problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Słuchaj nie masz nic do stracenia przy 2000 obrotów masz 1,65 bara. Zdrowy silnik ma 2 bary na biegu jałowym. Nie masz nic do stracenia bo albo pompa nie nabija albo panewki zużyte. Jak będziesz rozbierał i składał sam koszta nie będą duże
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
2 bary to minimum dla żyjącego silnika a nie prawidłowa wartość na "zdrowego".Fafik258 pisze:Słuchaj nie masz nic do stracenia przy 2000 obrotów masz 1,65 bara. Zdrowy silnik ma 2 bary na biegu jałowym. Nie masz nic do stracenia bo albo pompa nie nabija albo panewki zużyte. Jak będziesz rozbierał i składał sam koszta nie będą duże
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Re: problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Zdrowy silnik ma 2 bary na biegu jałowym...jhosef pisze:2 bary to minimum dla żyjącego silnika a nie prawidłowa wartość na "zdrowego".Fafik258 pisze:Słuchaj nie masz nic do stracenia przy 2000 obrotów masz 1,65 bara. Zdrowy silnik ma 2 bary na biegu jałowym. Nie masz nic do stracenia bo albo pompa nie nabija albo panewki zużyte. Jak będziesz rozbierał i składał sam koszta nie będą duże
biegu jałowym...
biegu jałowym..
biegu jałowym.
Echo
Ile Ty chciałbyś mieć na jałowym? Lub ile masz?
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
" onclick="window.open(this.href);return false;
ale czy to może być wina tego??
ale czy to może być wina tego??
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Nie. To nie pasek, ze luźny będzie się ślizgał.aikon353 pisze:ale czy to może być wina tego??
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Yyy nie zrozumiałem przepraszam to łańcuch jest i ten ślizgał łańcuch??
jhosef Soory ale nie zrozumiałem przesłania
jhosef Soory ale nie zrozumiałem przesłania
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Chodzi o to, że łańcuch luźny będzie hałasował. Ale przez zazębienie nie jest w stanie przekazywać obroty z inną prędkością niż zaprojektowana przez producenta. Chyba, że miałby tak wytarte zęby, że by po nich przeskakiwał.
A jak pompa osiąga zadane prędkości to powinna wytwarzać właściwe ciśnienie.
A jak nie wytwarza to jest zużyta (co właściwie da się sprawdzić poprzez pomiary luzu) lub ciśnienie jest gdzieś tracone w magistrali. Ale abyś nie kupował na przypał nowej pompy muszę powiedzieć, że są one dość trwałe.
A jak pompa osiąga zadane prędkości to powinna wytwarzać właściwe ciśnienie.
A jak nie wytwarza to jest zużyta (co właściwie da się sprawdzić poprzez pomiary luzu) lub ciśnienie jest gdzieś tracone w magistrali. Ale abyś nie kupował na przypał nowej pompy muszę powiedzieć, że są one dość trwałe.
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Do stycznia 1994r. luz łańcucha 1.5-2.5mm.Po tym okresie luz na łańcuchu 4-5mm.
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Panowie, podłącze się do tematu, u mnie problem wygląda następująco: Po nagrzaniu bzyczała mi kontrolka od oleju pow 2000 obr. min, pojechałem na pomiar ( nie było mnie przy mechanikach jak mi mierzyli ciśnienie) byłem u dwóch różnych i każdy podał mi zbliżone wartości: ok 3,1 bara przy 2000 obr i kolo 1 bara na wolnych, zmieniłem czujnik wyższego ciśnienia i teraz kontrolka się odzywa tylko w zakresie od 2050 do 2150/2200. Nie wiem już co może być nie tak, obstawiam licznik. Może jeszcze pompka paliwa mi puszcza paliwo do oleju, chce ją zmienić. Macie jakieś sugestie?
Silnik 1.3 gaźnik.
Silnik 1.3 gaźnik.
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Licznik to wątpię, czujnik to zwykły włącznik licznik do tego nie ma żadnej awaryjnej elektroniki.
Ponieważ ciśnienie masz kiepskie min na jałowych to 1.2 bara, to można podejrzewać że jak jedziesz i porządnie się rozgrzeje to może jednak ciśnienie spadać na tyle że sygnalizuje. Benzyna możliwa ale co tu gdybać wyjmij bagnet oleju i patrz czy nie przybywa oleju. I pytanie czy właściwy czujnik założyłeś
Ponieważ ciśnienie masz kiepskie min na jałowych to 1.2 bara, to można podejrzewać że jak jedziesz i porządnie się rozgrzeje to może jednak ciśnienie spadać na tyle że sygnalizuje. Benzyna możliwa ale co tu gdybać wyjmij bagnet oleju i patrz czy nie przybywa oleju. I pytanie czy właściwy czujnik założyłeś
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Z tego co znalazłem to do mojego silnika powinny być takie czujniki: 0,15-0,45 brązowy i 1,2-1,6 bara czarny, takie też są założone. Na bagnecie nie widać żeby przybywało oleju ale czuć benzynę z oleju i oparów gdy odkręcam korek. Na wolnych obrotach nigdy mi się nie zaświeciła kontrolka.
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Witam ponownie
Autko naprawione ciśnienie przy 90*
Jalowy 1,5
2tyś - 2,5
Ponad 4tyś - ponad 4 bara
Nowa pompa oleju plus kompletny rozrzad olej filtr płyn chodzący
1030zł
Dziękuje za uwagę i za pomoc i wypowiedzi
Autko naprawione ciśnienie przy 90*
Jalowy 1,5
2tyś - 2,5
Ponad 4tyś - ponad 4 bara
Nowa pompa oleju plus kompletny rozrzad olej filtr płyn chodzący
1030zł
Dziękuje za uwagę i za pomoc i wypowiedzi
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości