[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Witam!
Mam problem z moją MK4. Na vagu wartości są w normach i silnik pracuje prawidłowo, lecz np. po przegazowaniu na postoju potrafi na drugim cylindrze w 013 wyskoczyć 2,99 a BIP na 023 jest -60. Silnik wtedy deczko telepocze. Wkręcenie go na obroty do 2 tyś. (nieraz odrazu, nieraz za którymś razem) i wraca do normy, ale BIP jest ok -30 do -20. Co to może być? Nieraz potrafi złapać taką czkawkę że aż zgaśnie. Myślałem, że to wina filtra paliwa. Po wymianie chodzi trochę lepiej, ale dalej mu to dolega. Nie raz wyskakuje błąd 16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected. Nie wiem od czego zacząć. Wtyczka czy dolać mu coś na przeczyszczenie do baku? Sytuacja bardzo losowa.
Podczas jazdy wszystko jest w normach. Tylko na wolnych obrotach wypada poza skalę.
Mam problem z moją MK4. Na vagu wartości są w normach i silnik pracuje prawidłowo, lecz np. po przegazowaniu na postoju potrafi na drugim cylindrze w 013 wyskoczyć 2,99 a BIP na 023 jest -60. Silnik wtedy deczko telepocze. Wkręcenie go na obroty do 2 tyś. (nieraz odrazu, nieraz za którymś razem) i wraca do normy, ale BIP jest ok -30 do -20. Co to może być? Nieraz potrafi złapać taką czkawkę że aż zgaśnie. Myślałem, że to wina filtra paliwa. Po wymianie chodzi trochę lepiej, ale dalej mu to dolega. Nie raz wyskakuje błąd 16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected. Nie wiem od czego zacząć. Wtyczka czy dolać mu coś na przeczyszczenie do baku? Sytuacja bardzo losowa.
Podczas jazdy wszystko jest w normach. Tylko na wolnych obrotach wypada poza skalę.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
na poczatek sprawdzic wtyczki na pompkach
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
brak zapłonu na 2 cylindrze- tak jak wyżej napisano do sprawdzenia wtyczki na pompkach, ewentualnie sprawdź ciśnienie na tym cylindrze. może pompka już "odlatuje"...
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
http://vaglog.rtnet.pl/domgn_158484.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu macie logi jak wpada w zajawkę. Dziś rano działało wszystko, teraz widać co jest w logach.
Nie mam niestety loga jak jest dobrze. Pewnie odpalę go za godzinę i znowu będzie cacy.
Wtyczkę sprawdzę jutro. Coś jeszcze po drodze. Jakby pompa paliwa w baku słabo dawała to na wszystkich by było widać?
Tu macie logi jak wpada w zajawkę. Dziś rano działało wszystko, teraz widać co jest w logach.
Nie mam niestety loga jak jest dobrze. Pewnie odpalę go za godzinę i znowu będzie cacy.
Wtyczkę sprawdzę jutro. Coś jeszcze po drodze. Jakby pompa paliwa w baku słabo dawała to na wszystkich by było widać?
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Słuchajcie czy do ściągnięcia pokrywy zaworów trzeba ściągać EGR ? Nie mogę dostać się do śrubki pod EGR od pokrywy. Macie na to jakiś patent czy rozkręcanie tylko?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
da rade odkrecic bez
nasadka, przegub i przedłużka
nasadka, przegub i przedłużka
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Ja wykręcam sobie zawsze tą jedną śrubę z EGR-a która mi blokuje dostęp do tej śruby w pokrywie a póżniej nasadka,
przegub i przedłużka i jesteś w domu. Po za tym to na 100% brak impulsu na wtyczce tak więc działaj z tym jak najszybciej bo to dobry kierunek.
przegub i przedłużka i jesteś w domu. Po za tym to na 100% brak impulsu na wtyczce tak więc działaj z tym jak najszybciej bo to dobry kierunek.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Na razie podgiąłem piny, tylko pytanie czy one są pojedyncze czy podwójne. Było trochę ciemno i widziałem tam tylko 1 blaszkę. Jest trochę lepiej, ale nieraz wpada dalej w te dziwne swoje zajawki. Pytanie czy nie przeszlifować tego czymś i czy tam nie powinny być dwie blaszki w formacie litery V? Jakoś nie chce mi się wierzyć że jedna blaszka dotyka drugiej i to wszystko. Pokrywa już opanowana, kupiłem krótszy przegub i poszło bez problemów.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Masz tam dwa piny, nie są one w układzie V bo to nie miało by racji bytu tylko 2 obok siebie w ten sposób II.
Musiałeś to robić naprawdę po ciemaku skoro nie zauważyłeś 2 pinów obok siebie.
Musiałeś to robić naprawdę po ciemaku skoro nie zauważyłeś 2 pinów obok siebie.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
W całej wtyczce powinny być 4 blaszki czy dwie? Ja widziałem po jednej w jednym styku.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
W jednej wtyczce masz 2 blaszki
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
tak jak na w tej wtyczce?
http://vtech.pl/katalog/powerbox/101302.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vtech.pl/katalog/powerbox/101302.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony ndz lut 09, 2014 16:12 przez gniazdo, łącznie zmieniany 1 raz.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
coś podobnego tylko że w tamtej wtyczce masz 2 miesca styku w jednej wtyczce
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku
Czarna wtyczka rozumiem że tak powinno być (na zielono oznaczyłem piny)
Czerwona wtyczka, to co widziałem (na zielono piny)
Dobrze teraz zrozumiałem?
Tak jak na tym foto?
http://i757.photobucket.com/albums/xx21 ... 010590.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wtyczka na dole.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości