Golf mk2 fire & ice
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf mk2 fire & ice
Witam,jestem szczesliwym posiadaczem vw golfa 2 z 1990r .Jest ono w wersji fire and ice czyli standard: 1.8 66kW 8V .Autko mam od ponad roku i zalezy mi na tym zeby dolozyc mu troche mocy.Nie mam pojecia od czego zaczac,mam na mysli co zrobic na poczatku zeby silnik nie wylecial .Ktos mi podpowiadal zeby filtr powietrza najpierw, wydech ale potrzebuje naprawde dokladnych informacji...Jestem poczatkujacy w tym temacie wiec zwracam sie z tym pytaniem do bardziej doswiadczonych posiadaczy vw golfa I NIE TYLKO:)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 16:44
- Lokalizacja: Sączów
- Kontakt:
Mozliwosci jest wiele: tuning profesionalny czyli kute tłoki, zawory, turbina, NOS i takie tam ale nie jest on spewnoscia na nasze portfele :/ możesz zacząc od stożkowego filtra (podniesie troszke moment obr. ) mozesz pomyslec tez o sportowych świecach. Sportowy kolektor ssący oraz strumienica zamiast katalizatora podniesie moc o ok 15% a w efekcie da nielada basik z tłumika Jest też CHIP TUNING ( komputerowe podrasowanie silnika ) ale taka DOBRA zabaweczka kosztuje ponad tysiączek i moim zdaniem sprawdza się lepiej w silnikach diesla.
pytanie: co to ABF ? KR ? PF ?malolat pisze:tdi 130 km na poczatek
z tanszych rozwiazan kolejno ABF / KR / PF
no to mnie nie pocieszyliście za bardzo...
ale w takim razie następne pytanko:
Co najlepiej włożyć zeby wspolgralo bez problemu z cala "buda"?
Czy jest to zabieg powszechnie stosowany?:)
Gdzie szukać silników zeby nie zrobili ze mnie wała?
Ile taki zabieg moze mnie kosztowac?
-nie wliczajac ceny silnika,chodzi mi tu o przerobke,ewentualne powiklania...
Wiem ze troche duzo tego ale mam nadzieje ze znajdzie sie ktos wyrozumialy
Pozdrawiam
najprosciec jest kupic cale auto po wypadku naprzyklad, masz wtedy wszystko co ci potrzebne...
potrzebujesz silnik kompletny z wiazka elektryczna, sterownikami, ew. skrzynia biegow, w przyszlosci na pewno hamulce... jak bedziesz kupowal rozbitka to wyjdzie cie od 1000pln, natomiast w czesciach to tak ze 2kpln... mowie tu o pf/pb (silniki z gti 8v) bo w miare najlatwiej to porzenic ze wszystkim w aucie
a potem coraz drozej
potrzebujesz silnik kompletny z wiazka elektryczna, sterownikami, ew. skrzynia biegow, w przyszlosci na pewno hamulce... jak bedziesz kupowal rozbitka to wyjdzie cie od 1000pln, natomiast w czesciach to tak ze 2kpln... mowie tu o pf/pb (silniki z gti 8v) bo w miare najlatwiej to porzenic ze wszystkim w aucie
a potem coraz drozej
dobra założmy ze SWAP mi sie nie usmiecha narazie,a dlaczego?bo sie zastanawiam czy bardziej oplaca sie wymienic silnik za 2k czy sprzedac pozbierac i kupic mk3 vr6 ktory sni mi sie po nocach ?;)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[center][img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości