Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » sob lut 01, 2014 01:12

w jakie moce celujesz, że przepływke zmieniasz ? :O


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » sob lut 01, 2014 09:31

A jak z ta pompa a raczej koszem z mk4 wejdzie do baku mk3 ? Kosz ma 110mm a flansza kosza ma 120mm. Bak Mk2 ma kolo 70mm wejscie pompy.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » sob lut 01, 2014 10:39

szpieg, nie celuje w konkretne moce, przechodze na K04 :)


Obrazek

das_bienio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lis 02, 2013 15:26
Lokalizacja: LJA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: das_bienio » śr lut 05, 2014 21:18

Panowie zakupuje 1.8T AJH z Sharana niestety bez skrzyni i sprzęgła... podpowiedzcie mi czy skrzynia o oznaczeniu DUW podejdzie z 1.4 AKQ? no i jakiego sprzęgła szukać?

Dziękuje za podpowiedzi

PozdraVWiam



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » śr lut 05, 2014 21:23

skrzynia z 1.4 ? przy pierwszym dodaniu gazu sie ukręci :bigok:
kup sobie skrzynie 6ke z leona/a3 i temat załatwiony, skrzynia ta jest niezajeżdzalna.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

das_bienio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lis 02, 2013 15:26
Lokalizacja: LJA

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: das_bienio » śr lut 05, 2014 21:27

GregorzG60 pisze:skrzynia z 1.4 ? przy pierwszym dodaniu gazu sie ukręci :bigok:
kup sobie skrzynie 6ke z leona/a3 i temat załatwiony, skrzynia ta jest niezajeżdzalna.

pytałem, żeby zweryfikować info :) dzięki za szybką odp. sprzęgła też szukać z leona/a3?

PozdraVWiam



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » śr lut 05, 2014 22:05

np taka
http://www.racingforum.pl/SkrzyniasprzA ... 16779.html" onclick="window.open(this.href);return false;

sprzeglo tez od leona , tarcza 240mm , przenosi 400nm stockowo :D


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

starrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: pn paź 18, 2010 18:49
Lokalizacja: Toruń

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: starrs » sob lut 08, 2014 02:44

Panowie pytanie względne może ktoś podpowie na PW postawie piwo albo nawet JW wyślę pocztą ;)

przekładka z 1.6 na 1.8T agu ale mniejsza bo wszystkie podzespoły przeszły z agu razem z wiązką wnętrz i podzespołami błedy na vcds to abs i poduszki bo faktycznie nie podpięte cały immo przełożony z dawcy.

Silnik nie odpala czasem coś załapie po wyczyszczeniu świec jak by chciał ale zaraz się zalewa dawca anglik chodził przed wyciągnięciem wiązka silnika nie odpinana od bloku wszystko na swoim miejscu.

jeśli ktoś ma jakiś pomysł albo spotkał się z tym problemem prosił bym o PW

Całość tej zabawy odbywa się w mk 4 braknie mi odrobinę cierpliwości oraz nerwów ;) pozdrawiam

zapomniałem jest iskra masa i paliwo płynie strumieniami ;) wszystko podpięte po za jedną wtyką ale wnioskuje ze 4pin kwadrat bylo pod czujnik klimy ;P


https://www.facebook.com/pages/Strefa-Cz" onclick="window.open(this.href);return false;ęści-Toruń/549937558451079

Strefa Części Toruń 534405139

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » sob lut 08, 2014 11:21

Szukaj dziury w podpięciu modułu zapłonowego. On nie jest diagnozowalny vagiem (bledu nie zobaczysz) a moze narobic sporo bigosu. Do klimy i do alternatora idzie jedna wspólna wtyczna, jesli masz ją podpiętą to nie podpiąłeś czegoś innego co moze mieć znaczenie. Dodatkowo koniecznie przejrzeć trzeba bezpieczniki na akumulatorze (czy cos sie nie popalilo pod ta czarna oslona) i kontrola napięć i mas na sterowniku.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » sob lut 08, 2014 15:56

Ta wtyczka to nie czasem od czujnika temperatury plynu ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

tomekt23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 08, 2014 19:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tomekt23 » sob lut 08, 2014 20:17

Witam wszystkich. Mam troche pytan otóż posiadam sharana 1.8t awc aktualnie po wgraniu mapy ma 198 koników ale jak sie domyślacie już troche za mało i chce dac mu więcej. Kolega od tuningu(pracuje 10 lat na hamowni i sam pisze programy) powiedział mi że wystarczy założyc turbo k04, wtryski, wgrac mape i po sprawie. Odnośnie k04 czy bedzie to plug&play czy to nie takie proste.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » sob lut 08, 2014 21:56

jak się łatwo domyślić nie będzie plug and play jeśli masz na myśli że tylko turbo włożysz i wtryski będzie pasować.

kolektor, przeeowdy woda olej, dolot , filtr powietrza, przeplywomierz, downpipe, rura tłocząca, i inne mniejsze zabawki trzeba będzie wymienić.
ze 3kzl z turbem szykowac trzeba lekko.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob lut 08, 2014 22:19

Panowie przeglądam temat ale nie ma nic o tym co chciał bym wiedzieć mianowicie czy tylna lapa silnika z mk2 podejdzie p&p czy trzeba coś ciąć ? Swap w mk2


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » sob lut 08, 2014 23:11

Podchodzi bez żadnego problemu, przynajmniej w AGU mam oryginal z mk2 i jest p&p


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości