Zacięty wsteczny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zacięty wsteczny
Panowie,
dziś poszedłem na parking żeby wziąć malinę i pojechać na zakupy. Tydzień temu zostawiłem ją tam na wstecznym i dziś pomimo ostrego szarpania się z lewarkiem nie udało mi się wyrzucić na luz. Próbowałem ze sprzęgłem i bez sprzęgła. Lewarek jedynie lekko drgnął w górę. Co tam się mogło zaciąć?
Pozdrawiam
dziś poszedłem na parking żeby wziąć malinę i pojechać na zakupy. Tydzień temu zostawiłem ją tam na wstecznym i dziś pomimo ostrego szarpania się z lewarkiem nie udało mi się wyrzucić na luz. Próbowałem ze sprzęgłem i bez sprzęgła. Lewarek jedynie lekko drgnął w górę. Co tam się mogło zaciąć?
Pozdrawiam
Zacięty wsteczny
Zdarza się - niech ktoś buja samochodem przód tył (bez wciśniętego sprzęgła) do wyczuwalnego odbicia, a Ty w trakcie próbuj wcisnąć sprzęgło i wrzucić luz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Zacinający się wsteczny Golfik 1,9 ASV 81kw
Witam
Od jakiegoś czasu mam problem ze wstecznym a dokładnie wyrzuceniem z biegu wstecznego. Najczęściej dzieje się to na zimnym silniku, jak trochę dźwignią poruszam to uda się wyrzucić bieg ostatnio zauważyłem, że pomaga też lekkie dodanie gazu na wciśniętym sprzęgle (tak jak w ciężarówkach przy zmianie biegów . Sprzęgło/dwumas/olej w skrzyni wymienione 3tys km temu. Co może być przyczyną bo już mi ręce opadają . Sprawa z pierwszym biegiem też się zmieniła dawniej gdy przejeżdżałem przez próg zwalniający z małą prędkością wrzucałem jedynkę żeby nie dusić auta na niskich obrotach od niedawna jedynka wchodzi ciężej. WW rzeczy miały miejsce przed wymianą sprzęgła.
pozdrawiam
Od jakiegoś czasu mam problem ze wstecznym a dokładnie wyrzuceniem z biegu wstecznego. Najczęściej dzieje się to na zimnym silniku, jak trochę dźwignią poruszam to uda się wyrzucić bieg ostatnio zauważyłem, że pomaga też lekkie dodanie gazu na wciśniętym sprzęgle (tak jak w ciężarówkach przy zmianie biegów . Sprzęgło/dwumas/olej w skrzyni wymienione 3tys km temu. Co może być przyczyną bo już mi ręce opadają . Sprawa z pierwszym biegiem też się zmieniła dawniej gdy przejeżdżałem przez próg zwalniający z małą prędkością wrzucałem jedynkę żeby nie dusić auta na niskich obrotach od niedawna jedynka wchodzi ciężej. WW rzeczy miały miejsce przed wymianą sprzęgła.
pozdrawiam
Zacinający się wsteczny Golfik 1,9 ASV 81kw
a linki, cięgna i przeguby od lewarka sprawdzałeś? Miałem kiedys to samo i z tego co pamiętam wymiana którejś linki od lewarka zmiany biegów pomogła
SPRZEDAM RADIO GAMMA V + ODTWARZACZ CD STAN BDB + kostka na wyjście do wzmacniacza
Sprzedam Tanio : BRA Golf IV Boczki czarne bez elektryki 5d stan idealny
Sprzedam Tanio : BRA Golf IV Boczki czarne bez elektryki 5d stan idealny
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Zacinający się wsteczny Golfik 1,9 ASV 81kw
mechanik przy zmianie dwumasa miał wszystko sprawdzić i mówił że jest ok.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zacięty wsteczny
Cobra_vs, połączyłem tematy,bo pewnie nie zauważyłeś,że 2 pozycje niżej wisiał ten temat
Powinienem wywalić go w chorobę i dowalić warna za pkt.2 regulaminu forum,bo nowicjuszem nie jesteś:
Powinienem wywalić go w chorobę i dowalić warna za pkt.2 regulaminu forum,bo nowicjuszem nie jesteś:
Cobra_vs pisze:Dołączył(a): 02 gru 2008 12:20
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Zacięty wsteczny
Michał_1977 Sorki na pewno to się nie powtórzy. Przynajmniej się postaram.
czarnykurczak - Spróbuj na zakleszczonym wstecznym, wysprzęglić dodać gazu nie dużo tak do 1500rpm i jednocześnie wybić bieg u mnie to działa.
Jutro rano sprawdzę jak dla mnie niewiarygodną teorię na temat tego problemu i opiszę jak zadziała.
Aktualizacja:
Właśnie sprawdziłem jak dla mnie niewiarygodną teorię, wyjeżdżając z parkingu tyłem najpierw skręcam max w lewo a później prawo i wtedy zakleszczony wsteczny z trudem wyskakiwał, dzisiaj po ostatnim skręcie w prawo skręciłem koła max w lewo i bez problemu bieg wyskoczył, jak dla mnie to hydrozagadka
macie może jakieś teorie?
czarnykurczak - Spróbuj na zakleszczonym wstecznym, wysprzęglić dodać gazu nie dużo tak do 1500rpm i jednocześnie wybić bieg u mnie to działa.
Jutro rano sprawdzę jak dla mnie niewiarygodną teorię na temat tego problemu i opiszę jak zadziała.
Aktualizacja:
Właśnie sprawdziłem jak dla mnie niewiarygodną teorię, wyjeżdżając z parkingu tyłem najpierw skręcam max w lewo a później prawo i wtedy zakleszczony wsteczny z trudem wyskakiwał, dzisiaj po ostatnim skręcie w prawo skręciłem koła max w lewo i bez problemu bieg wyskoczył, jak dla mnie to hydrozagadka
macie może jakieś teorie?
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zacięty wsteczny
Dziś poszedłem na parking, odpaliłem golfa na wciśniętym sprzęgle, szarpnął do tyłu i dało się bieg wyjąć. Dziwi mnie nieco (i zastanawia...) to szarpnięcie ale ważne, że mogę jeździć też do przodu .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości