[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
gniazdo, powinno byc tak jak w czarnej, obustronnie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Dokładnie tak
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
We wtyczce było coś takiego:
Z jednej strony takie dwa druciki, z drugiej blaszka dociskająca. Blaszkę podgiąłem i wszystko złożyłem. Kontrolnie zobaczyłem wtyczkę na pierwszym wtrysku i wygląda tak samo. Wyjechałem z garażu z kompem podpiętym i wszystko grało jak powinno. na 023 miałem od -5 do 5, ale najczęściej oscylowało koło zera. Na kanale 013 wszystko w normach. Przejechałem się, wróciłem i już myślałem że będzie dobrze i uradowany chciałem iść do domu. Standardowo zrobiłem na postoju przegazówkę do 3tyś. Dalej ładnie. Kolejny raz w gaz i pupa. Na kanale 013 2,99 na 023 -50. Błędów na komputerze zero, już od pierwszej naprawy nie było błędów. Co dalej myślicie? Wiązka pada, czy pompka odlatuje? Podczas jazdy oczywiście wraca sobie do normy. Aha jeszcze po kilku minutach odpaliłem korekcja w normach na 013 ale na 023 miałem ok -30 do -40. Pewnie jak pójdę go teraz odpalić to znowu będzie wszystko hulać.
Z jednej strony takie dwa druciki, z drugiej blaszka dociskająca. Blaszkę podgiąłem i wszystko złożyłem. Kontrolnie zobaczyłem wtyczkę na pierwszym wtrysku i wygląda tak samo. Wyjechałem z garażu z kompem podpiętym i wszystko grało jak powinno. na 023 miałem od -5 do 5, ale najczęściej oscylowało koło zera. Na kanale 013 wszystko w normach. Przejechałem się, wróciłem i już myślałem że będzie dobrze i uradowany chciałem iść do domu. Standardowo zrobiłem na postoju przegazówkę do 3tyś. Dalej ładnie. Kolejny raz w gaz i pupa. Na kanale 013 2,99 na 023 -50. Błędów na komputerze zero, już od pierwszej naprawy nie było błędów. Co dalej myślicie? Wiązka pada, czy pompka odlatuje? Podczas jazdy oczywiście wraca sobie do normy. Aha jeszcze po kilku minutach odpaliłem korekcja w normach na 013 ale na 023 miałem ok -30 do -40. Pewnie jak pójdę go teraz odpalić to znowu będzie wszystko hulać.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
To nie jest wina pompki tylko kwestia zakłócenia przepływu impulsu elektrycznego pomiędzy wtyczką a pompką.
Jak już miałeś tą wtyczkę w ręku i podgiąłeś blaszki to trzeba było jeszcze na koniec psiknąć jakimś preparatem
typu Kontakt lub WD-40 przed złożeniem wszystkiego.
Jak już miałeś tą wtyczkę w ręku i podgiąłeś blaszki to trzeba było jeszcze na koniec psiknąć jakimś preparatem
typu Kontakt lub WD-40 przed złożeniem wszystkiego.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Chciałem psiknąć ISOL-em, ale on nie wypiera oleju. Jednym słowem trzeba załatwić trochę chemii i porządnie na spokojnie to zrobić.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Witam ponownie!
Powracam do tematu bo na drugim znowu szaleje. Dawki wpadały bardzo często 2.99 w plus i ciężko już było z tym wrócić. BIP -60 więc masakra. Poprawiłem wtyczkę, złożyłem wszystko. Odpaliłem i znów norma. Dawki koło 0 i BIP również. Książkowe wartości. Przejechaliśmy się z 5km i tylko BIP podskoczył do ok. 10-15 ale to maks i spadał. Oczywiście wciąż mówimy o postoju. Wróciliśmy i wtedy pupa. Dawki trzyma różnie ale maks 2,2. Wystarczy przegazować i ładnie spada. Trzyma nawet ok. 0. Za to BIP od -30 do -40. Teraz co zauważyłem. W wiązce w silniku przy wtyczce akurat do 2 PD wygląda jakby kabel wyszedł, ale niby we wtyczce trzyma. Zdjęcia podglądowe wrzucam o co biega. Jak myślicie wiązka czy szukać gdzie indziej?
Tak powinno być:
Tak to wygląda:
Logi jakie zrobiłem. Widać jak działa przegazowanie.
Log (0 - 013,023,003)
Log (1 - 013,023,003)
Powracam do tematu bo na drugim znowu szaleje. Dawki wpadały bardzo często 2.99 w plus i ciężko już było z tym wrócić. BIP -60 więc masakra. Poprawiłem wtyczkę, złożyłem wszystko. Odpaliłem i znów norma. Dawki koło 0 i BIP również. Książkowe wartości. Przejechaliśmy się z 5km i tylko BIP podskoczył do ok. 10-15 ale to maks i spadał. Oczywiście wciąż mówimy o postoju. Wróciliśmy i wtedy pupa. Dawki trzyma różnie ale maks 2,2. Wystarczy przegazować i ładnie spada. Trzyma nawet ok. 0. Za to BIP od -30 do -40. Teraz co zauważyłem. W wiązce w silniku przy wtyczce akurat do 2 PD wygląda jakby kabel wyszedł, ale niby we wtyczce trzyma. Zdjęcia podglądowe wrzucam o co biega. Jak myślicie wiązka czy szukać gdzie indziej?
Tak powinno być:
Tak to wygląda:
Logi jakie zrobiłem. Widać jak działa przegazowanie.
Log (0 - 013,023,003)
Log (1 - 013,023,003)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości