MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Jak w temacie nie szła zmiana biegów przez to że obrotomierz miałem zasłonięty telefonem i za każdym razem łapała mnie odcinka z 1 na 2 to już masakra całkowita, na więcej nie było miejsca...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2014 18:29 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Gratuluję autka, dobrze zapina
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
dzięki ale dla mnie dalej mało... to co chcę zrobić to krótsza skrzynia powinno to zmniejszyć czas 100-200 jakieś 1,5s mocniejsze sprzęgło bo to więcej nie przyjmie no i doładowanie podnieść pod 2 bary
Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
To był 4 bieg do końca na 5 nie było miejsca niestety mnie zablokowali i musiałem ostro hamować ,jak by nie hamowanie 280 by było, auto się tak ochoczo napędza ,że 300 jest w zasięgu...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2014 18:54 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Zamontowana krótsza skrzynia sprzęgło o dziwo jest w stanie nówka , nawet nie było przypalone tak że zostało to co było a czy to lepiej jedzie sami zobaczcie
Na pewno dorzucę więcej koksu jak tylko ogarnę jeszcze jedną rzecz...
Pomiar był robiony w gorący dzień w chłodniejszy na pewno było by lepiej
[youtube][/youtube]
Na pewno dorzucę więcej koksu jak tylko ogarnę jeszcze jedną rzecz...
Pomiar był robiony w gorący dzień w chłodniejszy na pewno było by lepiej
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2014 19:14 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Możesz coś więcej napisać o silniku, tzn jego przygotowaniu pod turbo, bebechy silnika, jakie turbo itd? Jaką mocą mniej więcej dysponuje? Bo napędza się imponująco.
Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Kute tłoki
Kute korbowody
Śruby podpór wału ARP
Wzmocnione panewki z TDI
Zawory Supertech
Wałki ABF
Stalowa uszczelka głowicy
Turbo Garrett 3071R
Sprzęgło ori z VR6 o dziwo daje radę
Pompa paliwa walbro
Wtryski siemens deka 870cc wcześniej miałem bosch 440 cc ale dawno skończyła się ich wydajność
Sterowanie silnika to EasyEcu 2+ 0d OTTOMOTIVE.PL w sumie z tego jestem najbardziej zadowolony
w końcu widzę co robię nie jak było przy seryjnym ecu i det 2
Tu jest mój ostatni wykres jak i kilka poprzednich na mniejszym doładowaniu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=98
Kute korbowody
Śruby podpór wału ARP
Wzmocnione panewki z TDI
Zawory Supertech
Wałki ABF
Stalowa uszczelka głowicy
Turbo Garrett 3071R
Sprzęgło ori z VR6 o dziwo daje radę
Pompa paliwa walbro
Wtryski siemens deka 870cc wcześniej miałem bosch 440 cc ale dawno skończyła się ich wydajność
Sterowanie silnika to EasyEcu 2+ 0d OTTOMOTIVE.PL w sumie z tego jestem najbardziej zadowolony
w końcu widzę co robię nie jak było przy seryjnym ecu i det 2
Tu jest mój ostatni wykres jak i kilka poprzednich na mniejszym doładowaniu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=98
MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Skoro wałki od abfa tzn że silnik to nie abf, a np 9a, czy tak tylko napisałeś? Wszystko to sam składałeś? Jak auto spisuje się w jeździe na co dzień? Na ulicy nie jeden się zdziwił jak golf może tak zapieprzać.
Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
To nie jest 9a, 9a ma niski blok tu jest typowy abf nic nie jest kombinowane wysoki blok korbowody 159 mm
wszystko sam wykonałem od składania silnika po wyspawanie dolotu wydechu wykonania tłumików , montaż EasyEcu strojenie i tak dalej uważam że to nic trudnego po prostu trzeba myśleć co się robi...
Auto w jeździe na co dzień spisuję się super bez awaryjnie oczywiście swoje spali no ale to nie wina auta tylko jazdy po mieście i stania w korkach
wszystko sam wykonałem od składania silnika po wyspawanie dolotu wydechu wykonania tłumików , montaż EasyEcu strojenie i tak dalej uważam że to nic trudnego po prostu trzeba myśleć co się robi...
Auto w jeździe na co dzień spisuję się super bez awaryjnie oczywiście swoje spali no ale to nie wina auta tylko jazdy po mieście i stania w korkach
MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
hehe zdybalem Cie ,widzialem ze sprzedajesz EasyEcu ,na co przechodzisz ?
na wykresie widac ,ze moc pod 7.500 idzie ,masz jeszcze hydraulike i czy jest jeszcze szansa wyżej go zakrecic na tych walkach z abfa ,jaki masz teraz boost ?
kurcze widze ze doje.. mu koksu od ostatniej wizyty w fabryce ,jak dobrze pamietam wtedy bylo chyba 300+
maja potencjal te stare 16ki
Ps. zakladaj temat
na wykresie widac ,ze moc pod 7.500 idzie ,masz jeszcze hydraulike i czy jest jeszcze szansa wyżej go zakrecic na tych walkach z abfa ,jaki masz teraz boost ?
kurcze widze ze doje.. mu koksu od ostatniej wizyty w fabryce ,jak dobrze pamietam wtedy bylo chyba 300+
maja potencjal te stare 16ki
Ps. zakladaj temat
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
ta jest złapany na gorącym uczynku sprzedaję EasyEcu 2 i przechodzę na EasyEcu 2+ różnica jest prawie żadna po za tym że 2+ jest w hermetycznej obudowie a sterownik jeździ u mnie w miejscu ori stera i leje się na niego woda, wiec nie chciałem mieć takiej sytuacji że jest tam pełno wody bo autem poruszam się na co dzień, zrobiłem to dla swojego świętego spokoju.
W silniku nic nie ruszane od momentu gdy miał 320 km po za wtryskami boostem i sterowaniem
Silnik dalej jest ba hydraulice odcinkę mam ustawioną na 7600 też myślałem przesunąć limiter wyżej ale ponoć nie jest to dobry pomysł
Doładowanie 1.4-1.5 bara w planach jest zwiększenie pod 2 bary
Też mówiłem że 16v ma potencjał
Powodzenia
W silniku nic nie ruszane od momentu gdy miał 320 km po za wtryskami boostem i sterowaniem
Silnik dalej jest ba hydraulice odcinkę mam ustawioną na 7600 też myślałem przesunąć limiter wyżej ale ponoć nie jest to dobry pomysł
Doładowanie 1.4-1.5 bara w planach jest zwiększenie pod 2 bary
Też mówiłem że 16v ma potencjał
Powodzenia
MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h
Jeszcze ciepły filmik, na więcej nie było miejsca duży ruch na mieście[youtube][/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości