Problem z alternatorem?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z alternatorem?
Mk 3, silnik 1.8, rok 95, 90 koni, abs
Ostatnio zauważyłem, że przy prędkości powyżej 90km/h świeci kontrolka "akumulator", właściwie ledwo świeci, schodzę poniżej 90tki, automatycznie kontrolka gaśnie. Ostatnio wymieniałem pasek od alternatora, wydaje mi się, ale nie dam głowy, że problem nastąpił po tej wymianie
Ostatnio zauważyłem, że przy prędkości powyżej 90km/h świeci kontrolka "akumulator", właściwie ledwo świeci, schodzę poniżej 90tki, automatycznie kontrolka gaśnie. Ostatnio wymieniałem pasek od alternatora, wydaje mi się, ale nie dam głowy, że problem nastąpił po tej wymianie
Problem z alternatorem?
Odkręć regulator napięcia 2 śrubki , pewnie szczotki się kończą .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Problem z alternatorem?
W celu sprawdzenia stanu szczotek...zapewne sa juz martwe...wiec albo wymieniasz caly regulator albo jezeli masz jeszcze org. regultor to bardziej oplaca sie wymienic same szczotki bo zamienniki regulatorow to badziew...zarowno w boshu jak i w valeo to 10 minut roboty...szczotki kupisz w wiekszosci sklepow elektronicznych ewentualnie na necie mozesz zamowic wlasciwy rozmiar...potem tylko wiertarka (ja rozwiercam stare luty bo nie mam cierpliwosci grzania ich), lutownica, troche cyny i bedzie git:).seba900 pisze:W jakim celu mam go odkręcić ?
Re: Problem z alternatorem?
Jak długo jeszcze na tym pojeżdżę?Mavrick pisze:W celu sprawdzenia stanu szczotek...zapewne sa juz martwe....
Problem z alternatorem?
tyle to ja wiem... ile mniej więcej taki proces trwa tydzien czy miesiąc? pytam bo musze mieć auto do końca tyg na chodzie
Problem z alternatorem?
A pasek ci się nie ślizga czasem?
U mnie też właśnie szczotki się skończyły
ale u mnie brak ładowania świecił nawet na niskich obrotach.
U mnie też właśnie szczotki się skończyły
ale u mnie brak ładowania świecił nawet na niskich obrotach.
- xlsss
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
- Lokalizacja: Opole/Wróblowice
- Auto: MK3
- Silnik: AAZ
- Kontakt:
Problem z alternatorem?
To zależy jak często jeździsz. Wątpię, aby ktokolwiek był w stanie Ci to powiedzieć, bo najzwyczajniej w świecie nikt tego nie mierzył. To samo masz ze szczotkami w pralce Sprawdź te szczotki, jeżeli Twoim zdaniem są do wymiany to wymieniaj. Operacja nie jest kosztowna, a może rozwiać wszystkie wątpliwości.seba900 pisze:ile mniej więcej taki proces trwa tydzien czy miesiąc? pytam bo musze mieć auto do końca tyg na chodzie
Problem z alternatorem?
Jezdze bardzo duzo. Wlasnie zastanawialo mnie to czy cos nie poszlo nie tak przy wymianie paska, alternator byl regenerowany max 100tys km temu. Teraz swieci juz przy 40km/h
Re: Problem z alternatorem?
Zamiast pisać post za postem przez ten czas juz dawno odkreciłbyś te kilka śrubek i wymienił regulator... Koszt jest nieduży, pracy na 30 minut z przerwa na piwo. A kolejna kwestia to szczotki w zamienniku regulatora mogą sie wykończyć po 100 tysiącach. Zainteresuj sie tym bo tracisz czas.
- RysiekAsthmatdi
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 12:33
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Problem z alternatorem?
Sprawdź ładowanie miernikiem jak daję na zgaszonych światłach mniej jak 13.8 v to wymiana regulatora napięcia...
u mnie jest 14.4v na zapalonych świeczkach.
Sprawdź masę od aku do karoserii, może już coś czas podjadł i nie łączy jak powinno , często to jest powód słabo kręcącego rozrusznika- zła masa
może aku zasiarczony, bo rozumiem że pasek się nie ślizga...
Może szczotki się wytarły poprostu.
u mnie jest 14.4v na zapalonych świeczkach.
Sprawdź masę od aku do karoserii, może już coś czas podjadł i nie łączy jak powinno , często to jest powód słabo kręcącego rozrusznika- zła masa
może aku zasiarczony, bo rozumiem że pasek się nie ślizga...
Może szczotki się wytarły poprostu.
Ostatnio zmieniony sob mar 29, 2014 00:30 przez RysiekAsthmatdi, łącznie zmieniany 1 raz.
W ludziach budzą się ambicje gdy wyprzedza ich auto które przecież "nie powinno"
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 52 gości