1.8t + TD04-16t FMIC z Passka B6 ?

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

1.8t + TD04-16t FMIC z Passka B6 ?

Post autor: kacper_zet » ndz mar 30, 2014 15:25

Witam,

Wkładam silnik 1.8t AUQ z turbo TD04-16t do Golfa mk3, jest tam mało miejsca na IC przed chłodnicą,
znalazłem IC z Passata B6 który zmieściłby się bez większej rzeźby, ma wymiary 617x407x32,
czy nie będzie za mały do mocy ok 270 KM ?

Pozdrawiam
Kacper



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: 1.8t + TD04-16t FMIC z Passka B6 ?

Post autor: Borys » wt kwie 01, 2014 12:58

kacper_zet pisze:Witam,

Wkładam silnik 1.8t AUQ z turbo TD04-16t do Golfa mk3, jest tam mało miejsca na IC przed chłodnicą,
znalazłem IC z Passata B6 który zmieściłby się bez większej rzeźby, ma wymiary 617x407x32,
czy nie będzie za mały do mocy ok 270 KM ?

Pozdrawiam
Kacper
takiego moda nie widzialem, po wymiarach widac ze to duzy cooler, powinno byc ok, ale to wyjdzie w praniu, ciekaw jestem jaka bedzie temp w dolocie przy zastosowaniu takiego IC



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości