Golf II 1.6 Automat, słabo kręci rozrusznik na ciepłym silni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
darkmen21
Oberschesien
Oberschesien
Posty: 372
Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
Silnik: 2.0
Kontakt:

Golf II 1.6 Automat, słabo kręci rozrusznik na ciepłym silni

Post autor: darkmen21 » pt mar 14, 2014 09:53

Od świec żarowych mam czujnik a raczej kabelek na pierwszej świecy, jak go odepnę,to pomimo zagrzanego silnika świece się grzeją. No i nic to nie daje, żeby była poprawa muszę odpiąć wszystkie czujniki, jak odepnę tylko jeden z nich, to jest tak jakby były podpięte wszystkie-brak odpalenia na ciepłym i wtedy też aku się rozładowuje, a rozrusznik nie chce obrócić silnikiem jak należy.


Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Golf II 1.6 Automat, słabo kręci rozrusznik na ciepłym silni

Post autor: roman58 » pt mar 14, 2014 21:03

Weź miernik i zobacz jaki jest spadek napięcia akumulatora przy kręceniu na ciepłym silniku,możesz to też sprawdzić przed odpięciem czujników i po wypięciu.



Awatar użytkownika
darkmen21
Oberschesien
Oberschesien
Posty: 372
Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
Silnik: 2.0
Kontakt:

Golf II 1.6 Automat, słabo kręci rozrusznik na ciepłym silni

Post autor: darkmen21 » sob mar 15, 2014 11:55

Zanim to zrobię najnowsze wieści z frontu.

Dzisiaj zagrzałem go sobie i co?? podpiołem najpierw czujnik z boku z lewej bloku-odpalał normalnie na zagrzanym, potem podpiąłem ten najbliżej żarowych świec-odpalał normalnie, a potem podpiąłem ten co jest odpowiedzialny za kontrolkę grzanych świec- nie odpalał na ciepłym i przekaźnik 60 strzelał przy kręceniu, wsadziłem przekaźnik ten znów strzela i nie odpala. zatem odpiąłem wtyczkę z jednego czujnika-od świec i co? auto odpala.Jeszcze mam jeden kabelek oderwany od wentylatora z kostki chciałem to dziś zrobić, ale leje a ja bez garażu, wiec czekam na koniec opadów.

Zatem przekaźnik do wymiany czy ten czujnik waszym zdaniem?


Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości