K03 no taka była ale wiecej to ja sie na tym nie znam, proponuje funkcje szukania, tam sie napewno cos znajdzieMichnik pisze:No właśnie , a jakie były turbiny w AAZ? Bo na mojej pisze K03 i nie wiem czym one się różnią? Która lepsza itp?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
sprobuj go poruszać z "wyczółkowskim" tak żeby nie zniszczyć powinien się ruszyćszerszeniak pisze:a co jrest jak bost pin nie chce wyjść jak by go coś trzymało
pdmcyc pisze:Mam pytanie czy w turbinie K14 tą śrubą kręcę żeby zwiększyć/zmniejszyć dołądowanie??
dziomal pisze:Mam garretta t2 i ustawione ciśnienie doładowania na max (zatkany
wężyk do wg). Na razie turbina żyje.Bez podniesionej dawki paliwa
spalanie średnie około 5,6 a w trasie mniej niż 5 litrów. Ciśnienie
doładowania max 0,8- 0,9 bara. Katalizatora nie mam. Na tym modzie
było przejechane kilka dobrych tys. kilometrów. Po podniesieniu
dawki paliwa doładowanie wzrosło do 1.2 bara 3,4 bieg około 4 tys
obrotów ale to chyba nie max ciśnienie jakie uda się osiągnąć.
Musze sprawdzić z gazem w podłodze i na 5 biegu.
Myliłem się z tym że można bez obawy zaślepić wężyk do WG.dziomal pisze:Nie mam wogóle boost pinu. Właśnie po podniesieniu dawki zauważyłem że na niskich biegach też mam wysokie ciśnienie. 2 bieg około 4 tys 1.1 bara. Przy 3 tys mam teraz 1-1.1 bara a bez podniesionej dawki było 0.8 bara.
Czyli można ustawić doładowanie na max (np. zatkać weżyk od wg, bez podnoszenia dawki) bez obawy że będzie za wysokie. Dopiero większa dawka paliwa powoduje nagły wzrost doładowania.
Kuwa mi bez modow jara 6.8 litra wrrrSlavio pisze:Przed modem palił średnio 6,3
?? Mój ledwo leci 165 ?!?!Michnik pisze:Też mam podobny efekt przy 180Km/h
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości