Problem z mocą w 1.3 NZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z mocą w 1.3 NZ
Witam, po zmianie aparatu zapłonowego na taki który powinien być w moim silniku, czuć wyraźny brak mocy przy przyspieszaniu.
Przy starym aparacie auto żwawo się zbierało, a przy nowym czuję jakbym ciągnął przyczepę z węglem za sobą. "Nowy" aparat zapłonowy wyjęty z działającego auta, więc nie mam podejrzeń co do jego sprawności. Podciśnienie podłączone prawidłowo.
Na jałowym po przegazowaniu obroty wzrastają poprawnie, nie przerywa.
Jakieś rady od czego zacząć sprawdzanie?
Przy starym aparacie auto żwawo się zbierało, a przy nowym czuję jakbym ciągnął przyczepę z węglem za sobą. "Nowy" aparat zapłonowy wyjęty z działającego auta, więc nie mam podejrzeń co do jego sprawności. Podciśnienie podłączone prawidłowo.
Na jałowym po przegazowaniu obroty wzrastają poprawnie, nie przerywa.
Jakieś rady od czego zacząć sprawdzanie?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z mocą w 1.3 NZ
zapłon źle ustawiony podciśnienie gdzie wpiołeś
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z mocą w 1.3 NZ
Standardowo jest wpiety w podstawe przepistnicy, ale wszyscy radzą żeby go wpiac w węża idącego z kolektora ssacego do serwa hamulców. W obydwu przypadkach u mnie efekt jest taki sam.
Również podejrzewam zaplon ale samemu, bez lampy, nie ustawie zaplonu.
Zmiana aparatu mogla spowodowac rozregulowanie zaplonu?
Również podejrzewam zaplon ale samemu, bez lampy, nie ustawie zaplonu.
Zmiana aparatu mogla spowodowac rozregulowanie zaplonu?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z mocą w 1.3 NZ
standardowo jest wpięty w serwo i zapłon może być bardzo opóźniony i dlatego przyspiesz go w prawo zrób kreskę na łączeniu aparatu z głowicą i obróć 3 milimetry będziesz wtedy widział zmianę a potem na lampe
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z mocą w 1.3 NZ
Poluzowac 2sruby na których przykrecony jest aparat do glowicy, obrocic go w prawo o te 3mm, dokrecic?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z mocą w 1.3 NZ
tak raz miałem przypadek 5mm przestawiłem no ale wiesz lampa to jednak lampa
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z mocą w 1.3 NZ
Obrocilem najpierw o 3mm - mama zmiana. Obrocilem o kolejne 3mm- minimalna zmiana. Obrocilem o kolejne 3mm- auto zbiera sie tak jak poprzednio, tzn nadal na 5biegu przy 3tys obr mam ok 80km/h.
Czy kręcić dalej, sam juz nie wiem :-/
Czy kręcić dalej, sam juz nie wiem :-/
Problem z mocą w 1.3 NZ
Według mnie to nie możliwe powinieneś mieć prawie 100km/h i to na pewno nie zależy od zapłonu.krycha00 pisze:na 5biegu przy 3tys obr mam ok 80km/h.
Jedź do jakiegokolwiek warsztatu gdzie mają lampę dasz na piwo i Ci tyle ustawią. Puki nie ma pewności co do ustawień nie można szukać innej przyczyny. Ten "nowy" aparat mógł działać tak samo w tym poprzednim z którego został wymontowany, Twój przecież też "działa". Jak już będziesz miał do dyspozycji lampę sprawdź przy okazji czy przyspiesza zapłon jak należy.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z mocą w 1.3 NZ
po ustawieniu "na słuch i na oko" zapłonu, podjechałem do mechanika na sprawdzenie lampą, i wyszło mu że mam zapłon na 7,2stopnia, więc w normie (wg ksiązki powinno być 6 +-1). Po tym ustawieniu - 5 bieg, 2tys obr - 80 km/h , więc jest poprawa.
Problem z mocą w 1.3 NZ
Zupełnie nie rozumie co ma charakterystyka rozpędzania do ustawienia zapłonukrycha00 pisze:5 bieg, 2tys obr - 80 km/h , więc jest poprawa.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z mocą w 1.3 NZ
ja to na ucho wole,ustawiam i gwałtownie dodaję gazu,czym lepiej wchodzi do góry to zostawiam.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z mocą w 1.3 NZ
krycha00, kolego wytluacz mi prosze 1 rzecz bo sie pogubilem. Przed regulacja zaplonu jechales na 5 biegu 80km/h przy 3tys. obr a po regulacji 80 masz przy 2 tys? Przelozenia w srzyni Ci sie zmienily po regulacji zaplonu ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z mocą w 1.3 NZ
Z wytlumaczeniem będzie problem
Przed regulacja zauwazalnie wolniej sie zbierał.
Temat nieaktualny, do zamkniecia.
Przed regulacja zauwazalnie wolniej sie zbierał.
Temat nieaktualny, do zamkniecia.
Re: Problem z mocą w 1.3 NZ
rysiektr pisze:krycha00, kolego wytluacz mi prosze 1 rzecz bo sie pogubilem. Przed regulacja zaplonu jechales na 5 biegu 80km/h przy 3tys. obr a po regulacji 80 masz przy 2 tys? Przelozenia w srzyni Ci sie zmienily po regulacji zaplonu ?
kolego przy zle ustawionym zapłonie (zbyt przyspieszony lub opóżniony) auto nie osiąga założonej mocy co idzie z znacznym pogorszeniem osiągów.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości