Witam Wszystkich!
Po zdjęciu góry pompy i założeniu nowego oringu na ośce gazu auto mogę odpalić tylko po dodaniu gazu. Puszczam i gaśnie. Wszystko poskładałem tak jak było (wg znaków i zdjęć). Dawki w ogóle nie wykręcałem. Czy muszę ustawiać dawkę paliwa, wydatek resztkowy i obroty biegu jałowego? Wszystkie śruby i ustawienia są tak jak przed demontażem.
[aaz] mk3 cieknąca pompa- cięgno gazu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[aaz] mk3 cieknąca pompa- cięgno gazu
wojtash82, po odpaleniu niech pochodzi trochę,żeby dobrze się odpowietrzył.
Tych dwóch śrub drążonych (na klucz 17) nie zamieniłeś miejscami? Ta z napisem OUT ma być na powrocie.wojtash82 pisze:Wszystkie śruby i ustawienia są tak jak przed demontażem.
[aaz] mk3 cieknąca pompa- cięgno gazu
Śruby drążone nie zamienione. To raczej nie jest zapowietrzenie. Czy możliwe żeby ośka "jakoś inaczej" się ustawiła?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[aaz] mk3 cieknąca pompa- cięgno gazu
O 180* nie da się jej przestawić,chyba że zdejmowałeś ją na "pałę i tak samo zakładałeś,to może przestawiłeś o ząbek lub parę ząbków...wojtash82 pisze: Czy możliwe żeby ośka "jakoś inaczej" się ustawiła?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 93 gości