRW i juz polecialy.
Zauwazylem ze lemforder ma rozne barwy - nie wiem jak to okreslic gum w sworzniach.Raz czerwone raz niebieskie.One cos znacza?
Zauwazylem ze lemforder ma rozne barwy - nie wiem jak to okreslic gum w sworzniach.Raz czerwone raz niebieskie.One cos znacza?
- Malik
- Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
- Posty: 435
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 21:16
- Lokalizacja: EP || ETM
Wymiana tulei wahacza
Panowie a czy tuleja w tylnej belce może wydawać z siebie dzwięki podobne do trzeszczenia i najbardziej je słychać jak stane na progu i zacznę bujać autem.?
- Malik
- Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
- Posty: 435
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 21:16
- Lokalizacja: EP || ETM
Re: Wymiana tulei wahacza
I teraz się zastanawiam czy żartujesz czy serio piszesz xDShmatan pisze:Malik, to hamulec
Jak serio to mnie zaskoczyłeś bo hamulce są 100% sprawne a objawy się zaczeły po wsadzeniu gwintu.
Wymiana tulei wahacza
Przy zaciągniętym ręcznym hamulec z tyłu skrzypi.
Zaczęło się po założeniu gwintu? no to w takim razie odbój skrzypi. A tuleje i tak należy popuścić i dokręcić na kołach
Zaczęło się po założeniu gwintu? no to w takim razie odbój skrzypi. A tuleje i tak należy popuścić i dokręcić na kołach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości