Dlaczego ? Chodzi o tą pod metalowymi przewodami wtrysków ? Pytam ponieważ ja dokręcałem ją jako drugą.Michał_1977 pisze:Ważne jest,żeby jako ostatnią dokręcać tą pod głowiczką.
kucie w silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kucie w silniku
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
Odpowiedź jest prosta- gdy tył pompy trochę się skosi,bo pasek podciąga pompę lub gdy opadnie i przykręcisz właśnie tą śrubę,to przykręcając pozostałe 2 za kołem pasowym,pompy już nie wyprostujesz i pasek może zacząć przesuwać się bardziej na zewnątrz koła lub odwrotnie.Matiuas pisze:Pytam ponieważ ja dokręcałem ją jako drugą.
Innymi słowy - najpierw ustalasz położenie pompy przykręcając ją 3 śrubami do wspornika czołowego,a następnie przykręcasz dopiero do wspornika pomocniczego. Jest on po to,żeby doopa pompy nie drżała
Wymiary mojego adapterka
kucie w silniku
Dzięki, już wiem co z moją przedłużką było nie tak - nieodpowiednie proporcje.Michał_1977 pisze:Wymiary mojego adapterka
kucie w silniku
Po zbudowaniu adapteru o prawidłowych wymiarach ustawiłem kąt wtrysku na 1mm (tak jak było w książce) i mam teraz wrażenie że silnik chodzi głośniej niż wcześniej, a pompę musiałem delikatnie przesunąć do silnika. Plusem po ustawieniu jest to że podczas zwalniani przy obrotach około 1200 nie szarpie mi silnikiem, jak miało to miejsce wcześniej (nawet przed remontem).
Niestety mam kolejny problem, od dłuższego czasu nie działa mi przyśpieszacz (mechaniczny na linkę) i chciałbym to w końcu naprawić, niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Czy naprawienie przyśpieszacza jest bardzo trudne? dodatkowo dzisiaj zauważyłem że pancerz linki przyśpieszacza przy pompie jest pomiędzy wajchą przyśpieszacza a mocowaniem linki, czy tak mam być? czy wymiana linki załatwi sprawę?
Dodatkowo dzisiaj podczas jazdy po mieście na rozgrzanym silniku wolne obroty raz były na poziomie 600 a raz normalnie 900, nie falowały lecz przy jednym zatrzymaniu były niskie a przy drugim normalne, co może być tego przyczyną? W wężyku powrotnym nie widać powietrza a zasilający jest czarny więc nic nie widać.
Czy śrubka znajdująca się przy pompie pod wężykiem zasilającym mam wpływ na ustawienia pompy?
Niestety mam kolejny problem, od dłuższego czasu nie działa mi przyśpieszacz (mechaniczny na linkę) i chciałbym to w końcu naprawić, niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Czy naprawienie przyśpieszacza jest bardzo trudne? dodatkowo dzisiaj zauważyłem że pancerz linki przyśpieszacza przy pompie jest pomiędzy wajchą przyśpieszacza a mocowaniem linki, czy tak mam być? czy wymiana linki załatwi sprawę?
Dodatkowo dzisiaj podczas jazdy po mieście na rozgrzanym silniku wolne obroty raz były na poziomie 600 a raz normalnie 900, nie falowały lecz przy jednym zatrzymaniu były niskie a przy drugim normalne, co może być tego przyczyną? W wężyku powrotnym nie widać powietrza a zasilający jest czarny więc nic nie widać.
Czy śrubka znajdująca się przy pompie pod wężykiem zasilającym mam wpływ na ustawienia pompy?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
Napisz jeszcze raz ale z sensem,bo ni cholery,nie wiem o co Ci chodzi...Matiuas pisze:dodatkowo dzisiaj zauważyłem że pancerz linki przyśpieszacza przy pompie jest pomiędzy wajchą przyśpieszacza a mocowaniem linki, czy tak mam być?
Najlepiej daj fotkę.
Wyreguluj wydatek resztkowy.Matiuas pisze:wolne obroty raz były na poziomie 600 a raz normalnie 900, nie falowały lecz przy jednym zatrzymaniu były niskie a przy drugim normalne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
Podpowiem,że śruba od wydatku to ta,na której opiera się dźwignia gazu w trakcie spoczynku (pozioma od strony wtryskiwaczy).
kucie w silniku
Michał_1977 pisze:Napisz jeszcze raz ale z sensem,bo ni cholery,nie wiem o co Ci chodzi...
Najlepiej daj fotkę.
Zrobiłem zdjęcia najlepiej jak się dało
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
Fuuuj,jaka dżuma na silniku...
Niech ktoś ciągnie za wajchę w środku,a Ty obserwuj dźwignię przy pompie,czy przesuwa się od początku ruchu wajchą.Być może trzeba wyregulować jej naciągniecie z tyłu za pompą.
Wszystko jest jak być powinno.Matiuas pisze:Zrobiłem zdjęcia najlepiej jak się dało
Niech ktoś ciągnie za wajchę w środku,a Ty obserwuj dźwignię przy pompie,czy przesuwa się od początku ruchu wajchą.Być może trzeba wyregulować jej naciągniecie z tyłu za pompą.
kucie w silniku
Dlatego wszystko po kolei ogarniam, mycie silnika też jest w planieMichał_1977 pisze:Fuuuj,jaka dżuma na silniku...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości