Witam serdecznie.
Troszkę posprzerałem na forum , i kilka odpowiedzi na moje pytania znalazłem .
Któregoś pięknego dnia podczas jazdy do pracy w czasie jazdy silnik jak by się dławił , potem jechał normalnie i znowu dławił.
Podczas ostatniego dławienia strzeliło mi z rury i się "odmulił". Gdy dojeżdżałem już na parking auto znowu się zadławiło i zgasło.
Próby ponownego odpalenia były bezskuteczne. Silnik normalnie kręcił , ale załapać nie chciał. Podczas odpalania dziwnie pachniało w aucie benzyną.
Grzebałem grzebałem aczkolwiek nic nie znalazłem. Gdy otworzyłem wieko filtra powietrza , zajechało potężnie benzyną , a filtr był od niego cały mokry.
Wyczytałem na forum że winą tego jest regulator ciśnienia paliwa. Regulator o godzinie 15-stej będzie na stanie , i moje pytanie jest następujące.
Gdzie go mogę odszukać . Wiem jak wygląda ale za chiny nie mogę go zlokalizować. Czy będzie ktoś w stanie wytłumaczyć to w jak najprostszy sposób ?
Dzięki za pomoc
Problem z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniem
regulator jest na listwie wtryskowej i wątpie zeby tego powodu ci nie zapalił , jaki silnik bo bez tego ciężo co określić , jak 1.8 na monowtrysku to regulator jest tu , odkręcasz 4 śruby i tam będzie membrana jeżeli ona jest pęknięta czy coś to po prostu zalewa ci silnik , pasuje z poloneza jak coś ale lepiej kupić na szrocie całe za 50zł góre z mono
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z odpaleniem
najpierw popatrz czy jest iskra, potem dopiero regulator i inne rzeczy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości