Tdi w syncro/rallye?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Tdi w syncro/rallye?
Co trzeba by bylo zrobic ze skrzynia syncro zeby dalo sie jezdzic z silnikiem tdi? Jak rozumiem diesel na skrzyni od benzyny nie bedzie za dobrze jezdzil (Vmax). I teraz pytanko- czy da sie przelozyc sam srodek od oski np. 4T , zostawic przekladnie katowa i reszte napedu? Czy byly skrzynie syncro oryginalnie montowane z silnikami diesla?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 03, 2006 23:25 przez olozwirski, łącznie zmieniany 1 raz.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Jakie oznaczenia ma ta skrzynia?Lukas90b pisze:Z tego co mi wiadomo i co mówi mi madra oryginalna książka od Jetty MK2 to były takowe wersje.olozwirski pisze:Czy byly skrzynie syncro oryginalnie montowane z silnikami diesla?
O ile pasuje, ciekawe jak ten mariaz sie bedzie mial do wisco i czy jest jakas roznica w przelozeniach. Zeby nie wyszlo ze sie spina caly czas.OLO a nie lepiej skrzynie z mk4 TDI 4motion odrazu wstawić ?
Jest jeszcze opcja skrzynia z mkIII syncro tdi, tylko znowu niewiadomo co z wisco, pewnie by sie spinalo.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
kolega ventil poodbno teraz pracuje nad takim projektem, poszukaj w dziale dieselolozwirski pisze:Jest jeszcze opcja skrzynia z mkIII syncro tdi, tylko znowu niewiadomo co z wisco, pewnie by sie spinalo
Jak jest z wytrzymaloscia takiego napedu w polaczeniem ze sporym momentem diesla? (zakładamy, że diesel nie bedzie seryjny i nie bedzie sie nim woziło teściowej do lekarza, nieco dynamiczniejsza jazda )
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Niedopisalem wczesniej, chodzi o naped z rallye, powinien dac rade, w razie co mam na zapas. A silnik oczywiscie nie zostal by z seryjna moca.zaprzal pisze:Jak jest z wytrzymaloscia takiego napedu w polaczeniem ze sporym momentem diesla? (zakładamy, że diesel nie bedzie seryjny i nie bedzie sie nim woziło teściowej do lekarza, nieco dynamiczniejsza jazda )
Jeszcze jedno pytanie- czy da sie zostawic biegi a zmienic przelozenie w skrzyni i w ten sposob "wydluzyc" skrzynie
bedzie wszystko ok, chlopaki z CS mają w mk1 2.0TDI 4x4 i zapierda....
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Da sie cos takiego zrbic, musis miec 2 skrzynie, z kłądam ze robił byto na podstawe skrzyni z rallye, to z niej zostawiasz obudowy i różnicówkę (demontujesz koło zebate oryginalne)olozwirski pisze:Niedopisalem wczesniej, chodzi o naped z rallye, powinien dac rade, w razie co mam na zapas. A silnik oczywiscie nie zostal by z seryjna moca.zaprzal pisze:Jak jest z wytrzymaloscia takiego napedu w polaczeniem ze sporym momentem diesla? (zakładamy, że diesel nie bedzie seryjny i nie bedzie sie nim woziło teściowej do lekarza, nieco dynamiczniejsza jazda )
Jeszcze jedno pytanie- czy da sie zostawic biegi a zmienic przelozenie w skrzyni i w ten sposob "wydluzyc" skrzynie
przekładasz wszystkie graty ze skrzyni długiej oprocz różnicówki. zdejmujesz koło zebate i zakąłdasz na róznicówke od rallye. to tak po krotce .
i masz skrzynie syncro dłuuuuga
[ Dodano: Pon Wrz 04, 2006 8:54 am ]
Da sie cos takiego zrbic, musis miec 2 skrzynie, z kłądam ze robił byto na podstawe skrzyni z rallye, to z niej zostawiasz obudowy i różnicówkę (demontujesz koło zebate oryginalne)olozwirski pisze:Niedopisalem wczesniej, chodzi o naped z rallye, powinien dac rade, w razie co mam na zapas. A silnik oczywiscie nie zostal by z seryjna moca.zaprzal pisze:Jak jest z wytrzymaloscia takiego napedu w polaczeniem ze sporym momentem diesla? (zakładamy, że diesel nie bedzie seryjny i nie bedzie sie nim woziło teściowej do lekarza, nieco dynamiczniejsza jazda )
Jeszcze jedno pytanie- czy da sie zostawic biegi a zmienic przelozenie w skrzyni i w ten sposob "wydluzyc" skrzynie
przekładasz wszystkie graty ze skrzyni długiej oprocz różnicówki. zdejmujesz koło zebate i zakąłdasz na róznicówke od rallye. to tak po krotce .
i masz skrzynie syncro dłuuuuga
www.vrservice.pl
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
02A to skrzynie 5 w TDI w mk3, np CYP w AFN-ie
możesz sprawdzić na http://www.doppel-wobber.de/
przeliczyłem kiedyś prędkości max dla mojego AFN-a i jeśli nie pomyliłem się w przełożeniu głównym to wygląda to tak
Silnik 1Z, AFN skrzynia CYP - przełożenie główne 3,389 typ 02A
bieg przełożenie rpm mp/h km/h
1 3,778 4500 23 37,0
2 2,063 4500 43 69,2
3 1,348 4500 66 106,2
4 0,967 4500 92 148,1
5 0,744 4500 120 193,1
5 0,744 3000 80 128,7
1 mila
1,609344
tylko nie jestem pewien czy przełożenie główne w CYP to 61/18 czy 60/19 ?
chyba najprościej wziąć organy z TDI synchro..
[ Dodano: Pon Wrz 04, 2006 21:35 ]
przeliczenia dla kół 195/50/15
możesz sprawdzić na http://www.doppel-wobber.de/
przeliczyłem kiedyś prędkości max dla mojego AFN-a i jeśli nie pomyliłem się w przełożeniu głównym to wygląda to tak
Silnik 1Z, AFN skrzynia CYP - przełożenie główne 3,389 typ 02A
bieg przełożenie rpm mp/h km/h
1 3,778 4500 23 37,0
2 2,063 4500 43 69,2
3 1,348 4500 66 106,2
4 0,967 4500 92 148,1
5 0,744 4500 120 193,1
5 0,744 3000 80 128,7
1 mila
1,609344
tylko nie jestem pewien czy przełożenie główne w CYP to 61/18 czy 60/19 ?
chyba najprościej wziąć organy z TDI synchro..
[ Dodano: Pon Wrz 04, 2006 21:35 ]
przeliczenia dla kół 195/50/15
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Zdecydowanie tak, tylko skad je wziac i ile bedzie to kosztowac. Dziekuje wszystkim za wypowiedzi, stanelo na tym ze trzeba zakupic skrzynie od mkIII typ 02A o oznaczeniu ASD/CTN/CYP i pozenic ja ze skrzynka z rallye.cowboy pisze:chyba najprościej wziąć organy z TDI synchro..
Tylko co ze sprzeglem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości