zapłon nierówna praca silnika , czujnik hala czy cewka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
zapłon nierówna praca silnika , czujnik hala czy cewka
z czasem wyciera się trybik na silniku ośka silnika jest metalowa a trybik plastikowy i tu się wyciera może też coś nie łączyć w nim, czujnik temp. sprawdź
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
zapłon nierówna praca silnika , czujnik hala czy cewka
czy można sprawdzić czy cewka jest sprawna podłączając lampe stroboskopową do przewodu WN który zasila kopułkę ten pojedynczy ??? i czy sygnał WN z cewki do kopułki jest impulsowy czy ciągły ???
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
zapłon nierówna praca silnika , czujnik hala czy cewka
zdejmij zaślepkę z cewki i masz pod nią złącze 1 i 15 ,pomiędzy nimi rezystancja ok 0,5-1Ω a pomiędzy złączem 15 a wyjściem wysokiego napięcia ok3000-4000Ω sygnał WN z cewki jest impulsowy
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
zapłon nierówna praca silnika , czujnik hala czy cewka
sprawdziłem cewke multimetrem i lampą stroboskopowa , podmieniłem używana cewke i aparat zapłonowy i nic żadnych zmian . Podmieniałem na przemiennie moja cewka inny aparat zapłonowy , później tylko cewkę i dalej wypada zapłon . Elektromechanik powiedział mi ze jest parę rzeczy do sprawdzenia mimo ze mu powiedziałem co już wymieniłem .
Wiec co jest jeszcze odpowiedzialne za układ zapłonowy ??
co jeszcze sprawdzić wymienić ????
znacie może jakieś dobrego elektromechanika z lublina ???
Wiec co jest jeszcze odpowiedzialne za układ zapłonowy ??
co jeszcze sprawdzić wymienić ????
znacie może jakieś dobrego elektromechanika z lublina ???
zapłon nierówna praca silnika , czujnik hala czy cewka
Dzisiaj zauważyłem jedna rzecz ze jak zatkam ten wężyk od pokrywy zaworów to silnik lepiej chodzi .
czy mogę jeździć z zatkanym wężykiem???
dlaczego tak sie dzieje ???
i czy to ma wpływ na spalanie ???
" onclick="window.open(this.href);return false;
czy mogę jeździć z zatkanym wężykiem???
dlaczego tak sie dzieje ???
i czy to ma wpływ na spalanie ???
" onclick="window.open(this.href);return false;
zapłon nierówna praca silnika , czujnik hala czy cewka
czy sterownik silnika może źle sterowanie czujnikiem halla i dlatego zapłon wypada . Zmierzyłem napięcie na przewodzie sygnałowym z halla do sterownika , to ten po środku w kostce jeżeli sie nie mylę kolor zielono-biały chyba i na odpalonym silniku było 9.3v nie ważne w jakim zakresie obr , a na samym zapłonie było 12v czy tak powinno być ???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości