Sposob jazdy dieselkiem :))
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
He, nie no ten post byl w pewnym sensie forma zartu zeby zobaczyc jaki bedzie odzew bo widac ze mimo ze VW jest bardzo popularny to zbyt duzo nowych postow to sie nie pojawia, ale bardziej na to jak wspomniales ze trudno w polsce kupic dobre tdi. ale tak naprawde to mozna kupic dobre z tym ze ludzie sa na tyle pojechani ze ku...a chcieliby niewiadomo w jak zajebistym stanie fure kupic za grosze wiec niech sie pozniej nie dziwia ze maja same padaki jak szukajac fury patrza byle jak najtanszy, wiadomo-cena jest bardzo wazna ale jak ktos dba o fure to i wklada w nia kase to nie chce potem oddac za psie pieniadze. a te fury co sa niby okazyjnie tanie to wiadomo ze liczniki krecone i wszystko robione byle bylo dobrze przy sprzedarzy a co bedzie za tys. km to juz *#cenzura#*. Wystarczy spojrzec na ceny w niemczech i w polsce, wniosek jaki sie nasowa jest jeden-jakim cudem swiezo sprowadzone auta sa tansze niz w niemieckich ogloszeniach?przeciez jak ktos sprowadza i od razu sprzedaje to wiadomo ze zrobil to dla korzysci wiec jakim cudem jest taniej jak do ceny jest doliczony transport, tablice celne i zarobek?
Moze troche off topic ale po moich przygodach takie wlasnie mam odczucia i juz nigdy nie kupie auta czy motocykla w polsce, juz wole sam sobie sprowadzic niz kupowac jakies padaki jak mi sie ostatnimi czasy zdarzylo.
Nie wk...jcie sie bo to byla lekka prowokacja, pozdro
Moze troche off topic ale po moich przygodach takie wlasnie mam odczucia i juz nigdy nie kupie auta czy motocykla w polsce, juz wole sam sobie sprowadzic niz kupowac jakies padaki jak mi sie ostatnimi czasy zdarzylo.
Nie wk...jcie sie bo to byla lekka prowokacja, pozdro
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
racjastopmen, ja chciarz ze mam golfa 2 dbam o niego i wiem ze jak bede sprzdawał go to za duzo na nim nie strace,a moze wcale go nie bede sprzedawałstopmen pisze:chcieliby niewiadomo w jak zajebistym stanie fure kupic za grosze wiec niech sie pozniej nie dziwia ze maja same padaki jak szukajac fury patrza byle jak najtanszy, wiadomo-cena jest bardzo wazna ale jak ktos dba o fure to i wklada w nia kase to nie chce potem oddac za psie pieniadze
stopmen dobre słowa tu na pisałeś - tak jest. Jak chcesz kupić coś dobrego to trzeba sypnąć ciut grosza inaczej będzie to padaka z kręconym zegarem z zachodu...
Zresztą właśnie który z userów forum utrzymujący swoją golfinę w pierwszorzędnej kondycji odda ją za połowę ceny?? A kiedy odda ?? Jak padnie turbo, głowica, czy może już silnik etc ...
Zresztą właśnie który z userów forum utrzymujący swoją golfinę w pierwszorzędnej kondycji odda ją za połowę ceny?? A kiedy odda ?? Jak padnie turbo, głowica, czy może już silnik etc ...
[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]
dzis niechcący przetestowałem dieselkacowboy pisze:spons napisał/a:
320nm spokojnie wystarczy zeby przypalic gume na 2 przy naglym przyspieszaniu, wystarczy docisnac do oporu i gumy beda grac. Ale nie ma mozliwosci zeby auto stanelo w miejscu i palilo gume.
potwierdzam ale czasem mnie dziwi jak czytam że przy 340 NM to trudno o trakcję na 3 biegu ?
na 2 przy gwałtownym dodaniu gazu gumy troszkę wyją, a na zakręcie nawet przeraźliwie krzyczą..
przynajmniej moje barum bravurius 195/50/15 - profi to nie jest ale w tej cenie są niezłe, no może poza szumo-gwizdem który z siebie wydają od 60 km/h:)
wyjeżdząlem z Dickensa przez Grójecką i miałem jechac prosto..ale przede mną cos kolesie spowolnili, wjechałem w końcu na skrzyzowanie jedynka, dwójeczka jade i patrze a tu z prawej juz ruszaja ostro... byłem na wysokości torowiska, może metr dalej, odruchowo gaz w podłoge i skręciłem w lewo (nie chciałem już jechac prosto) i co?
ano autko zaczeło mielić, pisk świst dym i 5 może 7 metrowe 2 czarne smugi na asfalcie...jestem w lekkim szoku tak to jeszcze laczka nie spaliłem
ps. znaczy sprzęgło śmiga
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 16:44
- Lokalizacja: Sączów
- Kontakt:
Podobno nie ma specjalej różnicy co do jazdy dieslem czy benzyną . wszystko zależy od momentu obrotowego silnika .Mój ma 124(Nm)przy 2000 obr. i wtedy przełanczam z 1 na 2 ,potem z 2 na 3 itd. każdy bieg przy 2000 obr. i wtedy będzie ekonomiczny!!!!!
( chyba że sie myle to mnie poprawcie)!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam hej !
( chyba że sie myle to mnie poprawcie)!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam hej !
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 18:40
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Mam 1.6 GTD 90r 266 000 ws licznika mozna tez krecic go do 4500, ma niezlego kopa jara okolo 7 l\100. idzie na trasie 175\h na oponach 13/70/165 zaznaczam ze po rownym, minimalne wzniesienie i pretkosc spada do 170 a nawet do 165/h. Od 160/h wzrasta temperatura silnika NIE POLECAM TEGO SZKODA SILNIKA COS JUZ O TYM WIEM
Na co dzień zwykle jeżdżę ekonomicznie.
1 ,
2 przy 20,
3 przy 40,
4 przy 55,
5 prz 65-70.
A jak czasami chcę przybutować i ostro ruszyć to
1,
2 przy 40,
3 przy 65,
4 przy 105,
5 przy 130
1 ,
2 przy 20,
3 przy 40,
4 przy 55,
5 prz 65-70.
A jak czasami chcę przybutować i ostro ruszyć to
1,
2 przy 40,
3 przy 65,
4 przy 105,
5 przy 130
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
nie męcz motoru - ja zmieniam przy 3000 rpm i pali mi 5,575max pisze:teraz staram się zmieniać biegi przy 2,1 obrotów zobaczę czy to coś zmieni oczywiście raz
[ Dodano: Pon Lut 05, 2007 13:27 ]
a sorki teraz widze ze AJM na pompowtryskach i do tego Variat... to 6,5 jest OK75max pisze:bo wychodzi ponad 6,5l/100
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości