problem z silnikiem 1.6sr kopci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z silnikiem 1.6sr kopci
no faluje nie raz na jałowym, wkręca sie normalnie aż do odcięcia ,
mogę przejechać 100km i wcale nie kopci, a postoi w miejscu koło 5minut i chmura dymu zaczyna lecieć , z 5km jazdy i jest ok
mogę przejechać 100km i wcale nie kopci, a postoi w miejscu koło 5minut i chmura dymu zaczyna lecieć , z 5km jazdy i jest ok
moje mk4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
Z falowaniem jest kilka objawów ja u siebie czyściłem przepływomierz i przepustnice robiłem adaptacje przepustnicy i jest okej... Falowanie może być również przez odmę-parcieje przewód łączący rurę przepustnicy do wlewu korka oleju ( tutaj u siebie zastosowałem z innego samochodu rurkę i jest w porządku), może być również lewe powietrze przez kolektor ssący wszelkie uszczelki posprawdzać...
Co do chmury to jest identycznie jak u mnie, jeśli jadę na wskaźniku masz 90' no ale raczej nie zawsze się pokrywa jest jakoś 80 do 90.. Stoję na światłach temp przekroczy 90 st to kopci na biało(na wskaźniuku nie przekracza jedynie na Vagu), płynu chłodzącego nie ubywa no ale i zakopci czasami na niebiesko a jak jadę jest okej tylko ja Ci zaznaczam że u mnie może być przez czujnik halla i nie potrafi wyregulować sobie dawki więc dlatego może ten biały dym
Co do chmury to jest identycznie jak u mnie, jeśli jadę na wskaźniku masz 90' no ale raczej nie zawsze się pokrywa jest jakoś 80 do 90.. Stoję na światłach temp przekroczy 90 st to kopci na biało(na wskaźniuku nie przekracza jedynie na Vagu), płynu chłodzącego nie ubywa no ale i zakopci czasami na niebiesko a jak jadę jest okej tylko ja Ci zaznaczam że u mnie może być przez czujnik halla i nie potrafi wyregulować sobie dawki więc dlatego może ten biały dym
problem z silnikiem 1.6sr kopci
no jak jade to wskazówka o temperatury jest opadnięta prawie zupełnie jak chwile samochod stoi to sie podnosi do 90stopni.
u mnie ewidentnie bierze olej
u mnie ewidentnie bierze olej
moje mk4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
Sprawdzałeś czy Ci trzyma termostat? Bo jeśli jedziesz i płyn jest w obiegu to się chłodzi a jak postoisz to momentalnie nabiera temp sprawdz termostat, mam nadzieje, że wiesz jak się sprawdza?
problem z silnikiem 1.6sr kopci
nie wiem ;p
moje mk4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
Termostat masz tutaj : http://img441.imageshack.us/img441/7733/zdjcie0626.jpg lub http://obrazki.elektroda.pl/2875074700_1331682907.pngodkręcasz kluczem 10' najlepiej grzechotką.
Zrób mały teścik, odpal go i jeżeli rurka gumowa która odchodzi od tej plastikowej obudowy termostatu robi się ciepła tak samo jak ta co idzie do chłodnicy zaraz przy akumulatorze też tej samej grubości to oznacza że termostat Ci puszcza płyn w obieg, jest wadliwy. Jeśli jest sprawny to ta gruba rurka po prawej będzie ciepła a ta wychodząca od termostatu będzie dużo chłodniejsza. Termostat otwiera się w różnych temp jeden przy 87 drugi przy 95 kupując nowy termostat włóż go do garnuszka z wodą i wstaw na gaz, jak się zacznie woda gotować termostat powinien się całkowicie otworzyć-zauważysz gołym okiem
Zrób mały teścik, odpal go i jeżeli rurka gumowa która odchodzi od tej plastikowej obudowy termostatu robi się ciepła tak samo jak ta co idzie do chłodnicy zaraz przy akumulatorze też tej samej grubości to oznacza że termostat Ci puszcza płyn w obieg, jest wadliwy. Jeśli jest sprawny to ta gruba rurka po prawej będzie ciepła a ta wychodząca od termostatu będzie dużo chłodniejsza. Termostat otwiera się w różnych temp jeden przy 87 drugi przy 95 kupując nowy termostat włóż go do garnuszka z wodą i wstaw na gaz, jak się zacznie woda gotować termostat powinien się całkowicie otworzyć-zauważysz gołym okiem
problem z silnikiem 1.6sr kopci
od sprawdze to;p
moje mk4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z silnikiem 1.6sr kopci
kopci , to raczej normalne w golfach a przede wszystkim golfach produkowanych 98-2002 to jest wada techniczna potrafi spalic do litra na ok. 1000 km ale raczej spokojnie możesz jezdzić i raczej nic sie nie stanie jedynie mogą być co jakis czas swiece do czyszczenia lub wymiany
problem z silnikiem 1.6sr kopci
no tylko w tym problem że jak zacznie mi kopcić np. w korku na ulicy , to jest tyle dymu jakby się opona paliła. Tak się nie da jeździć
moje mk4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=481345" onclick="window.open(this.href);return false;
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
problem z silnikiem 1.6sr kopci
Sprawdź ten termostat jak silnik się nie dogrzewa będzie więcej palił, ja bym sprawdził czy wszystko z zapłonem jest okej świece i kable albo cewka, zobacz też czy nie ubywa Ci ze zbiorniczka wyrównawczego
Re: problem z silnikiem 1.6sr kopci
To mój jest chyba nie normalny skoro nie kopci i nie bierze oleju-Motul 5w40 X-Cess wymiana co 15tys km bez dolewek.blocked18 pisze:kopci , to raczej normalne w golfach a przede wszystkim golfach produkowanych 98-2002 to jest wada techniczna potrafi spalic do litra na ok. 1000 km ale raczej spokojnie możesz jezdzić i raczej nic sie nie stanie jedynie mogą być co jakis czas swiece do czyszczenia lub wymiany
Uszczelniacze zaworowe i wadliwe trzyczęściowe pierścienie-główny powód "brania"oliwy.W miarę poczytalny mechanik ogarnie to w 2 dni i nie powinien wziąć za robociznę wiecej niż 1 tys.Sekretem udanego remontu jest dobranie pierścieni jednoczesciowych z którymi nie bedzie problemów z zapiekaniem.
problem z silnikiem 1.6sr kopci
E pierdzielicie. Prawda jest jedna. Jesli silnik nie jest zajechany to mozna remontowac, wiadomo ze kupno silnika za 1 tys to ryzyko. Nie wiesz po jakim czasie pojawi sie usterka z tamtym silnikiem. Ja zrobilem generalke z rozrzadem, panwekami, uszczelnieniami i wyszlo 1.8kpln z olejami. Smiga jak niemowle, moc wrocila i nie ma juz problemow z dymieniem
Re: problem z silnikiem 1.6sr kopci
dać na warsztat i niech zobacza czy warto robić czy lepiej kupić inny silnik - znajomy kupil sam blok do 1.6 passka B5 za 300zł razem wszystko wyszło go ok 1200złmat333kow pisze:no właśnie żadnej , nie wiem co robić ;/
no nie wiem mi nic nie brał a jak zaczął to nadawał się do remontu jeździć by jeszcze pojeździł ale niebieski dym nie dawal mi spokoju (wymienione zostały pierścienie,zawory, prowadnice, rozrząd (przy okacji), jedno gnizado w głowicy itp. itd...wiec jak żre ok 1l oleju na 1000km to na bank coś nie gra - no chyba że gdzieś wycieka olejblocked18 pisze:kopci , to raczej normalne w golfach a przede wszystkim golfach produkowanych 98-2002 to jest wada techniczna potrafi spalic do litra na ok. 1000 km ale raczej spokojnie możesz jezdzić i raczej nic sie nie stanie jedynie mogą być co jakis czas swiece do czyszczenia lub wymiany
Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości