SB spala 10L/100km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

SB spala 10L/100km

Post autor: Krzylu » wt wrz 05, 2006 00:18

a wiec troche dziwne zeby TD tyle fajczyl ropy niesadzicie co moze byc przyczyna,
niema intercoolera jest narazie stozek bo jeszcze nie zakupilem filtra powietrza dopiero w piatek uklad wydechowy od TD troche łozyska daja o sobie znac stylu ale to w tamtym silniku nie przeszkadzalo w spalaniu max 6L
silnik niekopci no jak mu pocisne to pusci baka ale niezbyy duzego
skrzynia od JP 4S krotkie biegi

jezdzac nawet oszczednie zjaral mi 10L
nic niekrecone turbina dziala ale troche przepuszcza olej mimo to nie ma czarnej chmury za mna

co to moze byc

wtryski??
moze kat wtrysku??ale odpala jak zegarek
pasek wymieniony nic nieprzestawione
obroty 950
jest mozliwosc ze przyspieszacz ssanie nie dokonca zostaje wcisniety i tyle fajczy??
Ostatnio zmieniony wt wrz 05, 2006 11:42 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt wrz 05, 2006 08:01

grzebał tam kotos przy pompie?

sam jak sobie postanowiłem zrobić wstępne wciśnięcie bolca w gruszce (bez zwiększonego cisnienia doładowania) to zaczeło palić z dwa litry wiecej.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt wrz 05, 2006 10:28

moze poprostu masz jakas nieszczelnosc? dla mnie to nierealne zeby 1.6 td spalil 10 litrow nawet dlubany


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » wt wrz 05, 2006 11:49

jak mialem swojego SBka to tez mi jaral 10 l po miescie (czy butowalem czy nie). w trasie moze z 8. Pozniej podkrecilem dawke to kopcil jak ikarus i palil jeszcze wiecej. Nawet na trasie ok 10 bylo. Ale usterki nie zlokalizowalem



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt wrz 05, 2006 11:50

A moze dziurawy bak ;)



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt wrz 05, 2006 17:23

Miałem kiedyś stare polo I benzynowe i tez mi koło 10 l wciągał i okazało sie że był dziurawy bak , tak że do połowy jego pojemności wyciekało z niego.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt wrz 05, 2006 18:03

moze masz zapłon za puźny i zeby chodził jakotako to go paliwkiem mechanik podlał spróbuj przyśpieszyć zaplon i dawke przykręcić
u mnie w passacie na mmax dawce i szaleństwach po mieście spalał 8L wiec cos u ciebie ostro nie tak a passat 1200kg wazy


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » wt wrz 05, 2006 21:59

U mnie w SB nawet w postojach w korkach i z właczona klima nie przekroczyłem 6l,wiec wygląda mi to na ostra nieszczelnośc,choć nie zaszkodzi sprawdzić kąta wtrysku...oglądałeś dokładnie pompę,przewody,zbiornik,iltr paliwa czy gdzies nic się nie sączy?



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr wrz 06, 2006 15:30

zbornik jest dobry bo jak siedzial JP to palil mi 6L
kat wtrysku ustawialem wczoraj jest ok
pasek wymienialem odpalil od kopa
w pompie nic niegrzebane bo nawet nie kopci

mam tez za mala chlodnice dzis ide wymienic od TD bo ta od zwyklasa jest troocheee za mala
zalalem poustawialem zobaczymy teraz ile km zrobie

p.s musze wam powiedziec ze na skrzyni od JP niezdarzam wrzucac biegow bo juz sie konczy obrotmierz ale zapierdala do 100kmh jak dzika swinia :grin:
niemam narazie ic tylko taka hamska prowizorka
czemu "10-ty" jest raz w miesiacu :grrr:



greg

Post autor: greg » śr wrz 06, 2006 20:49

vwlubek pisze:U mnie w SB nawet w postojach w korkach i z właczona klima nie przekroczyłem 6l
u kumpla przy gnieceniu - palił nawet 8 litrów- ale średnia na trasie Skarżysko - Kraków wychodziła 135km/h czyli często 180km/h



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr wrz 06, 2006 22:19

Krzylu ,a sprawdzałeś spalanie tylko raz czy po kilku tankowaniach?
Chodzi mi o to że mam dwie "ulubione" stacje że po zatankowaniu za 50pln nie mogę zrobić 200km ,a normalnie z "przemytu" przepał wychodzi ok 5-5,5l/100Km?
Może chdzi o ćwiknęcie na stacji?
Nie napisałeś odkąd się tak dzieje, robiłeś coś?,Jakieś zmiany?Stało się tak nagle z dnia na dzień?



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw wrz 07, 2006 16:39

jak wsadzilem silnik tak juz mial
juz kilka razy tankowalem
wyczytalem ze moze byc wina uszczelki pod glowica a z niej jak zauwazylem saczy mi sie i teraz pytanie o uszczelke metalowa od 1.9TD jaka i za ile jak mozna i gdzie dostac bedzie to pasowac przeciez wieksza pojemnosc jest??



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw wrz 07, 2006 19:47

Krzylu pisze:jak wsadzilem silnik tak juz mial
juz kilka razy tankowalem
wyczytalem ze moze byc wina uszczelki pod glowica a z niej jak zauwazylem saczy mi sie
o tym nie słyszałem że to moze być wina uszczelki, pierwszy raz o tymn słyszę ...
sączy ci się olej, weź stosowne klucze i dokręć jak książka pisze, tylko śrub nie pourywaj ;-)
Krzylu pisze: i teraz pytanie o uszczelke metalowa od 1.9TD jaka i za ile jak mozna i gdzie dostac bedzie to pasowac przeciez wieksza pojemnosc jest??
metalową uszczelkę chciałbyś kupić to tylko markowe które są sporo wytrzymalsze kup naprawdę dobrą uszczelkę cena takiej pewnie ok. 150-200zł

[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 19:50 ]
Krzylu pisze:jezdzac nawet oszczednie zjaral mi 10L
fakt dużo a może za dużo na postojach stoiusz z włączonym silnikiem albo jak lubisz przy nim dłubac to musi być włączony ... :kac: :bajer:
kurcze na serio sporo tego bieże :goof:



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw wrz 07, 2006 20:47

Krzylu pisze:o uszczelke metalowa od 1.9TD jaka i za ile jak mozna i gdzie dostac bedzie to pasowac przeciez wieksza pojemnosc jest??
wszystko ok. oprócz kanału olejowego do poyczaczy i wałka.Odradzam. W/g mnie to niema wpływu na spalanie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości