Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

etz0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 14:30
Lokalizacja: Celestynów
Kontakt:

Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: etz0 » ndz mar 16, 2014 14:45

Witam,
Mam takie pytanie jak odkręcić dwie śruby ,które są przykręcone od strony sprzęgła. Dostać się można przez otwory w skrzyni biegów ( 4 otwory )
koło dwumasowe blokuje mi możliwość odkręcenia .
Jaki macie sposób na odkręcenie tych dwóch śrub ? Śruby na klucz 10 w środku otwór na imbus 5
Nasadowym kluczem nie podejdę ani imbusem .
Ewentualnie z imbus 5 z " kulką " ?

Bardzo proszę o podpowiedź ....

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: Adamm » ndz mar 16, 2014 17:49

tylko porzadny ampul z kulka , albo zwalanie skrzyni i sprzegla


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: JABcok20 » ndz mar 16, 2014 20:35

Adamm pisze: zwalanie skrzyni i sprzegla
?
Obracasz kołem dwumasowym powinnybyć nanim nacięcia dla imbusa żebys mógł lepiej dojść do imbusów, bierzesz imbus z kulką jak najdłuższy najlepiej taka L wcześniej możesz popukać przez cos w te sruby młotkiem 1 kilowym. Nigdy nie zwalałem skrzyni...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: ciachotdi » pn mar 17, 2014 19:10

a jak zalozone jest sztywne koło ?


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: JABcok20 » pn mar 17, 2014 21:14

etz0 pisze:Witam,

koło dwumasowe blokuje mi możliwość odkręcenia .
Miske w afn odkręcisz więc w mk4 też powinno się odkręcić, jednomas nie jest chyba aż tak odsunięty w stronę bloku...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: Adamm » wt mar 18, 2014 08:36

JABcok20, AFN ma dwumas, poza tym ma inna miske ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: JABcok20 » wt mar 18, 2014 09:17

Adamm pisze:JABcok20, AFN ma dwumas, poza tym ma inna miske ;p
Poco spamujesz? Obudowa w której jest uszczelniacz wału od strony koła zamachowego jest taka sama td/tdi/pd tdi ( mam na mysli rozmieszczenie i rozstaw śrub na miskę. Skoro miskę td tdi ( typu afn/1z ) odkręcisz na jednomasie ( czyli jest dojście do śrub przy kole zamachowym ) to logiczne że w mk4 na jednmasie imbusem z kulką też odkręcisz ( długim i dobrej jakośći ).
Ja do odkręcania tych śrub miałem kiedyś nasadkę na kiju wygiętą w jednym miejscu ( Czasami imbusem nie szło tego odkręcić bo śruby były zmęczone przez kogoś).


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: Adamm » wt mar 18, 2014 16:43

JABcok20, co z tego ze obudowa jest taka sama jak inaczej jest miska w mk3 wyprofilowana i jest lepsze dojscie do tych śrub


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Pomoc- Wymiana miski olejowej GOLF 4 TDI

Post autor: JABcok20 » wt mar 18, 2014 21:32

No jest i co z tego odkręcasz taką samą zasadą tu i tu, imbus albo łamana długa dycha...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 40 gości