[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Adamm » ndz lut 09, 2014 16:19

gniazdo, powinno byc tak jak w czarnej, obustronnie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Detektor » ndz lut 09, 2014 20:27

Dokładnie tak


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » sob lut 15, 2014 13:05

We wtyczce było coś takiego:
Obrazek
Z jednej strony takie dwa druciki, z drugiej blaszka dociskająca. Blaszkę podgiąłem i wszystko złożyłem. Kontrolnie zobaczyłem wtyczkę na pierwszym wtrysku i wygląda tak samo. Wyjechałem z garażu z kompem podpiętym i wszystko grało jak powinno. na 023 miałem od -5 do 5, ale najczęściej oscylowało koło zera. Na kanale 013 wszystko w normach. Przejechałem się, wróciłem i już myślałem że będzie dobrze i uradowany chciałem iść do domu. Standardowo zrobiłem na postoju przegazówkę do 3tyś. Dalej ładnie. Kolejny raz w gaz i pupa. Na kanale 013 2,99 na 023 -50. Błędów na komputerze zero, już od pierwszej naprawy nie było błędów. Co dalej myślicie? Wiązka pada, czy pompka odlatuje? Podczas jazdy oczywiście wraca sobie do normy. Aha jeszcze po kilku minutach odpaliłem korekcja w normach na 013 ale na 023 miałem ok -30 do -40. Pewnie jak pójdę go teraz odpalić to znowu będzie wszystko hulać.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Detektor » sob lut 15, 2014 14:06

To nie jest wina pompki tylko kwestia zakłócenia przepływu impulsu elektrycznego pomiędzy wtyczką a pompką.
Jak już miałeś tą wtyczkę w ręku i podgiąłeś blaszki to trzeba było jeszcze na koniec psiknąć jakimś preparatem
typu Kontakt lub WD-40 przed złożeniem wszystkiego.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » sob lut 15, 2014 17:44

Chciałem psiknąć ISOL-em, ale on nie wypiera oleju. Jednym słowem trzeba załatwić trochę chemii i porządnie na spokojnie to zrobić.



Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » ndz maja 11, 2014 21:27

Witam ponownie!
Powracam do tematu bo na drugim znowu szaleje. Dawki wpadały bardzo często 2.99 w plus i ciężko już było z tym wrócić. BIP -60 więc masakra. Poprawiłem wtyczkę, złożyłem wszystko. Odpaliłem i znów norma. Dawki koło 0 i BIP również. Książkowe wartości. Przejechaliśmy się z 5km i tylko BIP podskoczył do ok. 10-15 ale to maks i spadał. Oczywiście wciąż mówimy o postoju. Wróciliśmy i wtedy pupa. Dawki trzyma różnie ale maks 2,2. Wystarczy przegazować i ładnie spada. Trzyma nawet ok. 0. Za to BIP od -30 do -40. Teraz co zauważyłem. W wiązce w silniku przy wtyczce akurat do 2 PD wygląda jakby kabel wyszedł, ale niby we wtyczce trzyma. Zdjęcia podglądowe wrzucam o co biega. Jak myślicie wiązka czy szukać gdzie indziej?

Tak powinno być:
Obrazek
Tak to wygląda:
Obrazek

Logi jakie zrobiłem. Widać jak działa przegazowanie.
Log (0 - 013,023,003)
Log (1 - 013,023,003)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości