AGG po swapie nie odpala.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AGG po swapie nie odpala.
Sytuacja ma się tak, ja potrzebuję pomocy w odpaleniu silnika agg. Motor AGG z mk3 przełożony ze wszystkim do budy mk2. nowa instalacja.
rozszyta wiązka mk3 - usunięte tylko oświetlenie przednie.
Nie odpala silnik. Iskra jest, paliwo w listwie wtryskowej jest, pompa działa - WTRYSKIWACZE SIĘ NIE OTWIERAJĄ. ciągłoś oprzewodowania od gniazda wtryskiwacza do sterownika ok. wszystkie wtryskiwcze mają jednakową rezystancję...
sprawdzony czujnik wału, czujnik w aparacie - bez uwag.
Kolejność właściwa, iskra na każdej świecy.
narazie brak przekaźnika 30 - tymczasowo zastosowany 32 z diodą na wyjście 86A - napięcie na 23 i na 8 nodze sterownika jest.
Silnik kupiony w całości razem z immo i pastylką. Sprzedawca zapewnia że to ten sam komplet który "jeździł do końca". Immobilizer podłączony (czarny do +12, masa i szaro biały lub szary do lini szaro białej z wiązki silnika)
dwa pytania:
1. Czy nie odblokowany immo blokuje wtryskiwacze?
2. Które przewody komunikacyjne (szary/szarobiały) powinny być spiętę z linią komunikacji z silnika?
szczerze to zapiąłem do silnika ten który pasował do wiązki silnikowej (wtyk we wtyk)... sam już teraz nie wiem jaki kolor on miał. Czy to może mieć znaczenie?>
rozszyta wiązka mk3 - usunięte tylko oświetlenie przednie.
Nie odpala silnik. Iskra jest, paliwo w listwie wtryskowej jest, pompa działa - WTRYSKIWACZE SIĘ NIE OTWIERAJĄ. ciągłoś oprzewodowania od gniazda wtryskiwacza do sterownika ok. wszystkie wtryskiwcze mają jednakową rezystancję...
sprawdzony czujnik wału, czujnik w aparacie - bez uwag.
Kolejność właściwa, iskra na każdej świecy.
narazie brak przekaźnika 30 - tymczasowo zastosowany 32 z diodą na wyjście 86A - napięcie na 23 i na 8 nodze sterownika jest.
Silnik kupiony w całości razem z immo i pastylką. Sprzedawca zapewnia że to ten sam komplet który "jeździł do końca". Immobilizer podłączony (czarny do +12, masa i szaro biały lub szary do lini szaro białej z wiązki silnika)
dwa pytania:
1. Czy nie odblokowany immo blokuje wtryskiwacze?
2. Które przewody komunikacyjne (szary/szarobiały) powinny być spiętę z linią komunikacji z silnika?
szczerze to zapiąłem do silnika ten który pasował do wiązki silnikowej (wtyk we wtyk)... sam już teraz nie wiem jaki kolor on miał. Czy to może mieć znaczenie?>
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AGG po swapie nie odpala.
a + po zapłonie dochodzi do wtryskiwaczy ?-=ren=- pisze:Nie odpala silnik. Iskra jest, paliwo w listwie wtryskowej jest, pompa działa - WTRYSKIWACZE SIĘ NIE OTWIERAJĄ. ciągłoś oprzewodowania od gniazda wtryskiwacza do sterownika ok. wszystkie wtryskiwcze mają jednakową rezystancję...
immo jakby blokował to samochód by odpalił na 1 sekundę 2 i gasł-=ren=- pisze:1. Czy nie odblokowany immo blokuje wtryskiwacze?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
AGG po swapie nie odpala.
Podłącz vag zobacz czy masz diagnozę z immo i z ECU .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
AGG po swapie nie odpala.
tego nie sprawdziłem. Ten plus pojawia się po kluczyku? czy jest sterowany jak pompa paliwa lub z przekaźnika pompy paliwa? czerwono/czarny kabel czy czerwono/niebieski?rysiektr pisze:a + po zapłonie dochodzi do wtryskiwaczy ?
No tu musze chwilkę coś połączyć na szybko bo nie ma gniazda ani tej powiedzmy złączki nad przekaźnikami. Jedną i drugą opcję sprawdzę. Jakbyście mogli napisać gdzie szukać ewentualnie tego "plusa" - mam te ruskie schematy ale on są strasznie mało czytelne jak się powiększy.jeryk10 pisze:Podłącz vag zobacz czy masz diagnozę z immo i z ECU .
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AGG po swapie nie odpala.
-=ren=-, takie na szybko znalezione w necie, kolorów kabli brak ale widać co się skąd bierze
Plus do wtryskiwaczy idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest wspólny dla wszystkich 4 wtryskiwaczy a ECU steruje otwarciem wtryskiwaczy masami.
Plus do wtryskiwaczy idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest wspólny dla wszystkich 4 wtryskiwaczy a ECU steruje otwarciem wtryskiwaczy masami.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
AGG po swapie nie odpala.
oczywiście, więc plus na wtryskiwaczu pojawia się tylko w czasie kiedy pracują pompy paliwa, czyli powiedzmy przez dwie sekundy po przekręceniu i potem jeśli kręcimy silnikiem... Pompy napewno pracują, a plusa poszukam...
AGG po swapie nie odpala.
http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... es/398.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... es/397.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... es/396.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
AGG po swapie nie odpala.
ok więc sytuacja wygląda tak że na wtyczkach wtryskiwaczy mierzy mi się na kolorowych +5V do masy, do plusa 0. VCDS się łączy zarówno z silnikiem jak i z immo...
Na immo była błąd o niewłaściwym połączeniu wiązki - dał sie skasować (odłączona antena). W silniku był błąd - silnik zablokowany przez immobilizer - dał się usunąc. Żaden z tych błędów się nie powtarza/nie powraca po ponownej próbie odpalenia... Silnik nie odpala... Szukam narazie tych +12v dla wtryskiwaczy... Nie można zrobić output test dla wtryskiwaczy??
mam małe doświadczenie z nowszymi konstrukcajmi na wtrysku i mam pytanie odnosnie sterownika silnika, a mianowicie czy software coding powinno być; 00000??
edit:
doczytałem że kodowanie 0000 jest dla manualnej skrzyni - można zastosować jeszcze dla skrzyni auto i syncro...
Na immo była błąd o niewłaściwym połączeniu wiązki - dał sie skasować (odłączona antena). W silniku był błąd - silnik zablokowany przez immobilizer - dał się usunąc. Żaden z tych błędów się nie powtarza/nie powraca po ponownej próbie odpalenia... Silnik nie odpala... Szukam narazie tych +12v dla wtryskiwaczy... Nie można zrobić output test dla wtryskiwaczy??
mam małe doświadczenie z nowszymi konstrukcajmi na wtrysku i mam pytanie odnosnie sterownika silnika, a mianowicie czy software coding powinno być; 00000??
edit:
doczytałem że kodowanie 0000 jest dla manualnej skrzyni - można zastosować jeszcze dla skrzyni auto i syncro...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AGG po swapie nie odpala.
w ADY nie da się, podejrzewam, że dla AGG jest podobnie-=ren=- pisze:Nie można zrobić output test dla wtryskiwaczy??
nie bardzo rozumiem, a ile masz na czerwonych względem masy ?-=ren=- pisze:wygląda tak że na wtyczkach wtryskiwaczy mierzy mi się na kolorowych +5V do masy, do plusa 0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
AGG po swapie nie odpala.
dobra winowajca znaleziony - pomijając moją winę w tej kwestiii w wiązkach od silnika do skrzynki bezpieczników, oprócz trzech wpinanych w w złaczki F, G1, G2 oraz oprócz wtyczki do wycieraczek pod S, pozostaje pojedynczy przewód czerwony z żółtą wtyczką o przekroju 1mm, który powinniśmy wpiąć pod gniazdo Z1 - w dokumentacji opisany jako INJECTOR POWER. Nie podpiąłem jego i to była przyczyna braku +12V czyli na czarnym przewodzie przy wtryskiwaczach. To co błędnie mierzyłem to było napięcie +5V do masy ale na kolorowych, czyli to co wychodzi z tranzystorów sterownika... Dziękuje za pomoc, na dniach poskładam i odpalę - mam nadzieję!
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AGG po swapie nie odpala.
-=ren=-, no to fajnie, że bez kosztowo udało się to naprawić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
AGG po swapie nie odpala.
tak dla potomnych, według tego co podesłał jeryk10, kolory na wtyczkach wtryskiwaczy pokrywają się od sterownika - czy li sterowanie masą przychodzi na pin drugi wtyczki wtryskiwaczy z kolorami kolejno -szarym, - szaro/zielonym, -szaro/czerwonym, - szaro/niebieskim, odpowiednio dla pinów z ecu nr 2,46,47,48. Pin numer jeden we wtyczce wtryskiwacza, to rzeczone +12V - od każdej wtyczki odchodzi przewodem czarnym. Kolor czarny zmienia się w kolor czerwony na złączce na bloku silnika (tej składanej, po obróceniu, dwa większe piny to +12V i Masa). Od tamtego punktu mamy już przewód czerwony dla +12V i brązowy dla masy.Czerwony, który zakończony jest dużą wsuwką z żółtą obudową. Wpinamy go do skrzynki bezpieczników pod Z1 i sprawa załatwiona.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości