Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
z kabelkiem jest wszystko OK , aktualnie jeżdżę n starym liczniku i chwilo jak i średnie spalanie działa poprawnie .
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Siemka
Mam zegary o numerze 1J0920 806B golfa mam 1.6 16V AZD z 2002r. i chcę założyć zegary z 1/2 Fis z jakim numerem muszę zegarów szukać żeby wszystko pasowało. ??
I czy mogę np. kupić zegary z angola i przełożyć samą tarczę prędkościomierza ??
Z góry dziękuję za informację.
Mam zegary o numerze 1J0920 806B golfa mam 1.6 16V AZD z 2002r. i chcę założyć zegary z 1/2 Fis z jakim numerem muszę zegarów szukać żeby wszystko pasowało. ??
I czy mogę np. kupić zegary z angola i przełożyć samą tarczę prędkościomierza ??
Z góry dziękuję za informację.
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
1J0920 826B.kolunio21 pisze:Mam zegary o numerze 1J0920 806B golfa mam 1.6 16V AZD z 2002r. i chcę założyć zegary z 1/2 Fis z jakim numerem muszę zegarów szukać żeby wszystko pasowało. ??
Możesz,ale po za wymianą tarczy musisz wgrać eprom od europejczyka.kolunio21 pisze:I czy mogę np. kupić zegary z angola i przełożyć samą tarczę prędkościomierza ??
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
riccardoa, a powiedz mi czy licznik o numerze 1J0920 926AX będzie dobry? Immo3 ma ale ta literka X mnie zastanawia,
I jeszcze pytanie mam czy przy immo3 trzeba wymieniać transpondery w kluczyku?
I jeszcze pytanie mam czy przy immo3 trzeba wymieniać transpondery w kluczyku?
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Będzie dobry.kolunio21 pisze:czy licznik o numerze 1J0920 926AX będzie dobry?
Na pewno się da zrobić bez wymiany transponderów.kolunio21 pisze:I jeszcze pytanie mam czy przy immo3 trzeba wymieniać transpondery w kluczyku?
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
riccardoa,
Z tego co się doczytałem to licznika z immo2 nie mogę założyć do mojego immo3 tak??
A co do zmiany epromu to tylko taka opcja jest czy można to jakoś inaczej zrobić ??
Bo przeglądam różne portale aukcyjne i ciężko jest znaleść licznik z 1/2 fis w sensowych pieniądzach.
Z tego co się doczytałem to licznika z immo2 nie mogę założyć do mojego immo3 tak??
A co do zmiany epromu to tylko taka opcja jest czy można to jakoś inaczej zrobić ??
Bo przeglądam różne portale aukcyjne i ciężko jest znaleść licznik z 1/2 fis w sensowych pieniądzach.
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Literka X nie powinna przeszkadzać, przynajmniej u mnie do diesla wziąłem z końcówką BX, miałem 1J0920806E, a założyłem 1J0920826BX i działa jak należy.
Mógłbyś chyba zaprogramować immo3 bez grzebania w eepromie, ale zdaje się nowe pastylki immo byś potrzebował. Ale i tak musisz przecież wpisać jakoś swój VIN i inne rzeczy do eepromu kupionego licznika. Moim zdaniem to proste w miarę - tylko poczytać musisz co gdzie siedzi w eepromie Twoim i kupionego licznika, kabel na port COM + Vag Eeprom programmer, zczytujesz eepromy, porównujesz, wpisujesz co trzeba do nowego licznika, kodujesz klucze i do przodu.
Licznika immo2 wg mnie nie możesz włożyć do auta z immo3, bo żeby fura paliła musisz mieć powiązanie licznika, kompa i kluczyka, ale może niech ktoś się wypowie jeszcze, ja niczego nie dam sobie uciąć
Mógłbyś chyba zaprogramować immo3 bez grzebania w eepromie, ale zdaje się nowe pastylki immo byś potrzebował. Ale i tak musisz przecież wpisać jakoś swój VIN i inne rzeczy do eepromu kupionego licznika. Moim zdaniem to proste w miarę - tylko poczytać musisz co gdzie siedzi w eepromie Twoim i kupionego licznika, kabel na port COM + Vag Eeprom programmer, zczytujesz eepromy, porównujesz, wpisujesz co trzeba do nowego licznika, kodujesz klucze i do przodu.
Licznika immo2 wg mnie nie możesz włożyć do auta z immo3, bo żeby fura paliła musisz mieć powiązanie licznika, kompa i kluczyka, ale może niech ktoś się wypowie jeszcze, ja niczego nie dam sobie uciąć
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Witam . Czytałem juz różne artykuły i namieszało mi sie trochę w głowie . Mam licznik 1JO 919 880 B , posiada MFA . Chciałbym mieć 1/2 lub pełny fis , jaki kod musi posiadać licznik aby działał . Z tego co wyczytałem liczniki bez canu z fisem były w passatach . Pozdrawiam i jak napisałem w zlym temacie to proszę o przeniesienie .
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Były ale z pełnym fis,a nie 1/2.maciek333 pisze: Z tego co wyczytałem liczniki bez canu z fisem były w passatach . Pozdrawiam i jak napisałem w zlym temacie to proszę o przeniesienie .
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
A jaki kod musi mieć licznik z passata , aby dobrze chodził , i co oprocz przelozenia licznik passata do obudowy od golfa , przebiegu i kluczyków trzeba zrobić .
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Witam, da się coś zrobić z tym licznikiem aby był 1/2 fis lub full?
1j0920802e
Pozdrawiam.
1j0920802e
Pozdrawiam.
Do usunięcia.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
da się - wymienić na taki jak chcesz miećlukaszop pisze:Witam, da się coś zrobić z tym licznikiem aby był 1/2 fis lub full?
1j0920802e
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości