[mk2 GTD] Pare pytan co do Turba i kopcenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
- Lokalizacja: Wawka-Mokotow
- Kontakt:
[mk2 GTD] Pare pytan co do Turba i kopcenia
Witam wiec tak jak mzona rozpoznac ze turbo pada?? czy przez turbo moze znikac olej i samochod kopcic?? jak sprawdzic czy to wlasnie turbo itd czy pierscienie??
i nieraz raz na jakis czas jak odpale to ale naprawde zadko slychac takie jakeis odglosy jakby chwilke silnik chodzil bez oleju albo cos tam przy turbie...co t moze byc??
i dlaczego moj GTD moz etak kopcic na siwo niebiesko dzisiaj wymienilem wtryski i juz troszke lepiej ale jesczze cos nie tak..czekam na odp
[ Dodano: Sro Wrz 06, 2006 21:19 ]
i jeszcze do tego postu dodam takie pytanko bo wczesniej w tym swoim mialem wtryski 155 bar a ze starego swojego golfa przelozylem 135<nie takie stare bo zmienialem> czy cos moze sie stac?? czym one sie roznia?? i czy kupic 155 czy te moga byc??
i nieraz raz na jakis czas jak odpale to ale naprawde zadko slychac takie jakeis odglosy jakby chwilke silnik chodzil bez oleju albo cos tam przy turbie...co t moze byc??
i dlaczego moj GTD moz etak kopcic na siwo niebiesko dzisiaj wymienilem wtryski i juz troszke lepiej ale jesczze cos nie tak..czekam na odp
[ Dodano: Sro Wrz 06, 2006 21:19 ]
i jeszcze do tego postu dodam takie pytanko bo wczesniej w tym swoim mialem wtryski 155 bar a ze starego swojego golfa przelozylem 135<nie takie stare bo zmienialem> czy cos moze sie stac?? czym one sie roznia?? i czy kupic 155 czy te moga byc??
[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
wirnik turbiny bedzie w oleju jesli poszly uszczelniacze, kolanko kolektora ssacego bedzie zalane olejem. poza tym jesli masz luz na osce to bedzie osiagac max efektywnosc powyzej obrotow nominalnie przewidzianych czyli ponad okolo 2.5 tys. oczywiscie efektem bedzie ubytek oleju i niebieski dym jak mu depniesz. jak bedzie mocno lalo to dymek bedzie sie pojawial nawet przy normalnej jezdzie.
co do odglosow to nie bede strzelal na oslep co to moze byc.
o wtryskach niech pisza fachowcy.
co do odglosow to nie bede strzelal na oslep co to moze byc.
o wtryskach niech pisza fachowcy.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Całe czy końcówki? Jeżeli końcówki to ok. ,jeżeli całe to namieszałeś.......Masz za wczesny wtrysk o ok. 4* a to dużo.....i mówiąc m/nami zrobiłeś "sobie" źle! Większe dymienie,mniejsza moc,nadpalanie świec żarowych.......To wsio.gostek37 pisze:i jeszcze do tego postu dodam takie pytanko bo wczesniej w tym swoim mialem wtryski 155 bar a ze starego swojego golfa przelozylem 135<nie takie stare bo zmienialem> czy cos moze sie stac?? czym one sie roznia?? i czy kupic 155 czy te moga byc??
Poza tym ZAWSZE podawaj symbole silnika,to sporo wyjaśni,albo dodaj do opisu..........
[ Dodano: Sro Wrz 06, 2006 10:01 pm ]
Kopcenie na szaro-biało za późny wtrysk i śmierdzi że aż po oczach szczypie (z rury)gostek37 pisze:i dlaczego moj GTD moz etak kopcic na siwo niebiesko dzisiaj wymienilem wtryski i juz troszke lepiej ale jesczze cos nie tak..czekam na odp
kopcenie na czarno-za wczesny,lejące wtryski,za duża dawka,KONIEC pompy (!)
kopcenie na szaro-niebiesko-OLEJ! pierścienie, uszczelniacze
zaworów,turbo,KONIEC silnika.......ogólnie dużo szukania...
Ciężko powiedzieć od czego zacząć..
Re: [mk2 GTD] Pare pytan co do Turba i kopcenia
może i jest bez oleju, masz sporo poniżej minimum lub nawet nie widocznie na miarce to tak może się zdarzyć ...gostek37 pisze:i nieraz raz na jakis czas jak odpale to ale naprawde zadko slychac takie jakeis odglosy jakby chwilke silnik chodzil bez oleju albo cos tam przy turbie...co t moze byc??
wogóle takie sytuacje są niedopuszczalne,
jak na miarce nie ma oleju to wcale nie oznacza że go nie ma, można przejechać jeszcze oooo ... jak sięnie będzie deptać autka
ale jak już pisałem to sytuacje takie są niedopuszczalne ...
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 15:57 ]
dobre uszczelniacze co polecacie, są jakies preferowane firmy (na co zwrócić uwage przy ich zakupie)?marek29 pisze: uszczelniacze
jaki to koszt mniej wiecej (wiem że nie duży ale ...)?
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 15:59 ]
podobnie co polecacie, jaka firma na co zwrocić uwagę ?marek29 pisze:pierścienie
i ile kosztuje dobrej jakości komplecik pierścieni na 4 tłoki ?
RobertP Ciężko coś polecić.Ile firm tyle zdań.Znajomy mechanik który mi pomaga wszystkie uszczelnienia stosuje z Erlinga ,bo podobno Reintz się popsuł.
Co do pierścieni to nie mam pojęcia Kolben-schmit podobno wstawia lipę ,dawno temu założyłem Machle (chyba najdroższe) ,przyjęły się odrazu.Teraz podobno mechanicy narzekają...niewiem.
Co do pierścieni to nie mam pojęcia Kolben-schmit podobno wstawia lipę ,dawno temu założyłem Machle (chyba najdroższe) ,przyjęły się odrazu.Teraz podobno mechanicy narzekają...niewiem.
11 ?? na pewno ??bo przy takim ciśnieniu nie szło by go zapalić. 20kilka to minimum
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, kiedyś czytałem, że jak silniki wyjeżdzały z fabryki każdy gar powinien mieć 35 bar. Później jak użytkujesz auto zużywanie się cylindrów powino odbywać sie równo miernie czyli na każdym garze po tyle samo albo dopuszczalne było + - 10 % różnicy między garami przy 28 barach silnik nadaje się do remontu. Ja mam u siebie 33,33,33,34 czyli gitara 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości