[ PASSAT TD] Jak przestawić odciecie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

[ PASSAT TD] Jak przestawić odciecie?

Post autor: szerszeniak » wt maja 09, 2006 22:38

na jednym z tematów wyczytalem ze odciecie zaczyna działac od 2800obr co zrobić zeby to zmienić i czego mozna oczekiwać :food:
Ostatnio zmieniony śr wrz 06, 2006 05:55 przez szerszeniak, łącznie zmieniany 1 raz.


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr maja 10, 2006 08:23

potrzeba rozkręcic pompę i zrobic tzw governor mod

http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=2300


a po naszmu dostawić kilka podkładek do sprężynek lub zastąpić je jakąś tulejką


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » śr maja 10, 2006 22:03

kurcze to juz nie takie proste niewiem czy sam sobie dam z tym rade znasz kogoś kto juz to przerabiał


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

szymo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 03, 2006 16:37
Lokalizacja: Świerkol

Post autor: szymo1 » czw maja 11, 2006 08:26

W sobote ściągałem ten dekiel od pompy bo mi padł oring uszczelniający tą ośke od gazu. W sumie nic skomplikowanego żeby dostać się do tej dzwigni, pare przewodów ściągnąć, śróbek odkręcić i ściągnąć - tylko ostrożnie żeby nic nie wpadło do pompy. Jest jeszcze mała sprężynka do ściągnięcia przed zdjęciem tego dekla.
Co do modyfikacji tej dzwigienki to nie wiem jak by to mogło działać.



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » sob maja 13, 2006 00:35

2800??????????????? toz to normalny zakres pracy silnika!!!!!
Ja swojego raz kreciłem na trasie do 4200 i nie dostawał czkawki! z tego co mi wiadomo to odcięcie paliwa jest w granicach 4500-4800!!!
A wchodzi na wyższe obroty niz 2800??? bo jak tak to nie ma zadnego odcięcia tak ustawionego!!!



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob maja 13, 2006 09:10

Arcturus, tak jest. to nie jest jakies elektroniczne odciecie, tylo na jakiejs sprezynce. Od okolo 3tys obrotow STOPNIOWO jest ograniczane paliwo.

Tak jak szymo1, latwo jest sie dostac do sprezynki i wykonac modyfikacje, jednaj moze byc problemem poskladanie tego do kupy jesli sie tego wczesniej nie robilo... Mialem doswiadczalna pompe, rozkrecilem ja, widzialem co i jak, ale na swojej pompie w samochodzie juz sie nie odwazylem tego zrobic....

szerszeniak, mozesz wywalic ten plastik ktory masz pod pedalem gazu oraz wykrecic srobe ograniczajaca maksymalne polozenie dzwigni gazu na pompie - bedzie sie krecil zdecydowanie wyzej - sprawdzone


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt wrz 05, 2006 22:53

czyli z tym:
Obrazek

trzeba zrobić tak:
Obrazek

dobrze rozumiem? :chytry:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt wrz 05, 2006 23:11

euglen, :> napisz jak ci sie na tym jezdzi? patrze, ze mody konkretne na forum :D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt wrz 05, 2006 23:29

Jeszcze tego do pompy nie założyłem, tylko tak jak Ty "na sucho" na starej pompie dziś kombinowałem.... :grin:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt wrz 05, 2006 23:44

napisz od razu jakie efekty :D widze, ze niezle dzialasz :) pewnie juz masz ponad 100kucy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt wrz 05, 2006 23:46

Oj tyle to aż chyba nie... :chytry: musialbym odwiedzić hamownię, ale niestety w najbliżej okolicy nie ma... :kac:
Nie wiem czy zmiana pompy i wtrysków od SB by coś dala? Jak myślisz Zaprzał?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr wrz 06, 2006 00:09

wtryskow moglaby dac, a co do pompy to lepiej zmienic tloczek na wiekszy :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości