falujace obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » ndz lut 23, 2014 15:31

witam kolegow mam golfa III gt 1.6aft mam moim zdaniem nietypowy problem i po prostu rece mi odpadaja problem jest nastepujacy zaczynajac od pocztku
wszystko bylo ok dopiki nie skonczylo mi sie sprzeglo i kiedy założyłem nowe sprzeglo testowalem go i zadusilem go na biegu kiedy go odpalilem zaczely sie cyrki samochod zaczol falowac od 1200tys do 2000tyobrotu i tak caly czas. oczywiscie pierwsze co to podpielm go pod kompa i blad 533 regulacja biegu jałowego skasowałem i przestał falować ale po dodaniu pare razu gazu spowrotem to samo ale bledu nie wywalil dopiero prze przejażdżce blad wyskoczyl. czytajac forum wyjelem przepustnice wyczyscielm i zrobilem adaptacje ale niestety to samo .kupilem druga przepustnice i niestety nie pomoglo .ostatnio zauwazylem ze jak odpene przeplywomierz to obroty trzyma takie jakie powinny byc i nie faluja ale czuc jak przebiera. czy to by oznaczalo ze padla mi przeplywka?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

falujace obroty

Post autor: rysiektr » śr lut 26, 2014 14:26

nie uszkodziłeś jakiegoś podciśnienia przy wyciąganiu skrzyni ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » śr lut 26, 2014 19:51

ale wlasnie o to chodzi ze przed wyciagnieciem skrzyni biegow zaczelo mi sie to dziać. jak pisalem sprawdzalem czy sie slizga i go zadusilem na biegu i dopiero pozniej wyciagalem skrzynie biegow



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

falujace obroty

Post autor: rysiektr » śr lut 26, 2014 21:14

malysz090 pisze:wszystko bylo ok dopiki nie skonczylo mi sie sprzeglo i kiedy założyłem nowe sprzeglo testowalem go i zadusilem go na biegu
malysz090 pisze:ale wlasnie o to chodzi ze przed wyciagnieciem skrzyni biegow zaczelo mi sie to dziać
to jak w końcu było ? :-)

Kolego a coś Ci się jeszcze dzieje ? Bo za falowanie obrotów w AFT może być odpowiedzialne dosłownie wszystko, łącznie z tym, że dolot może być nieszczelny bo te silniki są bardzo wrażliwe na to. Masz VAGa ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » śr lut 26, 2014 23:30

to jak w końcu było ? :-)

a wiec tak jezdzilem bylo wszystko ok gdy nagle pedal sprzegla zaczol mi brac przy samej podlodze wiec chcialem sprawdzic czy sie slizga sprzeglo i go zdusilem i silnik zgasl. gdy go odpalilem zaczol falowac od 1200 do 2000 tys obrotow .
tak mam vaga podpielem go i wyskoczyl blad 00533



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

falujace obroty

Post autor: rysiektr » śr lut 26, 2014 23:45

A bloki pomiarowe? Sprawdzales co się dzieje? Jak wygląda praca sondy itd.?
Oprócz tego samochód normalnie jeździ? Odpala bez problemów?
Przeplywke wyczysc


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » czw lut 27, 2014 20:39

w blokach pomiarowych wszystko faluja jak obroty .
a poza ty samochod normalnie jezdzi i odpala tez dobrze wlasnie mnie to dziwi co sie dzieje sokro bylo dobrze.
przeplywke jakis czas temu czyscilem ale jeszcze jutro wyczyszcze i dam znac czy cos pomoze



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

falujace obroty

Post autor: rysiektr » czw lut 27, 2014 22:51

malysz090 pisze:w blokach pomiarowych wszystko faluja jak obroty
Napisz proszę to po Polsku, bo nie rozumiem. Co Ci faluje w blokach pomiarowych ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » czw lut 27, 2014 23:24

jutro zrobie bloki pomiarowe i wstawie



malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » wt mar 04, 2014 20:51

witam kolegow przpraszam ze nie pisalem ale nie bylo mnie w domu ale wczoraj wrocilem do domu i umylem przeplywke i jest poprawa falowanie po chwili zaczyna sie stabilizować ale niestety caly czas notuje blad 00533 i wyglada na to ze przeplywke musze wymienic.

Tylko sie zastanawiam czy jest to mozliwe ze przez walnięta przepływke notowal by blad dotyczacy przepystnicy?

Druga sprawa ze nie moge nigdzie dostac przeplywki do mojego silnika oczywiscie chodzi mi o uzywana sprawna bo nowa jest za droga . zastanawiam sie czy podeszla by innna przeplywka od innego silinka ??



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

falujace obroty

Post autor: rysiektr » wt mar 04, 2014 22:23

malysz090 pisze:czy podeszla by innna przeplywka od innego silinka ??
mk3 1.6 101 koni AFT ma tę samą przepływkę co 2.0 8V ADY i AGG
chociaż nie sądzę aby błąd przepustnicy spowodowany był przez przepływkę, zobacz jak masz zapłon ustawiony, bloki pomiarowe grupa 007 pierwsze 2 okienka od lewej na odpalonym silniku


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » wt mar 04, 2014 23:55

zapłon mam ustawiony dobrze tak jak powinno byc wedlug vaga ustawialem



malysz090
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt cze 25, 2010 18:53
Lokalizacja: Konin

falujace obroty

Post autor: malysz090 » pt mar 07, 2014 20:31

a chcialem sie jeszcze zapytac czy przepustnica tez pasuje od 2.0 ??



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

falujace obroty

Post autor: rysiektr » pt mar 07, 2014 22:03

malysz090 pisze:a chcialem sie jeszcze zapytac czy przepustnica tez pasuje od 2.0 ??
elektrycznie tak, nie wiem tylko czy króćce będą w dobra stronę


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości