kolo pasowe wirbruje na wale
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
u mnie frezowanie nic nie pomoglo tyle ze teraz kolko dolega idealnie pasownie nic poza tym czeka mnie wymiana walu dzis to ogladalem i sruba w wale nie chodzi centrycznie wiec uwazam ze wal jest krzywy jesli sie myle sprostujcie
MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Wczoraj to robiłem swoją szlifierką która jest dokręcana do bloku silnika i chodzi równo.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 09:59 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.
skoro uwazasz ze nie mam mozliwosci skrzywienia walu to w takim razie dlaczego sroba ktora jest wkrecana w wal nie chodzi osiowo??tylko widac znaczne bicie na boki a nie daleko jak 3tys do tylu mialem robiony rozrzad czolo walu robione frezem,nowe kolo rozzadu nowa sruba mimo to dalej nie jest to tak jak powinno byc jestes juz tym totalnie zalamanay boje sie ze zerwie sie sruba i poleci rozzad a co dalej to sie okaze pozniejroman58 pisze:Wczoraj to robiłem swoją szlifierką która jest dokręcana do bloku silnika i chodzi równo.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Jeżeli by końcówka wału była skrzywiona to panewka by już nie wytrzymała i by ją wyj....
Po prostu ja bazuję do bloku,a ty wyciąg simering załóż czujnik zegarowy i sprawdzisz końcówkę wału czy prosta czy krzywa,czy coś z gwintem się dzieje.
Dodam jeszcze że koło było tak krzywe że pasek mikro co jakiś czas zwalało.
[ Dodano: 09 Mar 2009 23:29 ]
Duluś dostałeś coś na PW?czy nie poszło.
Po prostu ja bazuję do bloku,a ty wyciąg simering załóż czujnik zegarowy i sprawdzisz końcówkę wału czy prosta czy krzywa,czy coś z gwintem się dzieje.
Dodam jeszcze że koło było tak krzywe że pasek mikro co jakiś czas zwalało.
[ Dodano: 09 Mar 2009 23:29 ]
Duluś dostałeś coś na PW?czy nie poszło.
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 13:24 przez roman58, łącznie zmieniany 2 razy.
Jaki rozmiar imbusa
Witam.
Chciałbym odkręcić koło pasowe z tłumikiem drgań , to co jest mocowane na 4 imbusy. Muszę kupić bit z nasadką żeby ruszyć te 4 imbusy grzechotką ale potrzebuje wiedzieć jaki rozmiar mają te imbusy , jest wiele zdań że to 6 lub 8 , wie ktoś konkretnie jaki to rozmiar?
I jeszcze jedno, czy te imbusy normalnie się odkręcają w lewo ?
Chciałbym odkręcić koło pasowe z tłumikiem drgań , to co jest mocowane na 4 imbusy. Muszę kupić bit z nasadką żeby ruszyć te 4 imbusy grzechotką ale potrzebuje wiedzieć jaki rozmiar mają te imbusy , jest wiele zdań że to 6 lub 8 , wie ktoś konkretnie jaki to rozmiar?
I jeszcze jedno, czy te imbusy normalnie się odkręcają w lewo ?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
kolo pasowe wirbruje na wale
Śrubki 8mm na imbus 6mm i tak jest normalny gwint ,czyli odkręcasz w lewo.
Re: kolo pasowe wirbruje na wale
czyli klucz imbus 6mm na 100% ?orel11 pisze:Śrubki 8mm na imbus 6mm i tak jest normalny gwint ,czyli odkręcasz w lewo.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
kolo pasowe wirbruje na wale
ok dzięki
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości