kucie w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Matiuas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: wt maja 12, 2009 10:26
Lokalizacja: Jarosław

kucie w silniku

Post autor: Matiuas » wt lut 25, 2014 00:59

Michał_1977 pisze:Ważne jest,żeby jako ostatnią dokręcać tą pod głowiczką.
Dlaczego ? Chodzi o tą pod metalowymi przewodami wtrysków ? Pytam ponieważ ja dokręcałem ją jako drugą.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » wt lut 25, 2014 08:44

Matiuas pisze:Pytam ponieważ ja dokręcałem ją jako drugą.
Odpowiedź jest prosta- gdy tył pompy trochę się skosi,bo pasek podciąga pompę lub gdy opadnie i przykręcisz właśnie tą śrubę,to przykręcając pozostałe 2 za kołem pasowym,pompy już nie wyprostujesz i pasek może zacząć przesuwać się bardziej na zewnątrz koła lub odwrotnie.
Innymi słowy - najpierw ustalasz położenie pompy przykręcając ją 3 śrubami do wspornika czołowego,a następnie przykręcasz dopiero do wspornika pomocniczego. Jest on po to,żeby doopa pompy nie drżała :bajer:

Wymiary mojego adapterka :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Matiuas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: wt maja 12, 2009 10:26
Lokalizacja: Jarosław

kucie w silniku

Post autor: Matiuas » pt lut 28, 2014 00:58

Michał_1977 pisze:Wymiary mojego adapterka :bajer:
Dzięki, już wiem co z moją przedłużką było nie tak - nieodpowiednie proporcje.



Matiuas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: wt maja 12, 2009 10:26
Lokalizacja: Jarosław

kucie w silniku

Post autor: Matiuas » sob mar 08, 2014 21:25

Po zbudowaniu adapteru o prawidłowych wymiarach ustawiłem kąt wtrysku na 1mm (tak jak było w książce) i mam teraz wrażenie że silnik chodzi głośniej niż wcześniej, a pompę musiałem delikatnie przesunąć do silnika. Plusem po ustawieniu jest to że podczas zwalniani przy obrotach około 1200 nie szarpie mi silnikiem, jak miało to miejsce wcześniej (nawet przed remontem).

Niestety mam kolejny problem, od dłuższego czasu nie działa mi przyśpieszacz (mechaniczny na linkę) i chciałbym to w końcu naprawić, niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Czy naprawienie przyśpieszacza jest bardzo trudne? dodatkowo dzisiaj zauważyłem że pancerz linki przyśpieszacza przy pompie jest pomiędzy wajchą przyśpieszacza a mocowaniem linki, czy tak mam być? czy wymiana linki załatwi sprawę?

Dodatkowo dzisiaj podczas jazdy po mieście na rozgrzanym silniku wolne obroty raz były na poziomie 600 a raz normalnie 900, nie falowały lecz przy jednym zatrzymaniu były niskie a przy drugim normalne, co może być tego przyczyną? W wężyku powrotnym nie widać powietrza a zasilający jest czarny więc nic nie widać.

Czy śrubka znajdująca się przy pompie pod wężykiem zasilającym mam wpływ na ustawienia pompy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 09, 2014 10:14

Matiuas pisze:dodatkowo dzisiaj zauważyłem że pancerz linki przyśpieszacza przy pompie jest pomiędzy wajchą przyśpieszacza a mocowaniem linki, czy tak mam być?
Napisz jeszcze raz ale z sensem,bo ni cholery,nie wiem o co Ci chodzi... :grin:
Najlepiej daj fotkę.
Matiuas pisze:wolne obroty raz były na poziomie 600 a raz normalnie 900, nie falowały lecz przy jednym zatrzymaniu były niskie a przy drugim normalne
Wyreguluj wydatek resztkowy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
Podpowiem,że śruba od wydatku to ta,na której opiera się dźwignia gazu w trakcie spoczynku (pozioma od strony wtryskiwaczy).


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Matiuas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: wt maja 12, 2009 10:26
Lokalizacja: Jarosław

kucie w silniku

Post autor: Matiuas » ndz mar 09, 2014 15:45

Michał_1977 pisze:Napisz jeszcze raz ale z sensem,bo ni cholery,nie wiem o co Ci chodzi... :grin:
Najlepiej daj fotkę.
ObrazekObrazek

Zrobiłem zdjęcia najlepiej jak się dało :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 09, 2014 16:17

Fuuuj,jaka dżuma na silniku... :vom:
Matiuas pisze:Zrobiłem zdjęcia najlepiej jak się dało
Wszystko jest jak być powinno.
Niech ktoś ciągnie za wajchę w środku,a Ty obserwuj dźwignię przy pompie,czy przesuwa się od początku ruchu wajchą.Być może trzeba wyregulować jej naciągniecie z tyłu za pompą.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Matiuas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: wt maja 12, 2009 10:26
Lokalizacja: Jarosław

kucie w silniku

Post autor: Matiuas » ndz mar 09, 2014 22:18

Michał_1977 pisze:Fuuuj,jaka dżuma na silniku... :vom:
Dlatego wszystko po kolei ogarniam, mycie silnika też jest w planie :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości