[MK3] Alarm i migacze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Alarm i migacze
Witam.
1. Pytanie dość lamerskie ale zawsze.
Podłączyłem autoalarm Magicar 440 i chciałbym aby przy włączaniu i wyłączaniu migały kierunkowskazy. Na schemacie podłączenia jest wyprowadzony kabel z bezpiecznikiem który trzeba podłączyć z kierunkowskazami. Na schemacie bezpieczników światła awaryjne w golfie 3 są na pozycji 17 - ale jak wyjmę ten bezpiecznik dalej migają. Mało tego który kolwiek bezpiecznik wyjmę to migają. . Gdzie w takim razie szukać?
2. Drugie pytanie dotyczy przycisku serwisowego.
Aby zaprogramować alarm trzeba włączyć i wyłączyć stacyjkę poczym trzykrotnie włączyć ten przycisk - powinna syrenka potwierdzić wejście w stan serwisowy.
Niestety nic się nie dzieje, ani syrenka nie daje sygnału ani a pilot dalej włącza lub wyłącza alarm.
Może posiadacze tego alarmu mieli taki problem. Wdzięczny będę za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam
1. Pytanie dość lamerskie ale zawsze.
Podłączyłem autoalarm Magicar 440 i chciałbym aby przy włączaniu i wyłączaniu migały kierunkowskazy. Na schemacie podłączenia jest wyprowadzony kabel z bezpiecznikiem który trzeba podłączyć z kierunkowskazami. Na schemacie bezpieczników światła awaryjne w golfie 3 są na pozycji 17 - ale jak wyjmę ten bezpiecznik dalej migają. Mało tego który kolwiek bezpiecznik wyjmę to migają. . Gdzie w takim razie szukać?
2. Drugie pytanie dotyczy przycisku serwisowego.
Aby zaprogramować alarm trzeba włączyć i wyłączyć stacyjkę poczym trzykrotnie włączyć ten przycisk - powinna syrenka potwierdzić wejście w stan serwisowy.
Niestety nic się nie dzieje, ani syrenka nie daje sygnału ani a pilot dalej włącza lub wyłącza alarm.
Może posiadacze tego alarmu mieli taki problem. Wdzięczny będę za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam
:::::::VW GOLF 3 TDI::::::::rulez!
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
- Dragon
- Forum Master
- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
- Kontakt:
Kabelek z centralki alarmu łączysz z kabelkiem z diodami który dostałeś z alarmem, a ta z kolei łączysz z przewodami: zielono-czarnym i czarno-białym w kolumnie kierowniczej (po stronie włącznika wycieraczek)
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Sprawdź jeszcze czy plus po stacyjce masz podłączony tam gdzie trzeba, bo np ja podłączyłem tak jak był poprzedni alarm, czyli do kabla w którym pojawia sie plus już po włożeniu kluczyka do stacyjki. Wtedy zamiast przekręcać kluczyk trzeba go wkładać i wyjmować. A może zamias do plusa po stacyjce wziąłeś stały plus z czerwonego kabla? Wtedy też nie zaprogramujesz.
[ Dodano: Sro Wrz 06, 2006 7:20 pm ]
[ Dodano: Sro Wrz 06, 2006 7:20 pm ]
bezpiecznik 17 jest do kierunków, światła awaryjne dostają prąd bez pośrednictwa żadnego bezpecznika, więc to jest normalneadamix pisze: Na schemacie bezpieczników światła awaryjne w golfie 3 są na pozycji 17 - ale jak wyjmę ten bezpiecznik dalej migają
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jest dokładnnie tak samo.Paweł Marek pisze:zamiast przekręcać kluczyk trzeba go wkładać i wyjmować
u nich wchodzi w tryb serwisowy u mnie nie.irekczek pisze:znalazłem na elektroda.pl tematy z podobnym problem
Człowiek od alarmu napisał "zle podpiete _12V po stacyjce, lub poprobowac przyciskac szybciej lub wolniej"
szybciej wolnie odpada - próbowałem. Więc co znaczy źle 12V po stacyjce?
:::::::VW GOLF 3 TDI::::::::rulez!
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
takie opcje jak wyżej wymieniłem. Czyli stały plus zamiast plusa po włozeniu lub przekręceniu kluczyka. Sprawdziłeś czy dobrze działa wyłącznik serwisowy?adamix pisze:Więc co znaczy źle 12V po stacyjce?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Z tymi kierunkami to lipa jest troche, próbowałem na różne sposoby i jak to połączysz to przy wlaczeniu kierunka beda Ci wszystkie migały, trzeba specjalną diode zastosować, która że tak to po "lamersku" wytłumacze ale żeby było jasne przepuszcza sygnał tylko w jedną strone, jak będę w domu to postaram się podrzucić schemacik takiej diody, ale to dopiero koło weekendu. Pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Witam z powrotem.
Zmieniłem na plus po stacyjce i bangla. Zaprogramowałem wszystko co chciałem.
Co do kierunków. Nie wiem dalczego ale ubzdurałem sobie, że po naciśnięciu pilota mają zapalać się światła awaryjne - bzdura jakaś.
Podłączyłem pod kierunki - kabelek z diodami był w komplecie. Jak naciskam pilota to wszystkie kierunki zapalają mi się tyle razy ile piknięć syreny. Tak miało być.
Napiszcie mi jeszcze czy bezpiecznik na kablu który wychodzi z centralki alarmu do kierunków zabezpieczy przed uszkodzeniem alarmu przez złodzieja na przykład przez zbicie kierunku i zwarcie w nim. Czy trzeba jeszcze jakoś się zabezpieczyć?
pozdr.
tak właśnie zrobiłem - ale ze mnie głupol. (+) dla ciebie.Paweł Marek pisze:A może zamias do plusa po stacyjce wziąłeś stały plus z czerwonego kabla?
Zmieniłem na plus po stacyjce i bangla. Zaprogramowałem wszystko co chciałem.
Co do kierunków. Nie wiem dalczego ale ubzdurałem sobie, że po naciśnięciu pilota mają zapalać się światła awaryjne - bzdura jakaś.
Podłączyłem pod kierunki - kabelek z diodami był w komplecie. Jak naciskam pilota to wszystkie kierunki zapalają mi się tyle razy ile piknięć syreny. Tak miało być.
Napiszcie mi jeszcze czy bezpiecznik na kablu który wychodzi z centralki alarmu do kierunków zabezpieczy przed uszkodzeniem alarmu przez złodzieja na przykład przez zbicie kierunku i zwarcie w nim. Czy trzeba jeszcze jakoś się zabezpieczyć?
pozdr.
:::::::VW GOLF 3 TDI::::::::rulez!
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Odgrzebię trochę temat i zapytam jeszcze o jedno.
Czy w waszych Magiccar'ach 440 też tak cichutko pika syrenka jak włączacie i wyłączacie alarm?
U mnie ledwo te piknięcia słychać. Można jakoś to regulować. Chciałbym żeby pikało trochę głośniej - łatwiej samóch na parkingu zanleść .
Pozdrawaim.
Czy w waszych Magiccar'ach 440 też tak cichutko pika syrenka jak włączacie i wyłączacie alarm?
U mnie ledwo te piknięcia słychać. Można jakoś to regulować. Chciałbym żeby pikało trochę głośniej - łatwiej samóch na parkingu zanleść .
Pozdrawaim.
:::::::VW GOLF 3 TDI::::::::rulez!
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
Ja bym ci radził założyć bezpieczniki nigdy nic niewiadomo a na instrukcji pewnie masz narysowane ze powinien być 5A ale załóż 7,5 bo gdy żarówka jest zimna może pobrać tyle prądu ze bezpiecznik 5A nie wytrzyma zawsze lepiej zmienić bezpiecznik niż cały alarmPaweł Marek pisze:Wystarczy. Nic nie musisz dodatkowo zabezpieczać.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
Syrenka jak włączy się alarm to drze mordę bardzo głośno, więc dziwię się, że te piknięcia są takie ciche.irekczek pisze:głlośność "piknięcia" zależy raczej od syreny niż od alarmu.. może masz cichą syrenkę i dlatego tak
:::::::VW GOLF 3 TDI::::::::rulez!
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
Seria 90 kucy, po wirusie 105 kucy a jaka frajda z jazdy....polecam każdemu, robione u samego guru...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości