silnik 2.0 agg

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

silnik 2.0 agg

Post autor: andrzej2008 » pt mar 28, 2014 14:02

witam
ostatnio pojawił się problem z moim motorkim, dokładnie gdy jadę na benzynie i wcisnę sprzęgło obroty spadają do 3000-4000 i zaraz wracają i jest ok ,nieraz nawet potrafi zgasnąć .Przepatrzyłem czy nie dostaje lewego powietrza i nic podejrzanego nie zauważyłem ,przepływkę rozebrałem i druciki są całe,dodam że na gazie jest podobnie.Co powinienem sprawdzić ?może ktoś miał już taką sytuację.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

silnik 2.0 agg

Post autor: rysiektr » śr kwie 02, 2014 16:44

andrzej2008 pisze:Co powinienem sprawdzić ?może ktoś miał już taką sytuację.
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację VAGiem, opisy masz na forum


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

silnik 2.0 agg

Post autor: andrzej2008 » śr kwie 02, 2014 20:24

kurcze nie mam dostępu do vaga ,a gdybym kupił drugą to też muszę robić adaptację?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

silnik 2.0 agg

Post autor: rysiektr » czw kwie 03, 2014 11:06

Tak. Będziesz musiał. Jeśli nie masz vaga wykrec ta przepustnice co masz. Wyczysc ją. Zamontuj. Odpal silnik i niedotykajac gazu poczekaj aż sie nagrzeje i włączy sie wentylator. Powinno pomoc.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

silnik 2.0 agg

Post autor: andrzej2008 » czw kwie 03, 2014 21:49

A czy mam tez czyscic te trybiki jak sie odkreci dekielek?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

silnik 2.0 agg

Post autor: rysiektr » czw kwie 03, 2014 22:11

andrzej2008, nie rozbierasz przepustnicy a jedynie myjesz ją w środku w sensie klapę przepustnicy i elementy do których przylega


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

silnik 2.0 agg

Post autor: andrzej2008 » czw kwie 03, 2014 22:23

Ok czaje dzieki wielkie ,w sobote ogarne i dam znac co i jak



Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

silnik 2.0 agg

Post autor: andrzej2008 » ndz kwie 06, 2014 12:32

zrobiłem według twojej instrukcji i obroty nie spadają już,jedynie nieraz mam wrażenie że wolno opadają z 11000 na 9000.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

silnik 2.0 agg

Post autor: rysiektr » ndz kwie 06, 2014 17:05

Zaszalales z tymi zerami piszac predkosc obr. silnika :-)
Mozliwe ze to sie unormuje jak troche pojezdzisz. Albo jeszcze cos sie dzieje np: dolot masz nieszczelny.
Pojezdzij troche poobserwuj. Daj znac co z tego wyszlo.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

silnik 2.0 agg

Post autor: andrzej2008 » ndz kwie 06, 2014 17:10

Nom zagalopowalem sie he he,ale ogolnie jestem zadowolony z poprawy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości